Raittiina viikonloppuun!
Huomenta!25.0408
10
524
Vastaukset
- Eeva-Leena
Juu, raittiina kohti viikonloppua.
Raitis keväinen perjantai.
- markareetta
raittiina olis minunkin tarkoitus viettää viikonloppu
iltapäivää kaikille. Näin ne vaan mukavasti menee perjantaitkin nykyisin selvinpäin. Eipä ole enää aikoihin tarvinnut miettiä joisiko vaiko ei.Selvinpäin tuntuu jo itsestään selvältä.
Pyöräilykauden aloitin tälläviikolla ja huomiselle päivälle on suunitteilla potkulautailua:) Eli kyllä tekemistä löytyy juomisen tilalle:)
Hauskaa viikonloppua kaikille ja menköön samaan syssyyn Onnittelut Markulle:)t pörri- Oskari2
Eipä todellakaan tarvinnut miettiä, että koskahan Alko menee kiinni. Ennen aina piti piristää muistiaan.
Laittivat pirut toisella paikkakunnalla joskus aikaisemmin myymälän kiinni ja siinä oli katastroffi valmiina.
Hyvää viikonloppua kaikille!
- johnny boy
otin. duunit ja kaikki muu henkilökohtainen voivoi, kotia tullessa kimalteli viskipullo kirjahyllyssä auringon säteitten saattelemana. perse
- lipittäjätär
taidetaan olla. Ja samoista syistä tulee otettua. No, mulla on mennyt viikko hyvin, kunnes nyt tuli tämä pe. Mutta ei se mitään, mähän tässä pyrinkin pois tuosta jokapäiväisestä juomisesta ja nyt näyttää siltä, että siinä olen onnistunut. En jaksa kaiken paskan keskellä olla itselleni vihainen, jos viikonloppuna sitten korkkaan pari viinipulloa. Mutta olen, jos sen teen arkipäivisinkin.
lipittäjätär kirjoitti:
taidetaan olla. Ja samoista syistä tulee otettua. No, mulla on mennyt viikko hyvin, kunnes nyt tuli tämä pe. Mutta ei se mitään, mähän tässä pyrinkin pois tuosta jokapäiväisestä juomisesta ja nyt näyttää siltä, että siinä olen onnistunut. En jaksa kaiken paskan keskellä olla itselleni vihainen, jos viikonloppuna sitten korkkaan pari viinipulloa. Mutta olen, jos sen teen arkipäivisinkin.
Raittiina. Lämpenee, saa kohta vaihtaa kesäkalsareihin.
- ensi viikolla arkena!
lipittäjätär kirjoitti:
Raitista Vappua, Klara Vappen sinulle iloisen kevään merkeissä!
- ja parempaa
lipittäjätär kirjoitti:
huomisaamua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1704315Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan882566Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va262330Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos581857Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3801792Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi621486Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221479Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy811405Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden1071363Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1621255