twangerseille

terkut

Ootte taas lähteneet tien päälle,serkku oli kattoo teittii Forssas.20-vuot tulee kuulemma orkesterille mittarii.Onneks olkoon.

27

1387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytytyt

      kyllä huomaa... laulaja on niin juopon näköinen känttyrä, että 20 v on maistunut

      • sulla olla

        paha olo kun tänne pitää sitä levittämään tulla.Railissa ei oo mitää vikaa.


      • ytytyty
        sulla olla kirjoitti:

        paha olo kun tänne pitää sitä levittämään tulla.Railissa ei oo mitää vikaa.

        on mikä on ja sokeakin sen näkee. sorry jos olet näkövammainen. olen ollut keikoilla joilla se ei ole pystynyt laulamaan kännin takia... bändi on tosi hyvä jos se muija vaan on selvä. tosi on, ja tiedät sen. tunnen soittajia jotka sanovat samaa


      • -J-
        ytytyty kirjoitti:

        on mikä on ja sokeakin sen näkee. sorry jos olet näkövammainen. olen ollut keikoilla joilla se ei ole pystynyt laulamaan kännin takia... bändi on tosi hyvä jos se muija vaan on selvä. tosi on, ja tiedät sen. tunnen soittajia jotka sanovat samaa

        Eiköhän aika moni tule joskus mokailleeksi kännipäissään ja monelle käypi myös niin, että viinakset ja duuni jollain lailla sekottuu keskenään. Toisille tää on harvinainen moka ja joillekin enempi tapa.

        No nyt on kuiteskin niin, että tällaset foorumit on erittäin ikävä tapa retostella noita asioita kenenkään kohdalta. Mä olen sitä mieltä, että ennenkun täällä vetää ketään lokaan nimellä mistään syystä; Vilkasu ekana peiliin ja pikku keskustelu sen kuvan kanssa kuinka täydellinen oikeastaan on itte ja onko oikeastaan aihetta ketään ruoskia julkisesti.

        -J-


      • netistä
        -J- kirjoitti:

        Eiköhän aika moni tule joskus mokailleeksi kännipäissään ja monelle käypi myös niin, että viinakset ja duuni jollain lailla sekottuu keskenään. Toisille tää on harvinainen moka ja joillekin enempi tapa.

        No nyt on kuiteskin niin, että tällaset foorumit on erittäin ikävä tapa retostella noita asioita kenenkään kohdalta. Mä olen sitä mieltä, että ennenkun täällä vetää ketään lokaan nimellä mistään syystä; Vilkasu ekana peiliin ja pikku keskustelu sen kuvan kanssa kuinka täydellinen oikeastaan on itte ja onko oikeastaan aihetta ketään ruoskia julkisesti.

        -J-

        Raili Eronen&twangers


      • saunan takana on tilaa..=)
        netistä kirjoitti:

        Raili Eronen&twangers

        Hello kaikille kirjoittaneille niin puolest kuin vastaan!! Aina täytyy muistaa myös se , että itse ristini kannan. Mitä enemmän haukutaan sen voimakkaammaksi tulen ja myönteinen palautus antaa taas lisää herkkyyttä tulkintaan. Kiitos kaikista näistä vuosista!!"Mä oon mikä oon, en muuksi voi tulla.." ja ne jotka ei diggaa lupaan maksaa pääsylipun takaisin. Ei kai se pokekaan väkisin tupaan tunge...vai!!
        Ystävällisesti hyvää kesää toivottaen RAILI E.


      • tarkennettuna
        saunan takana on tilaa..=) kirjoitti:

        Hello kaikille kirjoittaneille niin puolest kuin vastaan!! Aina täytyy muistaa myös se , että itse ristini kannan. Mitä enemmän haukutaan sen voimakkaammaksi tulen ja myönteinen palautus antaa taas lisää herkkyyttä tulkintaan. Kiitos kaikista näistä vuosista!!"Mä oon mikä oon, en muuksi voi tulla.." ja ne jotka ei diggaa lupaan maksaa pääsylipun takaisin. Ei kai se pokekaan väkisin tupaan tunge...vai!!
        Ystävällisesti hyvää kesää toivottaen RAILI E.

        Jaana Hurme!


      • netissä
        netistä kirjoitti:

        Raili Eronen&twangers

        www.myspace.com/railieronentwangers


      • siellä kirjottelee
        tarkennettuna kirjoitti:

        Jaana Hurme!

        ai että oikein jaana hurme.onko joku jääny joskus kaivelemaan kun pitää mainostaa.kerro myös isän äidin sisarusten serkkujen ja isovanhempien nimet!!kiinnostaa varmaan monia ja lopuksi oma nimesi aasi!


    • tarkoitus ei ollu

      vuodattaa sulle aiheen aloittaja mitn negatiivista.
      Päinvastoin kitooooos:) ja kaikille muillekkin sehän tuli jo selväksi....

    • jussinaattona

      sattumalta Orilammen Lomekeskukseen viettämään juhlaa ja täytyy todeta, että yläkerrassa todella mainio combo!
      Jos joku väittää solistia käppyräksi vai miten se nyt oli, nii uskoisin kyseisen ladyn (ilmeisesti nainen)olevan "rokkarille morsian" tv-sarjabimbojen tasoa. Että silikonia siellätäällä ja yläpäässä sitä itteään...terveisiä vaan.

    • Ardes_kvl

      ..voisitte jo vaihtaa, muuten kyllä bändi ja solisti on mun makuun.

      • see

        vanha bussi kuuluu twankkareiden imagoon.
        Ei näyttäisi enää yhtään uskottavalta jos bändi lipuisi paikalle maata pitkin kulkevalla " ruotsinlaivalla" kuten useimmat nyky-yhtyeet.
        Ja varmastikin oikeasti tässä saattaa tulla raha-asiat kysymykseen?


      • taasen
        see kirjoitti:

        vanha bussi kuuluu twankkareiden imagoon.
        Ei näyttäisi enää yhtään uskottavalta jos bändi lipuisi paikalle maata pitkin kulkevalla " ruotsinlaivalla" kuten useimmat nyky-yhtyeet.
        Ja varmastikin oikeasti tässä saattaa tulla raha-asiat kysymykseen?

        aloitettiin toi tyhmä bussi hömppä?
        Keskitytään olennaiseen eli bändiin ja sen meriitteihin.
        20-vuotta tienpäällä kertoo jostain muusta kuin rumasta ja huonosta bussista.
        Se kertoo, että bändi on Suomen arvostetuimpia rautalankabeatorkestereita ja TODELLA RAUTAA!!!


      • on hän
        taasen kirjoitti:

        aloitettiin toi tyhmä bussi hömppä?
        Keskitytään olennaiseen eli bändiin ja sen meriitteihin.
        20-vuotta tienpäällä kertoo jostain muusta kuin rumasta ja huonosta bussista.
        Se kertoo, että bändi on Suomen arvostetuimpia rautalankabeatorkestereita ja TODELLA RAUTAA!!!

        Yhtye Suomen huippua omassa genressään.Kulkuvälineestä ei enempää!


      • eihän tästä
        on hän kirjoitti:

        Yhtye Suomen huippua omassa genressään.Kulkuvälineestä ei enempää!

        oo ku pari vuotta kun yhtyeen "Absolute Twang!"- levy äänestettiin parhaaksi julkaisuksi levy-yhtiö Twangsvillen 5-vuotiskilpailussa. Mukana oli noin 50 suomalaista rautalankabändiä!!!
        Bändisarjassa he olivat kakkosia ja kitaristisarjassa T. Korja kolmas!!! Ei huono!!


      • todellakaan
        eihän tästä kirjoitti:

        oo ku pari vuotta kun yhtyeen "Absolute Twang!"- levy äänestettiin parhaaksi julkaisuksi levy-yhtiö Twangsvillen 5-vuotiskilpailussa. Mukana oli noin 50 suomalaista rautalankabändiä!!!
        Bändisarjassa he olivat kakkosia ja kitaristisarjassa T. Korja kolmas!!! Ei huono!!

        huono homma!Saamme olla ylpeitä pojistamme ja tytöistämme.Sama tahti jatkukoon.R.E.& TWANGERS maailmankartalle suoraan Kymenlaaksosta!!!!!!
        We love you!!!


