*~Blondin elämää~* osa 1

Ashley

Osa 1.

Oli Sunnuntai. Huomenna alkaisi vika kouluviikko ja sitten olisi kesäloma. Olin sopinut kavereitteni kanssa että tapaisimme tänään ravintolassa, ihan vain julistaaksemme vikan kouluviikon alkaneeksi.
Nyt loppu mietiskely! Pitää vielä valmistautua iltaa varten.
Kun olin käynnyt suihkussa, mietin mitä laittaisin päälle. Päädyin hienoon mustaan leninkiin ja mustiin korkokenkiin. OHO! Kello on jo 17.00 ja 18.00 pitäisi olla keskustassa. Ripaisin vielä meikkiä naamalleni ja pistin sileät blondit hiukseni nutturalle. Otin tumman laukkuni ja lähdin kävelemään kohti pysäkkiä. Bussi tuli, menin bussiin ja istahdin. 15 minuutin päästä olisin kaupungissa.
Bussi pysähtyi Rautatientorille ja matkustajat tulivat ulos bussista. Lähdin kävelemään kohti ravintolaa mihin ystävieni kanssa sovimme tapaavan. Ravintola oli hieno. Astuin sisään niin näin ystäväni vilkuttavan minulle pyöreästä pöydästä talon toiselta puolelta. Paikalla olivat hyvät kaverini kenen kanssa hengaan aina ulkona. Linda, Heidi, Tomi, Kalle ja Lauri. Istuin Tomin ja Kallen väliin. Sitten meille tuotiin ensimmäinen ateria. Se oli hyvää! =)

Kun ilta oli lopuillaan jutustelun aihe siirtyi kesälomaan ja mitä silloin tehtäisiin. Ehdotin että oltaisi jokapäivä rannalla ja kaikki nauroivat, minä myös!

Siirryimme ulos ravintolasta. Heidi ehdotti että mentäisiin johonkin baariin ottamaan pari paukkua. Kaikkien mielestä se oli hyvä idea. Nythän piti juhlia.

Astuimme sisään baariin. Linda oli heti ihan fiiliksissä ja veti Tomin tanssimaan kanssaan. Me loput jäimme juttelemaan baarin tiskille paukut kädessämme. Lopulta pyysin Kallea kanssani tanssimaan. Perästä tulikin Heidi ja Lauri myös tanssimaan. Vaikka ilta oli vasta nuori, päätimme lähteä kotiin ja huomenna opiskelemaan lukion tokalle luokalle.

Pääsin onnellisesti kotiin ja saman tien laitoin yöpuvun päälleni, pesin hampaat ja nukahdin.

Jatkoa piisaa jos haluatte sitä. =)

3

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dica

Jatka ihmeessä.. Välillä tulee lukiolaisten elämästä jotain ettei aina nuorempien.. :)

• mmk

jatka vaan...oon samaa mieltä Dican kanssa.

• PLaaH~*
        mmk kirjoitti:

jatka vaan...oon samaa mieltä Dican kanssa.

Aika yks toikkoista. Menin saunaan. Tulin ulos pian. Puin päälle ja lähdin kaverilleni, pian olisin jo siellä.
        Esimerkki...
        Mutta loppu olikin hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe