Kuumavahaus?

Mitä on?

Kun ei löytynyt parempaakaan osastoa, niin kysyn täältä:

Mitä on se "kuumavahaus" ja "kuumavaha", mitä autopesuloissa saa?

8

4989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaisesti

ei mitään muuta!

• ...valaiseva...

...vastaus...

• gagaaa

jos auton pintaan laitetaan vahaa joka on kuumaa niin mikä sanassa "kuumavahaus" on harhaanjohtavaa ?

• Automiekkonen
        gagaaa kirjoitti:

jos auton pintaan laitetaan vahaa joka on kuumaa niin mikä sanassa "kuumavahaus" on harhaanjohtavaa ?

No tarkalleen ottaen termi lienee oikea, mutta sillä ei ole oikean vahauksen kanssa mitään tekemistä. Ja kun usein auton maalipinta jää vielä paskaiseksi koneen jäljiltä, ja siihen päälle vedetään se vaha, niin ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole...

• hyötyä.
        Automiekkonen kirjoitti:

No tarkalleen ottaen termi lienee oikea, mutta sillä ei ole oikean vahauksen kanssa mitään tekemistä. Ja kun usein auton maalipinta jää vielä paskaiseksi koneen jäljiltä, ja siihen päälle vedetään se vaha, niin ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole...

Jos on hyvin vahattu auto, niin joka pesukerralla kun levittää kuumavahaa suoja pysyy seuraavaan pesuun saakka. Työni puolesta mulla pitää olla auto edustuskunnossa, aikaisemmin vahasin kerran kuukaudessa. Senjälkeen kun aloin levittää kuumavahaa pesun yhteydessä vahaan 2 kertaa vuodessa.

• ollut
        hyötyä. kirjoitti:

Jos on hyvin vahattu auto, niin joka pesukerralla kun levittää kuumavahaa suoja pysyy seuraavaan pesuun saakka. Työni puolesta mulla pitää olla auto edustuskunnossa, aikaisemmin vahasin kerran kuukaudessa. Senjälkeen kun aloin levittää kuumavahaa pesun yhteydessä vahaan 2 kertaa vuodessa.

tarkoitus puhua kuumavahan eduista ja haitoista, vaan piti kertoa aloittajalle, mitä se kuumavaha on!

Sitäpä ei vielä kukaan ole vaivautunut tekemään...

• tältä
        ollut kirjoitti:

tarkoitus puhua kuumavahan eduista ja haitoista, vaan piti kertoa aloittajalle, mitä se kuumavaha on!

Sitäpä ei vielä kukaan ole vaivautunut tekemään...

palstalta tolkullisia asiavastauksia saa, viisastelua vain.

• se kyllä
        tältä kirjoitti:

palstalta tolkullisia asiavastauksia saa, viisastelua vain.

todellakin on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe