Ootte taas lähteneet tien päälle,serkku oli kattoo teittii Forssas.20-vuot tulee kuulemma orkesterille mittarii.Onneks olkoon.
twangerseille
27
1393
Vastaukset
- tytytyt
kyllä huomaa... laulaja on niin juopon näköinen känttyrä, että 20 v on maistunut
- sulla olla
paha olo kun tänne pitää sitä levittämään tulla.Railissa ei oo mitää vikaa.
- ytytyty
sulla olla kirjoitti:
paha olo kun tänne pitää sitä levittämään tulla.Railissa ei oo mitää vikaa.
on mikä on ja sokeakin sen näkee. sorry jos olet näkövammainen. olen ollut keikoilla joilla se ei ole pystynyt laulamaan kännin takia... bändi on tosi hyvä jos se muija vaan on selvä. tosi on, ja tiedät sen. tunnen soittajia jotka sanovat samaa
- -J-
ytytyty kirjoitti:
on mikä on ja sokeakin sen näkee. sorry jos olet näkövammainen. olen ollut keikoilla joilla se ei ole pystynyt laulamaan kännin takia... bändi on tosi hyvä jos se muija vaan on selvä. tosi on, ja tiedät sen. tunnen soittajia jotka sanovat samaa
Eiköhän aika moni tule joskus mokailleeksi kännipäissään ja monelle käypi myös niin, että viinakset ja duuni jollain lailla sekottuu keskenään. Toisille tää on harvinainen moka ja joillekin enempi tapa.
No nyt on kuiteskin niin, että tällaset foorumit on erittäin ikävä tapa retostella noita asioita kenenkään kohdalta. Mä olen sitä mieltä, että ennenkun täällä vetää ketään lokaan nimellä mistään syystä; Vilkasu ekana peiliin ja pikku keskustelu sen kuvan kanssa kuinka täydellinen oikeastaan on itte ja onko oikeastaan aihetta ketään ruoskia julkisesti.
-J- - netistä
-J- kirjoitti:
Eiköhän aika moni tule joskus mokailleeksi kännipäissään ja monelle käypi myös niin, että viinakset ja duuni jollain lailla sekottuu keskenään. Toisille tää on harvinainen moka ja joillekin enempi tapa.
No nyt on kuiteskin niin, että tällaset foorumit on erittäin ikävä tapa retostella noita asioita kenenkään kohdalta. Mä olen sitä mieltä, että ennenkun täällä vetää ketään lokaan nimellä mistään syystä; Vilkasu ekana peiliin ja pikku keskustelu sen kuvan kanssa kuinka täydellinen oikeastaan on itte ja onko oikeastaan aihetta ketään ruoskia julkisesti.
-J-Raili Eronen&twangers
- saunan takana on tilaa..=)
netistä kirjoitti:
Raili Eronen&twangers
Hello kaikille kirjoittaneille niin puolest kuin vastaan!! Aina täytyy muistaa myös se , että itse ristini kannan. Mitä enemmän haukutaan sen voimakkaammaksi tulen ja myönteinen palautus antaa taas lisää herkkyyttä tulkintaan. Kiitos kaikista näistä vuosista!!"Mä oon mikä oon, en muuksi voi tulla.." ja ne jotka ei diggaa lupaan maksaa pääsylipun takaisin. Ei kai se pokekaan väkisin tupaan tunge...vai!!
Ystävällisesti hyvää kesää toivottaen RAILI E. - tarkennettuna
saunan takana on tilaa..=) kirjoitti:
Hello kaikille kirjoittaneille niin puolest kuin vastaan!! Aina täytyy muistaa myös se , että itse ristini kannan. Mitä enemmän haukutaan sen voimakkaammaksi tulen ja myönteinen palautus antaa taas lisää herkkyyttä tulkintaan. Kiitos kaikista näistä vuosista!!"Mä oon mikä oon, en muuksi voi tulla.." ja ne jotka ei diggaa lupaan maksaa pääsylipun takaisin. Ei kai se pokekaan väkisin tupaan tunge...vai!!
Ystävällisesti hyvää kesää toivottaen RAILI E.Jaana Hurme!
- netissä
netistä kirjoitti:
Raili Eronen&twangers
www.myspace.com/railieronentwangers
- siellä kirjottelee
tarkennettuna kirjoitti:
Jaana Hurme!
ai että oikein jaana hurme.onko joku jääny joskus kaivelemaan kun pitää mainostaa.kerro myös isän äidin sisarusten serkkujen ja isovanhempien nimet!!kiinnostaa varmaan monia ja lopuksi oma nimesi aasi!
- tarkoitus ei ollu
vuodattaa sulle aiheen aloittaja mitn negatiivista.
Päinvastoin kitooooos:) ja kaikille muillekkin sehän tuli jo selväksi.... - jussinaattona
sattumalta Orilammen Lomekeskukseen viettämään juhlaa ja täytyy todeta, että yläkerrassa todella mainio combo!
Jos joku väittää solistia käppyräksi vai miten se nyt oli, nii uskoisin kyseisen ladyn (ilmeisesti nainen)olevan "rokkarille morsian" tv-sarjabimbojen tasoa. Että silikonia siellätäällä ja yläpäässä sitä itteään...terveisiä vaan. - Ardes_kvl
..voisitte jo vaihtaa, muuten kyllä bändi ja solisti on mun makuun.
- see
vanha bussi kuuluu twankkareiden imagoon.
Ei näyttäisi enää yhtään uskottavalta jos bändi lipuisi paikalle maata pitkin kulkevalla " ruotsinlaivalla" kuten useimmat nyky-yhtyeet.
Ja varmastikin oikeasti tässä saattaa tulla raha-asiat kysymykseen? - taasen
see kirjoitti:
vanha bussi kuuluu twankkareiden imagoon.
Ei näyttäisi enää yhtään uskottavalta jos bändi lipuisi paikalle maata pitkin kulkevalla " ruotsinlaivalla" kuten useimmat nyky-yhtyeet.
Ja varmastikin oikeasti tässä saattaa tulla raha-asiat kysymykseen?aloitettiin toi tyhmä bussi hömppä?
Keskitytään olennaiseen eli bändiin ja sen meriitteihin.
20-vuotta tienpäällä kertoo jostain muusta kuin rumasta ja huonosta bussista.
Se kertoo, että bändi on Suomen arvostetuimpia rautalankabeatorkestereita ja TODELLA RAUTAA!!! - on hän
taasen kirjoitti:
aloitettiin toi tyhmä bussi hömppä?
Keskitytään olennaiseen eli bändiin ja sen meriitteihin.
20-vuotta tienpäällä kertoo jostain muusta kuin rumasta ja huonosta bussista.
Se kertoo, että bändi on Suomen arvostetuimpia rautalankabeatorkestereita ja TODELLA RAUTAA!!!Yhtye Suomen huippua omassa genressään.Kulkuvälineestä ei enempää!
- eihän tästä
on hän kirjoitti:
Yhtye Suomen huippua omassa genressään.Kulkuvälineestä ei enempää!
oo ku pari vuotta kun yhtyeen "Absolute Twang!"- levy äänestettiin parhaaksi julkaisuksi levy-yhtiö Twangsvillen 5-vuotiskilpailussa. Mukana oli noin 50 suomalaista rautalankabändiä!!!
Bändisarjassa he olivat kakkosia ja kitaristisarjassa T. Korja kolmas!!! Ei huono!! - todellakaan
eihän tästä kirjoitti:
oo ku pari vuotta kun yhtyeen "Absolute Twang!"- levy äänestettiin parhaaksi julkaisuksi levy-yhtiö Twangsvillen 5-vuotiskilpailussa. Mukana oli noin 50 suomalaista rautalankabändiä!!!
Bändisarjassa he olivat kakkosia ja kitaristisarjassa T. Korja kolmas!!! Ei huono!!huono homma!Saamme olla ylpeitä pojistamme ja tytöistämme.Sama tahti jatkukoon.R.E.& TWANGERS maailmankartalle suoraan Kymenlaaksosta!!!!!!
We love you!!! - puhutte
todellakaan kirjoitti:
huono homma!Saamme olla ylpeitä pojistamme ja tytöistämme.Sama tahti jatkukoon.R.E.& TWANGERS maailmankartalle suoraan Kymenlaaksosta!!!!!!
We love you!!!olen täysin samaa mieltä.olkaamme ylpeitä ja kannustakaamme heitä jaksamaan ja jatkamaan valitsemallaan tiellä!
- elovalkeat
puhutte kirjoitti:
olen täysin samaa mieltä.olkaamme ylpeitä ja kannustakaamme heitä jaksamaan ja jatkamaan valitsemallaan tiellä!
miksiköhän elovalkeittein avajaisissa oli 150;ihmisen sijaan yli 400 kävijää?
Vastaus: hieno sää ja hieno bandi: Raili Eronen & Twangers!!
Kouvolan Sanomien toimittaja olis edes voinut mainita bandin nimen!!!! - älä jätä aivoja narikkaan
elovalkeat kirjoitti:
miksiköhän elovalkeittein avajaisissa oli 150;ihmisen sijaan yli 400 kävijää?
Vastaus: hieno sää ja hieno bandi: Raili Eronen & Twangers!!
Kouvolan Sanomien toimittaja olis edes voinut mainita bandin nimen!!!!Tommoseen pieneen kylään ku oli saatu seudukunnan yksi tunnetuimmista esiintyjistä ni kyllähän sen luulis vetävän yleisöä.Toimittajalle nootti:"Herää pahvi"!
- varmaan ollu
älä jätä aivoja narikkaan kirjoitti:
Tommoseen pieneen kylään ku oli saatu seudukunnan yksi tunnetuimmista esiintyjistä ni kyllähän sen luulis vetävän yleisöä.Toimittajalle nootti:"Herää pahvi"!
toimittajan syy vaan haastateltavana olleet ihmiset eivät jostain syystä noteeranneet että paikalla oli myös joku sähköisesti soittava tunnelman pilaava orkesteri
- soittava
varmaan ollu kirjoitti:
toimittajan syy vaan haastateltavana olleet ihmiset eivät jostain syystä noteeranneet että paikalla oli myös joku sähköisesti soittava tunnelman pilaava orkesteri
orkesteri todellakin.kuvaa hyvin twangerssin ja solistin latautunutta esitystä.heikommat joutuvat turvautumaan nitropurkkiin.
- löytyi
soittava kirjoitti:
orkesteri todellakin.kuvaa hyvin twangerssin ja solistin latautunutta esitystä.heikommat joutuvat turvautumaan nitropurkkiin.
todella hienoja keikkataltiointeja osoitteessa
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.chann el&ChannelID=385234996 - meni väärin
löytyi kirjoitti:
todella hienoja keikkataltiointeja osoitteessa
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.chann el&ChannelID=385234996http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.channel&ChannelID=385234996
- 17.8.08
meni väärin kirjoitti:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.channel&ChannelID=385234996
VALKEALA......
- raili ja twangers
17.8.08 kirjoitti:
VALKEALA......
ihmisiä vaan ei ollu, minkä saattoi arvata ajankohdan huomioon ottaen.ei työssäkäyvät ihmiset jaksa viikkoa rientää bändejä katsomassa.raili ja kumppanit olivat taas kerran hyviä, vaikka toisen setin lauluosuuksiin ei miksaaja viitsinyt perehtyä....harmi.charlies oli myös positiivinen ylläri.
- tapahtumaa
raili ja twangers kirjoitti:
ihmisiä vaan ei ollu, minkä saattoi arvata ajankohdan huomioon ottaen.ei työssäkäyvät ihmiset jaksa viikkoa rientää bändejä katsomassa.raili ja kumppanit olivat taas kerran hyviä, vaikka toisen setin lauluosuuksiin ei miksaaja viitsinyt perehtyä....harmi.charlies oli myös positiivinen ylläri.
....ja petyin suunnattomasti yleisömäärästä!
Kuinka todellakin on mahdollista järjestää tuohon ajankohtaan tällaista festaria.VIISI PÄIVÄÄ elävää musiikkia ja vielä "Taiteiden yö" päälle.
Kuka lähtee sunnuntaipäivänä enää Valkealaan ja liput viel aika korkeet!!!
Sääliksi kävi artisteja.Raili ja Pojat olivat aina yhtä hyviä, vaikka poikain ilmeistä saattoi huomata, et voihan se,mutt Raili veti täysillä setit tekniikan mokailusta huolimatta!KIITOS!
Toivottavasti järjestäjät oppivat jotain eivätkä laita epäonnistumista esiintyjien piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908