      • puhutte
        todellakaan kirjoitti:

        huono homma!Saamme olla ylpeitä pojistamme ja tytöistämme.Sama tahti jatkukoon.R.E.& TWANGERS maailmankartalle suoraan Kymenlaaksosta!!!!!!
        We love you!!!

        olen täysin samaa mieltä.olkaamme ylpeitä ja kannustakaamme heitä jaksamaan ja jatkamaan valitsemallaan tiellä!


      • elovalkeat
        puhutte kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä.olkaamme ylpeitä ja kannustakaamme heitä jaksamaan ja jatkamaan valitsemallaan tiellä!

        miksiköhän elovalkeittein avajaisissa oli 150;ihmisen sijaan yli 400 kävijää?
        Vastaus: hieno sää ja hieno bandi: Raili Eronen & Twangers!!
        Kouvolan Sanomien toimittaja olis edes voinut mainita bandin nimen!!!!


      • älä jätä aivoja narikkaan
        elovalkeat kirjoitti:

        miksiköhän elovalkeittein avajaisissa oli 150;ihmisen sijaan yli 400 kävijää?
        Vastaus: hieno sää ja hieno bandi: Raili Eronen & Twangers!!
        Kouvolan Sanomien toimittaja olis edes voinut mainita bandin nimen!!!!

        Tommoseen pieneen kylään ku oli saatu seudukunnan yksi tunnetuimmista esiintyjistä ni kyllähän sen luulis vetävän yleisöä.Toimittajalle nootti:"Herää pahvi"!


      • varmaan ollu
        älä jätä aivoja narikkaan kirjoitti:

        Tommoseen pieneen kylään ku oli saatu seudukunnan yksi tunnetuimmista esiintyjistä ni kyllähän sen luulis vetävän yleisöä.Toimittajalle nootti:"Herää pahvi"!

        toimittajan syy vaan haastateltavana olleet ihmiset eivät jostain syystä noteeranneet että paikalla oli myös joku sähköisesti soittava tunnelman pilaava orkesteri


      • soittava
        varmaan ollu kirjoitti:

        toimittajan syy vaan haastateltavana olleet ihmiset eivät jostain syystä noteeranneet että paikalla oli myös joku sähköisesti soittava tunnelman pilaava orkesteri

        orkesteri todellakin.kuvaa hyvin twangerssin ja solistin latautunutta esitystä.heikommat joutuvat turvautumaan nitropurkkiin.


      • löytyi

      • meni väärin

      • 17.8.08

      • raili ja twangers
        17.8.08 kirjoitti:

        VALKEALA......

        ihmisiä vaan ei ollu, minkä saattoi arvata ajankohdan huomioon ottaen.ei työssäkäyvät ihmiset jaksa viikkoa rientää bändejä katsomassa.raili ja kumppanit olivat taas kerran hyviä, vaikka toisen setin lauluosuuksiin ei miksaaja viitsinyt perehtyä....harmi.charlies oli myös positiivinen ylläri.


      • tapahtumaa
        raili ja twangers kirjoitti:

        ihmisiä vaan ei ollu, minkä saattoi arvata ajankohdan huomioon ottaen.ei työssäkäyvät ihmiset jaksa viikkoa rientää bändejä katsomassa.raili ja kumppanit olivat taas kerran hyviä, vaikka toisen setin lauluosuuksiin ei miksaaja viitsinyt perehtyä....harmi.charlies oli myös positiivinen ylläri.

        ....ja petyin suunnattomasti yleisömäärästä!
        Kuinka todellakin on mahdollista järjestää tuohon ajankohtaan tällaista festaria.VIISI PÄIVÄÄ elävää musiikkia ja vielä "Taiteiden yö" päälle.
        Kuka lähtee sunnuntaipäivänä enää Valkealaan ja liput viel aika korkeet!!!
        Sääliksi kävi artisteja.Raili ja Pojat olivat aina yhtä hyviä, vaikka poikain ilmeistä saattoi huomata, et voihan se,mutt Raili veti täysillä setit tekniikan mokailusta huolimatta!KIITOS!
        Toivottavasti järjestäjät oppivat jotain eivätkä laita epäonnistumista esiintyjien piikkiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe