ketä me ollaan täällä palstalla. Huomasin että tuolla oli yks (ilmeisesti oikee) poliisi kirjoittanut rikoksen uhreista. Kai tää kuuluu palstan aiheeseen? Olis kiva kuulla ketä me ollaan. Mää olen toimittaja.
Kiinnostaako ketään
12
1163
Vastaukset
- Itse olen
osa-aikakirjoittaja. Kirjoittanut kolme kirjaa. Kaksi uutta tulossa. Teen muuta työtä itsenäisenä yrittäjänä, ja yritän vierottaa itseäni tästä Suomi24-palstasta, että saisin taas kirjoitettua jotain muutakin. Olen viime kuukausina viettänyt täällä pari tuntia joka päivä. Aika surkimus olen, jos en saa riuhtaistuksi itseäni pois. Yritän taas, nyt. Katsotaanpa, onnistuuko.
- Kaimania.
Mä olen mielenterveyshoitaja, mutta työskentelen opena.
- Anno
Olen toimittaja/myyjä/vapaa kirjoittaja, ei välttämättä tuossa järjestyksessä.
Aloitan kolmannen kirjani kirjoittamisen toukokuun ensimmäisellä viikolla, ja suljen samalla nettiyhteyteni. Valmis se on jouluksi. - Vapaakirjailija
Olen somistaja, lastenhoitaja, vanhustenhoitaja, ompelija, lehtiavustaja, kirjailija, siivooja, mansikanpoimija, myyjä, jne. Tällä hetkellä työtön (työstä kieltäytyjä)
Opettelen pikakirjoitusta, jotta voin jatkossa kirjoittaa kirjojeni ensimmäiset versiot käsin. Käsin kirjoittaessa ajatukset liikkuvat luovemmin, eikä kirjoittaminen ole aikaan tai paikkaan sidottua.
Poliisi en ole, mutta tiedän paljon uhrien oudosta käyttäytymisestä.- alkup.
tuntuu olevan muitakin kuin minä, joiden aikaa netti ja Suomi24 syö :D Justiinsa konetta avatessani päätin, että katson sähköpostit ja Kirjailijanalut kerran läpi ja suljen koneen huomisaamuun asti. Kyllä tää mahdoton aikasyöppö on tää netti.
- Kepo^
...puolestani olen keinosiementäjä,vankilaputki on takanapäin.
Hyvä kysymys. Teen freelance-töitä kielentarkastajana, litteroin haastatteluja ja kirjoitan lehtijuttuja puhtaaksi. Tarinoita olen kirjoittanut lapsuudesta asti.
- kiinnostaa siis
ylipäätänsä. Meinaatko, että onko tää joukko sun tasoista tai jotain? Kannattaako täällä roikkua, jos niin ei ole? Itse oon toimistoassistentti, mutta se ei tosiaan kerro musta yhtään mitään.
- Tylsä työ
on paras motivaattori kirjoittamiseen. Ollessani tehdastyössä kärsin päivät, mutta kaiket illat kirjoitin. Se oli naitintoa se. Nyt, kun teen työtä, joka on enempi 'minua', kirjoitan vähemmän, valitettavasti.
- alkuper.
Mitä sää raivoot, en edes vihjannut mihinkään tuommoiseen. Toimistoassistentin ammatissa ei ole mitää hävettävää, eikä se kerro susta mitään pahaa.
Aina täällon näitä riitelijöitä ja vittuilijoita. Kehtaisitko sää naamakkain heittää tuommosta kommenttia jos vaikka jossain ravintolapöydän ääressä tulis puheeksi että mitä kukaki seurueesta tekee työkseen. Ihan yhtä paha mieli tommosesta raivoomisesta tulee netissä kuin tulis jos alkaisit pöydässä kiljua tolleen. - tarkoittanut
alkuper. kirjoitti:
Mitä sää raivoot, en edes vihjannut mihinkään tuommoiseen. Toimistoassistentin ammatissa ei ole mitää hävettävää, eikä se kerro susta mitään pahaa.
Aina täällon näitä riitelijöitä ja vittuilijoita. Kehtaisitko sää naamakkain heittää tuommosta kommenttia jos vaikka jossain ravintolapöydän ääressä tulis puheeksi että mitä kukaki seurueesta tekee työkseen. Ihan yhtä paha mieli tommosesta raivoomisesta tulee netissä kuin tulis jos alkaisit pöydässä kiljua tolleen.mitenkän loukata sinua henkilökohtaisesti. Ihan hauskahan se on tietää mitä kukin tekee, kuinka vanha on, mitä sukupuolta jne. Kenen kanssa asuu, onko lapsia, onko rahaa...
Täällä ei kannata pahoittaa mieltään, koska tuskin olisin tosiaan ruvennut sulle päin naamaa huutamaan jos oltais tosielämässä. Ihan viaton kysymys, periaatteessa, ei siinä mitään.
TaoLinin Suomen taivaan alla on ensimmäinen kiinalaisen maahanmuuttajan suomeksi kirjoittama romaani.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462