Orgasmi tärkeää lasta tehdessä?

onx se sitä?

Jos niin on, niin ei ihme jos on paljon lapsettomuutta kun harva nainen saa hekumat pippelillä.

27

2703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orgasmi-

ei ole niin tärkeää lasta tehdessä. Miheni orgasmi taas on, tarvitaan orgasmi (spermaa) jotta nainen voi hegelmöityä. Tietysti myös ilman miehen orgasmia voi tulla raskaaksi, sillä miehiltä usien seksin aikana tulee ns. "ilotippoja", spermaa sekin, mutta ei orgasmi.
      Itse kyllä saan joka kerta orgasmin kun me mieheni kanssa olemme petihommissa ja yritämme pistää lasta aluilleen, on mukavaa nauttia seksistä niin paljon että itsekkin saa orgasmin, mutta se ei ole niin oleellista. :)

• utelias heluna

tai ainakin luulet saavasi...No jos saat, niin onnea vaan, olet eräs harvoista poikkeuksista joka saa orkut. Onko miehelläs iso? Jokos teillä lapsia?

• orgasmi-
        utelias heluna kirjoitti:

tai ainakin luulet saavasi...No jos saat, niin onnea vaan, olet eräs harvoista poikkeuksista joka saa orkut. Onko miehelläs iso? Jokos teillä lapsia?

Olen pahoillani jos olet katkera siitä että minun mieheni on niin hyvä sängyssä, että saan joka kerta orgasmin. Täyttä totta. Joka päivä harrastamme seksiä, mieheni saa orgasmin, sekä minä saan. Tietysti on kertoja jolloin en saa, mutta todella harvoin. Usein saan enemmän kuin yhden orgasmin.
        Miehelläni on erittäin iso, mutta ei se koko, vaan se miten sitä käyttää.
        Ja lapsia meillä ei vielä ole, yritystä takana pari kuukautta.

• Bhyhyyyyy
        orgasmi- kirjoitti:

Olen pahoillani jos olet katkera siitä että minun mieheni on niin hyvä sängyssä, että saan joka kerta orgasmin. Täyttä totta. Joka päivä harrastamme seksiä, mieheni saa orgasmin, sekä minä saan. Tietysti on kertoja jolloin en saa, mutta todella harvoin. Usein saan enemmän kuin yhden orgasmin.
        Miehelläni on erittäin iso, mutta ei se koko, vaan se miten sitä käyttää.
        Ja lapsia meillä ei vielä ole, yritystä takana pari kuukautta.

"Miehelläni on erittäin iso"

- no pitihän se arvata:) Mihin verrattuna iso? Vai onko iso ihan teidän kahden keskisissä sopimuksisanne ja kuvitelmissa kun kokemattomia olette?

Minä en kuule katkera ole sinulle enkä kenellekään. Mulla on viisi lasta ja mies Jamaicalta.

• mitä touhua...
        Bhyhyyyyy kirjoitti:

"Miehelläni on erittäin iso"

- no pitihän se arvata:) Mihin verrattuna iso? Vai onko iso ihan teidän kahden keskisissä sopimuksisanne ja kuvitelmissa kun kokemattomia olette?

Minä en kuule katkera ole sinulle enkä kenellekään. Mulla on viisi lasta ja mies Jamaicalta.

Mihelläni tosiaan on erittäin iso, ja vertailun kohteita löytyy kyllä. Hyvä että sinä tiedät kuinka "kokemattomia" me olemme! :)
        Et kyllä vaikuta kovin kypsältä, joten taidat olla vaan joku pahanen teini täällä muita ärsyttämässä.
        mene palstoille joissa voit ilmaista näitä typeriä juttujasi.

• jos joku
        mitä touhua... kirjoitti:

Mihelläni tosiaan on erittäin iso, ja vertailun kohteita löytyy kyllä. Hyvä että sinä tiedät kuinka "kokemattomia" me olemme! :)
        Et kyllä vaikuta kovin kypsältä, joten taidat olla vaan joku pahanen teini täällä muita ärsyttämässä.
        mene palstoille joissa voit ilmaista näitä typeriä juttujasi.

kato peiliin ja sen miehes housuun ja miti puhutko paskaa!! Minulla on 17cm housukäärme ja se on iso!! Siis oikeesti 17cm, oikein mitattuna!!

• En ole kateellinen ainakaan
        jos joku kirjoitti:

kato peiliin ja sen miehes housuun ja miti puhutko paskaa!! Minulla on 17cm housukäärme ja se on iso!! Siis oikeesti 17cm, oikein mitattuna!!

Kiva kun on isomunaiset löytäneet kaltaisiaan. Tosiasiassa isous ei merkitse orgasmia. Monet pienempi munaiset ovat erittäin aktiivisia hoitamaan hommat kotiin. Hyvä että löytyy naisia jotka jaksaa touhuta käärmeiden kanssa. Ei se kaikille sovi. Iso muna equals löysät paikat. Itse olin ainakin kuin lihamyllyn kautta vedetty, kun seurustelin isomunaisen kanssa. Enkä saanu orgasmia.
        Mieheni on normaali ja saan silloin tällöin. Eikä ole paikat hellinä. Eli ei se tuollaisten kans touhuaminen ole kaikille.
        Sit ei se määrä vaan laatu sopii tähän asiaan. Pienellä voi samalla tavalla onnistua kuin isolla. Samoin vähillä spermoilla, kunhan se on laadukasta. Eli ei iso muna tarkoita hyvää laatua automaattisesti. Toivottavasti ei ole tuhkamuna, muuten voit saada kolahduksen miehekkyydellesi.

• kikkareeee
        En ole kateellinen ainakaan kirjoitti:

Kiva kun on isomunaiset löytäneet kaltaisiaan. Tosiasiassa isous ei merkitse orgasmia. Monet pienempi munaiset ovat erittäin aktiivisia hoitamaan hommat kotiin. Hyvä että löytyy naisia jotka jaksaa touhuta käärmeiden kanssa. Ei se kaikille sovi. Iso muna equals löysät paikat. Itse olin ainakin kuin lihamyllyn kautta vedetty, kun seurustelin isomunaisen kanssa. Enkä saanu orgasmia.
        Mieheni on normaali ja saan silloin tällöin. Eikä ole paikat hellinä. Eli ei se tuollaisten kans touhuaminen ole kaikille.
        Sit ei se määrä vaan laatu sopii tähän asiaan. Pienellä voi samalla tavalla onnistua kuin isolla. Samoin vähillä spermoilla, kunhan se on laadukasta. Eli ei iso muna tarkoita hyvää laatua automaattisesti. Toivottavasti ei ole tuhkamuna, muuten voit saada kolahduksen miehekkyydellesi.

?? Minun poikakaverillani on 15cm ja se on isoin koskaan näkemäni.

• koko tainnut
        kikkareeee kirjoitti:

?? Minun poikakaverillani on 15cm ja se on isoin koskaan näkemäni.

olla olennainen juttu, mutta googleilla ainakin tuli 15cm normaali mitta. Ja kai asiaan vaikuttaa kans paksuus et luokitellaan isoksi.
        Kyllä sen ison tietää nähneensä kun sen on nähny...

• tehdessä

yhtä tärkeetä ku pissaaminen umareissulla!

• supistelijatar

lueppa kuule tältäki palstalta ni tajuut miten tärkeää on että pimppi supistelee..

• tietoo on

että naiselta erittyy orgasmissa sellasta limaa johon siittiöt tavallaan tarttuu eikä vaan plörise ulos

• onpa aihe ja vastaukset :)

No ainakaan omalla kohdalla se ei oo ollu kovin tärkeetä. Neljä kertaa olen raskautunut aina ekasta tai toisesta kierrosta enkä koskaan oo saanu kuin omin avuin

• Tyytyväinen tyyppi

Seksi kaikille on erilaista. Toinen tykkää isosta ja toinen ei. Ja tärkeintä tietenkin on mitä sillä tekee. Sit kaikki naiset ei saa ja toiset saa koko ajan (?). Eli mun järjen mukaan ainakin tuollaiset jotka ei saa pitäis olla sukupuuttoon kuolleita, jos se siitä olis kiinni.
      Itse saan joskus ja joskus en. Ja henkilökohtaisesti sillä ei ole ollut lapsentekoon mitään yhteyttä. Meillä on yksi lapsi ja se tuli aluilleen ilman orgasmia (jos nyt oikein muistan). Nyt olemme miettimässä uuden alulle laittoa.
      Voihan se olla et se auttaa raskaaksi tuloon, mutta luulen monet muut asiat ovat kans tärkeitä.
      Ja yleisesti ottaen, orgasmi on ihana asia, mutta se ei ole tärkein asia parisuhteessa.

• mutta ei ole

pakollista. Emättimen supistellessa sperma pysyy pidempään sisällä ja siittiöt uivat kauemmas. Mutta ei se tosiaan ole ydinfysiikkaa, raksutuu sitä ilman orgasmiakin, koska periaatteessa laukeamisen pitäisi tapahtua vieläpä samaan aikaan, ett ätilanne olisi optimaalisin. Se on jo sen verran harvinaista, jopa tälle miehensä elimen koolla leveilevälle, että jokaisella kerralla yhtäaikaa lauetaan.

• raskautuu

• joka ikinen

kerta samaan aikaan kuin mieheni! :) Onko tosiaan niin todella harvinaista? Meillä se menee ikäänkuin luonnostaan niin...

• tunnit
        joka ikinen kirjoitti:

kerta samaan aikaan kuin mieheni! :) Onko tosiaan niin todella harvinaista? Meillä se menee ikäänkuin luonnostaan niin...

uudelleen tai sitten lopetat sen valehtelun. Noh, jos oikeasti kuulut siihen todella todella pieneen ryhmään, niin onnea vain, mutta se ei kyllä kerro vielä mitään sinusta, miehestäsi eikä teidän seksielämästänne.

• myös.......
        joka ikinen kirjoitti:

...saan usein mieheni kanssa samaan aikaan, en kyllä kovin usein, sillä yleensä tulen ennen miestäni. :) Mutta tuo on kyllä mahdollista. Kukaan ei voi tulla sanomaan meille että valehtelemme, haluavatko he vai tulla katsomaan petipuuhiamme että se todella on mahdollista. Harvinaista tietysti, niinkuin täällä on tullut jo ilmi, mutta ollaan me onnellisia "harvinaisuuksia" :)

• ei väittänyt
        myös....... kirjoitti:

...saan usein mieheni kanssa samaan aikaan, en kyllä kovin usein, sillä yleensä tulen ennen miestäni. :) Mutta tuo on kyllä mahdollista. Kukaan ei voi tulla sanomaan meille että valehtelemme, haluavatko he vai tulla katsomaan petipuuhiamme että se todella on mahdollista. Harvinaista tietysti, niinkuin täällä on tullut jo ilmi, mutta ollaan me onnellisia "harvinaisuuksia" :)

etteikö se olisi mahdollista ja varmasti monella joka viides orgasmi "tärppääkin", mutta joka kerran, jos joku väittää saavansa samaan aikaan, niin se on lähes 100% vale. Tekninen, biologinen ja henkinen mahdottomuus.

• valmiita äideiksi??
        ei väittänyt kirjoitti:

etteikö se olisi mahdollista ja varmasti monella joka viides orgasmi "tärppääkin", mutta joka kerran, jos joku väittää saavansa samaan aikaan, niin se on lähes 100% vale. Tekninen, biologinen ja henkinen mahdottomuus.

Ei voi kun ihmetellä mikä teitä oikein vaivaa. Hei haloo!!!!!! Täällä te vaan jaksatte nahistella poikakavereidenne pippelien koosta ja siitä kuka saa feikkiorkut ja kuka saa mitäkin. Kerrassaan käsittämätöntä!!!! Oletteko niin nuoria että nämä keskustelut kuuluvat jokapäiväiseen keskusteluun kavereidenne kanssa vai onko vain muuten vinksahtanut päässä. Mielestäni tältä palstalta voisi heittämällä 100 ihmistä passittaa seksipalstoille koska vauvahaaveita ei edellisessä ketjussakaan mainittu yhden yhtä kertaa.
        Toivottavasti te käsitätte iso ja pikkupippelisten poikakavereidenne kanssa siirtää vauvahaaveilua hamaan tulevaisuuteen koska vauvat selvästikään ei ole mielessänne ja ajatuksissanne ainakaan tällä hetkellä.
        Kannattaa siis kysyä itseltään pari kertaa haluaako lasta vai vaan isopippelisen "poikakaverin".
        Täällä on hei meitä kolmenkymppisiä aikuisia naisia jotka oikeasti nauttivat parisuhteestaan kaikin mahdollisin tavoin miehensä kanssa eikä vain oikein jaksaisi pikkulikkojen kinastelua siitä kuka saa orkasmin pippelin kanssa ja kuka ilman. Ettekö te vielä ole käsittäneet että se on sivuseikka......... Nauttikaa elämästänne, lapsistanne ja toisistanne.

• vastaan

Ei muuten ole harvinaista että yhtäaikaa "tullaan" .

Meillä se toimii 95% niin. Kokemus opettaa. Itseään oppii säätelemään, kuin mies kuin nainenkin. Ei vaan "ota" ennen kuin toinenkin viestittää olevansa valmis huipulle.

Terveisin 3 lapsen äiti. 43v

• sinä lapsukainen!
        ei väittänyt kirjoitti:

Tuskin on vale, koskapa on meitä joilla homma toimii. Vanhentunut on jo se terveystiedon oppikirja. Se on kirjoitettu silloin kun seksi on vielä ollut tabu.

• Vastaus ja asia
        valmiita äideiksi?? kirjoitti:

Ei voi kun ihmetellä mikä teitä oikein vaivaa. Hei haloo!!!!!! Täällä te vaan jaksatte nahistella poikakavereidenne pippelien koosta ja siitä kuka saa feikkiorkut ja kuka saa mitäkin. Kerrassaan käsittämätöntä!!!! Oletteko niin nuoria että nämä keskustelut kuuluvat jokapäiväiseen keskusteluun kavereidenne kanssa vai onko vain muuten vinksahtanut päässä. Mielestäni tältä palstalta voisi heittämällä 100 ihmistä passittaa seksipalstoille koska vauvahaaveita ei edellisessä ketjussakaan mainittu yhden yhtä kertaa.
        Toivottavasti te käsitätte iso ja pikkupippelisten poikakavereidenne kanssa siirtää vauvahaaveilua hamaan tulevaisuuteen koska vauvat selvästikään ei ole mielessänne ja ajatuksissanne ainakaan tällä hetkellä.
        Kannattaa siis kysyä itseltään pari kertaa haluaako lasta vai vaan isopippelisen "poikakaverin".
        Täällä on hei meitä kolmenkymppisiä aikuisia naisia jotka oikeasti nauttivat parisuhteestaan kaikin mahdollisin tavoin miehensä kanssa eikä vain oikein jaksaisi pikkulikkojen kinastelua siitä kuka saa orkasmin pippelin kanssa ja kuka ilman. Ettekö te vielä ole käsittäneet että se on sivuseikka......... Nauttikaa elämästänne, lapsistanne ja toisistanne.

unohtui, sen verran pikkusieluista porukkaa nähtävästi pyörii palstalla. Jos taas viesti oli minulle, niin palaapas hetki taaksepäin ja katsasta, että kuka sanoo ja mitä. Orgasti auttaa, mutta ei ole pakollista...

• sehän ei
        vastaan kirjoitti:

Ei muuten ole harvinaista että yhtäaikaa "tullaan" .

Meillä se toimii 95% niin. Kokemus opettaa. Itseään oppii säätelemään, kuin mies kuin nainenkin. Ei vaan "ota" ennen kuin toinenkin viestittää olevansa valmis huipulle.

Terveisin 3 lapsen äiti. 43v

kerro miträän siitä kuinka yleistä se on populaatiotasolla. Edelleen unohtuu se pointti, mutta tämä oli tiedoksi sille miehensä elimenkoolla ja orgasmikyvyllä leveilleelle, joka vaikuttaa melko tietämättömälle ja suoraan sanottuna tyhmälle. pointti on se, että aloittaja kysyi tarvitaanko orgasmia ja ainakin minä vastasin siihen ja hälvensin niitä vääriä uskomuksia, joita liittyy oikean parisuhteen ja seksielämän suorituspaineisiin. taisi tästäkin tulla lasten temmellyskenttä...

• vali..........
        sehän ei kirjoitti:

kerro miträän siitä kuinka yleistä se on populaatiotasolla. Edelleen unohtuu se pointti, mutta tämä oli tiedoksi sille miehensä elimenkoolla ja orgasmikyvyllä leveilleelle, joka vaikuttaa melko tietämättömälle ja suoraan sanottuna tyhmälle. pointti on se, että aloittaja kysyi tarvitaanko orgasmia ja ainakin minä vastasin siihen ja hälvensin niitä vääriä uskomuksia, joita liittyy oikean parisuhteen ja seksielämän suorituspaineisiin. taisi tästäkin tulla lasten temmellyskenttä...

..siinä se, vali vali..!

• meille....
        myös....... kirjoitti:

pakko kommentoida,että ihan sama pätee minulla ja miehelläni,että samaan aikaan orkut saadaan..!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      30
      1426
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1270
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe