Millaisia hotelleja yasaka ja duxton ovat? Miinukset ja plussat.
Yasaka Saigon Nhra Trang ja Duxton
4
981
Vastaukset
- Allu
Duxton on tasokas hotelli. Aivan kaupungin keskustassa.Kävelymatkan päässä nähtävyyksistä ja ostoskauduista.
- Markonen
Kylläpä pitää pitkään miettiä Yasakan miinuksia. Sijainnista voisi vähän spekuloida, rantaan 20metriä, ravintola-alueelle (reppumatkailijat) oli noin 1,5km, mutta toisaalta markkinoille ja keskustaan taas lyhyempi. Kuka pitää mistäkin.
Viereisellä tontilla on rakennustyömaa, se voi häiritä esteetikkoja, mutta ei sieltä kyllä ääniä ilta/yö aikaan kuulunut. Ikkunat oli siltä puolelta taloa tuplattu, eikä niitä saanut auki.
Pikkuisen nuhjuisen näköinen ja oloinen sieltä täältä, mutta nyt on jo suurennuslasi käytössä.
Aamiaiselle kannattaa ehdottomasti mennä alakerran ulkopuutarhaan. Periaatteessa antoivat meille aina ylätasanteen länsiaamiaisen, mutta se oli "vaatimaton" alakerran paikallisemman "loistoon" verrattuna. Kuponki kävi kumpaankin, tosin muutaman kerran piti hiukan sanailla "hovimestarin" kanssa. Sateella sitten alakerran ravintolaan!- menijooo
Yasaka ei todellakaan ole mikään loistohotelli. Aika vanha ja kaipaisi pikaisesti remonttia. Tyyliltään edustaa neukkuarkkitehtuuria. Huoneet ovat tosin ihan kivat mutta yleiset tilat aika pelkistetyt. Henkilökunta ei mitenkään ammattitaitoista.
- ..-.-..-.--.-.-.-.-.-.-.-.-...
menijooo kirjoitti:
Yasaka ei todellakaan ole mikään loistohotelli. Aika vanha ja kaipaisi pikaisesti remonttia. Tyyliltään edustaa neukkuarkkitehtuuria. Huoneet ovat tosin ihan kivat mutta yleiset tilat aika pelkistetyt. Henkilökunta ei mitenkään ammattitaitoista.
THE HOTEL: A 4 star joint - ventured Hotel between Japanese and Vietnamese officially opened on 10th Dec., 1999.
Oletkohan nyt sekoittanut paikan johonkin toiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1151542
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016