Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lyökö neitsyt

naistaan

kaikki toki tietävät millainen hirmuvaltias neitsyt on. Kuitenkaan en ole tavannut yhtään kirjoitusta (purkausta) siitä, että neitsyt olisi lyönyt. Onko tapauksia ja mikä on tilanne silloin ollut?

12

2601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole koskaan

      lyönyt kumppaniani enkä lastani. En koskaan. Muuten suuttuessani olen todella vihainen ja osaan tosiiaan huutaa kurkkusuorana.

    • Minä Neitsytneitonen

      Kyllä lyö jos tarpeeksi ärsyttää jopa naiset.Itse olen rauhallinen mutta jos suutun niin silloin on oksat pois.Riippuu tietysti mikä tilanne.Itse kirjoitan Neitsytnaisena mutta olen kuullut Neitsytmiesten olevan mustasukkaisina väkivaltaisia.Neitsyt ei kertakaikkiaan siedä kilpailemista omasta rakkaastaan.Ne ovat Neitsyen ei muiden.Jos ei onnistu niin parempi sitten erota.Neitsyt elää vain rakkaudesta tässä maailmassa.

    • tiedät,

      et kaikki tietää??
      mä sensijaan tiedän, et sun kysymys on ääliömäinen
      terkuin, kaurispoika

    • Neitsyt minäkin

      Olen rauhaa rakastava tapaus ja riita tilanteissa käytän sanallista miekkaa. Se on terävä, sen myönnän, mutta ketään en voisi koskaan lyödä.

    • enpä tiedä

      Sen tiedän kyllä, että neitsytnaiset lyövät miestään.

      • vxfb

        En ole ikinä kuullut vaikka itseni lisäksi tunnen monta neitsyttä, niin M kuin N


    • Vain henkistä väkivaltaa

      Koskaan ei käynyt käsiksi.

      Tosin nyrkin iskusta olisin ehkä jo tokeentunut, sielun ja mielen haavoista en ehkä koskaan.

      • pystyy yksin

        Olet ollut rikki jo sitä ennen, et vain ole sitä tiedostanut. Helppo tehdä toisesta syntipukki. Terveeseen mielee ei neitsyt pysty. Älä viitsi!
        Voisit siirtää juttusi ihmissuhdepalstalle, kun e ymmärrä astrologiasta yhtään mitään.


    • puhutaan

      täyttä paskaa. Vissiin tämä palsta onkin joidenkin horoskooppeihin kuin raamattuun uskovien hihhuleiden temmellyskenttä. "kaikki toki tietävät millainen hirmuvaltias neitsyt on". Vähänkö niinkuin yleistystä jonkin horoskooppimerkin perusteella. Itse olen miespuolinen neitsyt enkä taatusti ole mikään hirmuvaltias. Lyönyt en ole koskaan ketään enkä varmaan pystyisikään. Kärpäset kyllä tapan mutta mitään sitä isompia otuksia en pysty tappamaan. Olen muutenkin todella lempeä ja rauhallinen luonteeltani. Negatiivisena puolena näen itsessäni sen että olen kyllä pitkävihainen ja muistan kokemani loukkaukset varmaan hautaan saakka. En kuitenkaan tiedä että muut neitsyet olisivat samanlaisia.

    • jos

      kyllä ole tavannut sellaisen neitsyt-miehen joka lyö, nimittäin olen itse neitsyt ja olin kaverini neitsyt-miehen kanssa viettämässä vkonloppua kahdestaan ja kunnes häne vintti pimeni. kävi kurkkuuni kiinni, oli mustasukkainen minun kavereista(miespuolinen).oli todella lähellä etten henkeäni menettänyt. kaksi neitsyttä ei tule toimeen, etenkään mies-nainen. ystävyys meidän välillä on loppunut.

    • minä ainakin tykkään

      Välillä tulee läppäistyä lääppivää poikaystävääni taikka jos hän vain käyttäytyy ärsyttävästi. :) En pidä sitä oikeana tekona, ja olen yrittänyt saada itseäni kuriin. Jotenkin onnistunut, jotenkin en. Lipsahduksia tulee vieläkin :(

      • minun

        parisuhteeni neitsytmiehen kanssa paattyi siihen etta han potki minua ja hakkasi niin paljon etta taju lahti. oikeudessa tavataan paskiainen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe