Hei.
Olen 24-vuotias yksinäinen opiskelijapoika Oulusta. Minulla on pari ystävää, mutta kaksi heistä asuu satojen kilometrien päässä ja yhden kanssa en voi muista syistä tavata kuin hyvin harvoin.
Olen kärsinyt yksinäisyydestä ja taistellut sen aiheuttamaa masennusta vastaan vuosikausia.
Tahdon löytää ystävän, mutten tiedä miten sellaisen löydän. Tuntuu, että ainoa tapa saada uusia kavereita tai ystäviä on mennä baareihin tai ravintoloihin, mutta en käy niissä, sillä niissä tunnen oloni ahdistuneemmaksi kuin yksin kotona. Sitä paitsi en löydä mitään syytäkään laukata baareissa, varsinkaan yksin. Juon alkoholia hyvin harvoin ja vähän.
Olen melko ujo ja hiljainen, minkä vuoksi en ole koulussakaan tutustunut kunnolla kuin yhteen ihmiseen. En ole koskaan seurustellut, mikä saa minut myös tuntemaan itseni epänormaaliksi.
Toivon löytäväni jonkun tällä tavalla... Sillä, kumpaa sukupuolta edustat, miltä näytät tai minkä ikäinen olet, ei ole väliä. Tahdon löytää itseni kanssa samanhenkisen ihmisen, jonka kanssa voin tutustua, ystävystyä ja viettää vapaa-aikaa.
Jos haluat tutustua, kirjoita.
[email protected]
Onko Oulussa muita yksinäisiä?
3
724
Vastaukset
- poikanen myös
Itse selvisin siten että aloitin opiskelut uudella alalla. Kävin aktiivisesti kaikki opiskelijatapahtumat ja bileet läpi. Siten tutustui pakosta uusiin ihmisiin -> ujous väheni -> se auttoi helpommin tutustumaan taas uusiin ihmisiin jne. Sinun täytyy pakottaa itsesi sosiaalisemmaksi, kuulostaa kliseeltä, mutta siten saat positiivisen kierteen aikaan. Harrasta liikuntaa, käy salilla, osta muodikkaita vaatteita, niin saat itseluottamusta ja ihmiset huomaavat sinut paremmin, varsinkin naiset. Itse harmittelen kun olin nuorempana epäsosiaalinen nössö, nyt olen päässyt ujoudesta hyvin eroon, ja elämänlaatu on aivan uudella tasolla. Sinun täytyy vain lähteä kämpän yksinäisyydestä ulos, ja hakeutua muiden ihmisten seuraan. Se ovi tuntua vaikealta aluksi, mutta mitä enemmän yrität, sitä helpommaksi se muuttuu.
- mira
Jos tunnet itsesi yksinäiseksi niin Keskustan seurakuntatalossa Isokatu 17 on sinkkuilta la 11.10. klo 18.30 tai Kuppila perjantaisin klo 13-15 Isokatu 17.
Mikäli kaipaa tekemistä niin liity miesten talkoo ryhmään asiasta voit kysyä enempi p. 040-5025010
Älä jää yksin paikoillesi murehtimaan.- Ikuinen(?) sinkku
Mikäs lehti se näistä Oulun ilmaislehdistä mainostaakaan mm. sinkkuiltoja? Kun minulle tupsahtelee niin Keskiviikkoa, Oulu-lehteä kuin Forum24:täkin.. Joskus näin sinkkuiltamainoksen mutten sillon päässyt siihen. Sellaisesta olisin todella kiinnostunut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847