Minulla on ollut jo vuoden verran outoa vuotoa. Paksua valkoista vuotoa, välillä myös kuivaa ja "jauhomaista", vuoto on erittäin happaman makuista mutta kutinaa tai kirvelyä ei ole. Olen tässä välissä käynyt papassakin mutta testit olivat puhtaat. Voiko kyseessä olla hiiva, vai näkyykö hiiva papassa? Olen myös lukenut sytolyysista, voiko minulla olla se, vaikka testeissä ei näkynyt mitään? Olisiko kenelläkään antaa tähän kurjaan asiaan mitään hyvää vinkkiä mitä voisin kokeilla, vaikka jotain kotikonstia tai apteekista ilman reseptiä saatavia salvoja tai puikkoja tai muita lääkkeitä?
Voisiko cicatridina puikot auttaa?
Kiitos!
Outo valkovuoto
IEF
2
709
Vastaukset
- IEF
...vuoto on hajutonta
- vinkki sulle
Mulla on sama ongelma. Siitä on sanottu, että se on joko normaalia valkovuotoa, koska kaikilla on erilaista tai sitten on bakteerikanta sekaisin. Apteekista saa emätinpuikkoja tasaamaan sitä, gynocaps- ja gynolact-nimisiä.
Mulla on vähäksi aikaa tepsinyt kuuri ja "kirkastanut" vuotoa, mutta sitten taas palautunut samaan. Pitäisi kai koettaa käyttää pitemmän aikaa kuin purkki kerrallaan... lääkärin mukaan niitä voi käyttää ns. vaikka miten kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427