Mitä mieltä olette kannattaako sirtyä 9 vai pysyä hyvin toimineessa 8.
Minulla on tällä hetkellä asennettuna Windows
XP:n rinnalla Fedora 8, jota yleensä käytän ja olen miettinyt siirtynistä 9 sitten kun se on julkaistu ja olenkin testaillut betaa VMwaressa ja vaikutti muuten ihan hyvältä, mutta uusi packagekit ohjelmiston asennin/päivitin ei vaikuttanut hyvältä(en vain pitänyt siotä), joten poistin ja korvasin sen 8 tutulla pirut/pup paketilla joten ohjelmien asennus/pakettienhallinta(vaikkakin käytän yleensä yumexia) toimii kuten 8(ja vanhemmissa) johon olen tottunut.
GDM:kin vaihdoin 8 pakettiin koska se mahdollisti oman teeman asennuksen.
Onko 9 mitään muuta merkittävää uudistusta jonka takia kannattaisi vaihtaa kuin
packagekit ja uusittu gdm joita en tulisi käyttämään, ainakaan packagekitiä
Pysyäkkö 8 vai siirtyä 9, kun se julkaistaan.
3
533
Vastaukset
- yksinkertaista...
"Mitä mieltä olette kannattaako sirtyä 9 vai pysyä hyvin toimineessa 8."
Fedora-jakelun ominaisuuksia on sen nopea kehityssykli, ja vanhojen versioiden tuki loppuu varsin lyhyeen. Näinollen päivittäminen on yksinkertaisinta versiosta suoraa seuraavaan.
Jos "jatkuva" versiopäivitys ei kiinnosta, kannattaa katsella sellaista jakelua, jossa tukea tarjotaan vanhoillekin versioille pidempään.
Käytössä Fedora 8, mutta testissä 64-bittinen Fedora Beta 9- Vaihtaakko vai eikö vaihtaa.
Ei sillä että tarvitsisin pitkää tukea ja Fedora on itselleni testaamistani jakeluista paras.
Toki 9 on testatessa vaikuttanut hyvältä, siihen on kyllä vaikuttanut se että vaindoin packagekitin 8:n piruttiin kuten myös gdm vanhempaan versioon ja kaikki teemat 8:n teemoihin, jotka olivat mielestäni Fedoran tähänastisista parhaat, joten eikähän siihen 9 tule vaihdettua.
- Kai Tim....
Jos vanha versio toimii hyvin, älä hätäile. Minä vaihdoin Fedora 9:iin. Nyt ei digikameran (Kodak) liitäntä toimi. Sitten olen tapellut VLC playerin kanssa. Fedoraa päivitetään hätäisesti. Laiteohjaimet lopettavat toiminnan ja muutaman viikon kuluttua taas toimivat, kun tulee uusi päivitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984