Miksi ulkonäön perusteella haukutaan.

J@nsku

Mua haukuttiin ala-asteel lihavaks. Nyt siirryin ylä-asteel. Mua enää harvemmin haukutaan, mut tiedän et kaikki ajattelee et -Hei onpa tossa kamalan näkönen likka. En oikeastaan oo mikää emälihava mut en laihakaa. Ja meijän koulus suurin osa on laihoi. Kamalaa ku ei oo kaverei ku se yks tietty. Ja ahdistaa ku mun parhaal kaveril on melkee aina poika ystävä ja mul harvemmin. *huokaus*

11

539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timpparainen

Meiän koulussa yläasteella siis, oli pari kolme lihavaa tyyppiä ja meitä sorsittiin sen mitä ehittiin. Mulla oli kyllä kavereita, et ikinä ei tarvinnu olla yksin... mut semmosta tosiystävää ei löytyny... :o( Ja nyt ku alotin 2.asteen opiskelut niin tuola uuella luokalla on muutama sellanen likka joka vähä kattoo kieroon mua.

• cooler

laihduttaa? lopettaisi teidän ongelmat ja parantaisi terveyttä yms.
        terveellisempi ruoka ja kunnolla liikuntaa, niin läskit vähenee.

• J@nsku
        cooler kirjoitti:

No se ei nyt vaa käy nii helpost luuleks etten oo yrittäny, mut ku mutsi tekee kaiken maailman mössöi mis on rasvaa. Terveys mul on tosi hyvä kunto on ja hyvä ei täydellinen. Enkä kehtaa sanoo mutsil et haluun laihduttaa se vaa sanois ettei täs iäs kuulu laihduttaa. No mun iskä väittää et oon hoikistunu mut en usko sitä.

• Janet
        J@nsku kirjoitti:

No se ei nyt vaa käy nii helpost luuleks etten oo yrittäny, mut ku mutsi tekee kaiken maailman mössöi mis on rasvaa. Terveys mul on tosi hyvä kunto on ja hyvä ei täydellinen. Enkä kehtaa sanoo mutsil et haluun laihduttaa se vaa sanois ettei täs iäs kuulu laihduttaa. No mun iskä väittää et oon hoikistunu mut en usko sitä.

Muakin kiusattiin ala-asteel mun lihavuudesta mäkään en ole kovin lihava mut kiusattiin kuitenkin vaik meidän luokal oli huomattavasti isompia tyttöjä kuin mä:(Nyt mä oon ylä-asteen ja kukaan ei ole kiusannut mua viel:,

• höpsis
        cooler kirjoitti:

Kirjoittajahan sanoi, että hän EI varsinaisesti ole lihava (kuitenkin pulskempi kuin langanlaihat anorektikko kaverinsa). Silloin ei kannata laihduttaa. Mieluumminkin kannattaisi kehottaa niitä kavereita saamaan vähän lihaa luittensa ympärille. Emme ole Afrikassa, täällä on ruokaa.

• J@nsku
        höpsis kirjoitti:

Kirjoittajahan sanoi, että hän EI varsinaisesti ole lihava (kuitenkin pulskempi kuin langanlaihat anorektikko kaverinsa). Silloin ei kannata laihduttaa. Mieluumminkin kannattaisi kehottaa niitä kavereita saamaan vähän lihaa luittensa ympärille. Emme ole Afrikassa, täällä on ruokaa.

Mä oon lihava oon 162cm ja painan 64kg. Ja oon tosissani mä oon liian lihava. :(

• Ernesti

Looks can be deceiving! Eikös sitä noin sanota jossakin piisissäkin? Ulkonäkö voi pettää?
      Toimii kahteen suuntaan, joku hyvännäköinen voi olla sisältä ihan sitä itseään eli "Vitsi mä oon nyt ihan kauheen näkönen pitää lähteä puuteroimaan nenä." , ja taas ja joku ei niin viehättävä voi olla , kun oppii tuntemaan, tosi kultanen ihminen.

• juujuu..

Joo..Mäki oon lihava,nyt oon seiskalla ja mua ei oo ainakaa vielä kiusattu lihavuudesta,mut kyl kolmen vuoden aikana voi tapahtuu mitä vaa..ikävä kyllä.
        Ite oon lihava,mut en oo sillee kuitenkaa tooosi lihava,olen nähnyt lihavampiakin mun ikäsiäni..
        Toivon kyllä sydämmeni pohjasta,et mä laihtuisin,mut se on kuitenki halpommin sanottu,ku tehty!!!
        Jos joku haluu mailata nii tietty voi:
        [email protected]

• Ernesti
        juujuu.. kirjoitti:

Joo..Mäki oon lihava,nyt oon seiskalla ja mua ei oo ainakaa vielä kiusattu lihavuudesta,mut kyl kolmen vuoden aikana voi tapahtuu mitä vaa..ikävä kyllä.
        Ite oon lihava,mut en oo sillee kuitenkaa tooosi lihava,olen nähnyt lihavampiakin mun ikäsiäni..
        Toivon kyllä sydämmeni pohjasta,et mä laihtuisin,mut se on kuitenki halpommin sanottu,ku tehty!!!
        Jos joku haluu mailata nii tietty voi:
        [email protected]

Siitä laihtumisesta ei kannata ottaa paineita. Vaan kuule liikuntaa tsm, samalla muutat ruokailutapoja säännöllisemmiksi ja poistat roskaruuan karkit ja kaikki lihottavat listoilta.. Avot!

• --------------
        Ernesti kirjoitti:

Siitä laihtumisesta ei kannata ottaa paineita. Vaan kuule liikuntaa tsm, samalla muutat ruokailutapoja säännöllisemmiksi ja poistat roskaruuan karkit ja kaikki lihottavat listoilta.. Avot!

ON kuule tosi riskialtista ruveta neuvomaan teini-ikäiselle tytölle ruokailun vähentämistä. KOhta se on joku pelkät luut jäljellä oleva anorektikko, joka edelleen on itsensä mielestä läski. Meinaan, että emmehän tässä tapauksessa tiedä onko kirjoittaja todellisuudessa yhtään ylipainoinen muuta kuin kavereiden mielestä. Jos liikalihavuutta on, koulun terveydenhoitaja kyllä antaa ohjeita.

• !!!!

Katsopas jotain vanhoja maalauksia: siihen aikaan ihannoitiin lihavia naisia. Silloin laihat olisivat olleet haukun kohteena, *hih*

Älä välitä kateellisista urputtajista. Jos joku sanoo sua lihavaksi, niin vastaa, että "Niin, eikö teillä kotona ole varaa ostaa ruokaa?"

Kunhan pääset sieltä peruskoulusta pois, niin kaikki on hyvin. Vanhemmat ihmiset arvostavat jo muutakin kuin pelkkää ulkonäköä.

Nyt häntä pystyyn -vaikka hakaneulalla :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe