...Hatuttaa...Piti auto ostaa Tänään ja kaikki kaatui siihen, kun ei saanut LiikenneVakuutusta..kun ei ollut luottotiedot kunnossa.....jotain per....n pientä=/(/(
Joten (Firmakin) saa sitten odottaa...voi .....:/(/(
LuottoTiedot Kunnossa?
28
1139
Vastaukset
- aatami autuas
ja kerro rehellisesti, että sinulla on luottohäiriö. Niin minä tein ja sain auton. Tosin jätin loput maksamatta, kun työnantaja jätti palkat maksamatta häipyessään Thaimaaseen. Ja trokari haki autonkin pois. Luottohäiriön olin saanut 24 euron laskusta, kun en komennustyön johdosta tutkinut postiani puoleen vuoteen...
- Lisbet
Niin auton tietty voi ostaa trokariltakin, mut samat jutut ne vastaan tulee, voi pyhä yksinkertaisuus !!!!
Mitään laskua ei IKINÄ pidä päästää uloshakuun, oli miten pieni summa tahansa.
Ja se on vuosia näkyvissä, joten ei voi olla näin tietämättömiä meidän ikäluokassa!
Ensin tehdään liikeidea, potentialiiset asiakkaat, kannattavuuslaskelma ja mietintämyssy päähän , alanko vai en. Useimmin ei kannata, jos ei ole omasta takaa pesämunaa.
Se starttiraha ei pitkälle kanna, ja ei sitä ihan helposti saakkaan, osaattko laskea , mitä sitten, määrärätyt vakuutus, eläkemaksut ovat kuukausittain, vaikkei firmaan tulisikaan edes niiden maksuun riittävää rahaa. Ynm. ynm.
Polkupyörällä, sano ja leipä riittää, vaan ei tee rikkaaksi. - aatami autuas
Lisbet kirjoitti:
Niin auton tietty voi ostaa trokariltakin, mut samat jutut ne vastaan tulee, voi pyhä yksinkertaisuus !!!!
Mitään laskua ei IKINÄ pidä päästää uloshakuun, oli miten pieni summa tahansa.
Ja se on vuosia näkyvissä, joten ei voi olla näin tietämättömiä meidän ikäluokassa!
Ensin tehdään liikeidea, potentialiiset asiakkaat, kannattavuuslaskelma ja mietintämyssy päähän , alanko vai en. Useimmin ei kannata, jos ei ole omasta takaa pesämunaa.
Se starttiraha ei pitkälle kanna, ja ei sitä ihan helposti saakkaan, osaattko laskea , mitä sitten, määrärätyt vakuutus, eläkemaksut ovat kuukausittain, vaikkei firmaan tulisikaan edes niiden maksuun riittävää rahaa. Ynm. ynm.
Polkupyörällä, sano ja leipä riittää, vaan ei tee rikkaaksi.se, että sain silloin kahdeksan vuotta sitten trokarilta vakuutusyhtiön tarrankin rekisteriotteeseen ikäänkuin vakuutus olisi hankittu. Liekö nykyään enää mahdollista? En tiedä noista rekisteröintiasioista, kun ei ole ollut auton tarvetta viimeisen viiden vuoden aikana... Ja silloin ei ole luottohäiriöillä mitään merkitystä, kun ei tarvitse liikennevakuutusta...
- Pirre*
Toivonpa että saat vaikka lotosta rahaa , mie en oikeasti sitä tarvihe, - sie saat sen miun voittoni. :)
- namisuku
...vaan, mut tää on nyt niin tätä:(
=D
- Pirre*
perustaa sellaisen yrityksen jossa et tarvitse autoa, hmmm..vaikka yksityinen hoivapalvelu..
- namisuku
.....(hoivaan) koko ajan....;)
Kenkäkauppa. Vuonna 1993 se sitten loppui sen harrastaminen. Niitä velkoja makselen vieläkin ja luottotiedot voivat hyvässä lykyssä jo olla kunnossa. Kyllä on olleet kovin suolaiset oppirahat. Viisi vuotta vielä ja sit oon vapaa
- namisuku
....et edes siintää..:)
- Toim. huom
= yhdyssana.
- mitä tarkoittaa
usein tällä palstalla näkyvä lyhenne?
- voi siisus
mitä tarkoittaa kirjoitti:
usein tällä palstalla näkyvä lyhenne?
Tarkoittaa ; ynnä muuta sellaista, joita ei luetella vaan tiedetään.
- jos alkaa viisasteleen
voi siisus kirjoitti:
Tarkoittaa ; ynnä muuta sellaista, joita ei luetella vaan tiedetään.
niin silloin lyhenne on ym. ei ynm.
- oppia , liekö liikaa
jos alkaa viisasteleen kirjoitti:
niin silloin lyhenne on ym. ei ynm.
Olemme varmaan käyneet koulua erivuosikymmenillä,
noin olen oppinut ja Kiitos yritän muistaa ! - kieliekspertti
voi siisus kirjoitti:
Tarkoittaa ; ynnä muuta sellaista, joita ei luetella vaan tiedetään.
...Nykysuomen sanakirjaa sinulle on opetettu? Tuollaista lyhennettä ei ole olemassakaan kuin täällä kielipuolien palstalla.
Ja aloittajalle sanoisin: "Sitä saa, mitä tilaa:"
Kun hoitaa asiansa, ei tarvitse luottotietojaan hämmästellä eikä selitellä. - minun muistavan?
kieliekspertti kirjoitti:
...Nykysuomen sanakirjaa sinulle on opetettu? Tuollaista lyhennettä ei ole olemassakaan kuin täällä kielipuolien palstalla.
Ja aloittajalle sanoisin: "Sitä saa, mitä tilaa:"
Kun hoitaa asiansa, ei tarvitse luottotietojaan hämmästellä eikä selitellä.Teille kielineroille pitäisi antaa pannit heti alkuunsa.
60 luvulla lyhenne iskostui hataraan päähäni, ja saa kelvata loppuelämäni.
Ei vois vähempää kiinnostaa, oikein vai väärin, kirjoitan mitä kirjoitan. - namisuku
....in...?
- tekstistäsi
päätellen taida itsekkään olla täysin kunnossa.
- namisuku
....Oma Itseni?
- EihassumpinHki
, mutta vuoden maksu pitää suorittaa käteisellä. Liikennevakuutus on pakollinen ja perustuu lakiin.
- namisuku
-
...revit yhtäkkiä 700e?
vakuutukseen, kun alat IHAN nollilta?:)( - autoon
namisuku kirjoitti:
-
...revit yhtäkkiä 700e?
vakuutukseen, kun alat IHAN nollilta?:)(rahaa pankista?
käy hakeen pankista rahaa kyllä sieltä saa.
missä se sun ylläri perintö?
yritysidea? - kirpparikamaa
namisuku kirjoitti:
-
...revit yhtäkkiä 700e?
vakuutukseen, kun alat IHAN nollilta?:)(myy jotain
bensarahaa onko - Pirre*
kirpparikamaa kirjoitti:
myy jotain
bensarahaa onkoolko ilkeitä.
Kumm kun aina pitää lyödä "lyötyä" :( - namisuku
autoon kirjoitti:
rahaa pankista?
käy hakeen pankista rahaa kyllä sieltä saa.
missä se sun ylläri perintö?
yritysidea?....enhän saa rahaa pankista, kun luottotiedot ei ole ok!
YllätysPerintöä EN ottanut vastaan, ajattelin , että ei kuulu minulle. Oikeisiin paikkoihin tai yhdistyksiin menivät Manit=D
No se mun Yi Perustuu Eläimiin ja jotain muuta siinä Muassa:)
Lopetin viime viikolla 2:den IkäIhmisen tapaamisen Sairaalassa, kun Heillä ei ole enään TuntoMuistia ja Edellisen "Helmi-Orvokin" Hautajaiset kummittelee vieläkin, oli helkutin vaikeeta.... - namisuku
kirpparikamaa kirjoitti:
myy jotain
bensarahaa onko...tässä Murua rinnan alle saadaan=D
Bensarahaa ei tartte, kun ei ole nyt autoa:() - namisuku
Pirre* kirjoitti:
olko ilkeitä.
Kumm kun aina pitää lyödä "lyötyä" :(....Hali=D
- EihassumpinHki
namisuku kirjoitti:
-
...revit yhtäkkiä 700e?
vakuutukseen, kun alat IHAN nollilta?:)(Varmaan sitten kannattaisi harkita ylipäätänsä auton ostoa! Auton pitäminen ei todellakaan ole halpaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625