Onko kauriilla(nainen)ja naitsyt miehellä mtn yhteistä luonteessa yms?Tulisikohan suhde toimimaan?
Kauris ja Neitsyt?
9
3599
Vastaukset
- kaurisWoman
Toimii. Neitsyt vaan on ylipihi, mutta neitsyt niinkuin kauriskin kannattavat molemmat perinteistä perhelinjaa. Perinteistä kiinnipitäviä muutenkin molemmat. Mutta joo no niin..
- Tumma Kauris
Itse olen pikkasen retkussa erääseen suloiseen neitsytnaiseen. Erittäin hyvin tullaan juttuun ja kyllähän neitsyen pitäis kuulemma sopia kauriille, maamerkkejä kun kuitenkin molemmat ovat.
Ainakin tässä kyseisessä neitsytnaisessa on paljon semmoisia ominaisuuksia, joita mä kaurismiehenä arvostan. Sellanen naisellinen nainen. Hänestä huokuu semmosta söpöä vanhanaikaisuutta. Aina kauniit vaatteet pykälässä ja hiukset kauniisti laitettu. Ei mikään homssuinen bilehile siideripissis vaan sellanen rauhallinen, fiksu ja huumorintajuinen. Just sopiva tämmoselle vanhanaikaiselle ja konsevatiiviselle kaurismiehelle!- kaurisnauris
neitsyt on hyvä, härkä on hyvä, oinas on hyvä, kalat on hyvä, rapu on hyvä....:D
Ei mut siis tosiasiaan, neitsyt ON joo:) - k.a.u.r.i.s
kaurisnauris kirjoitti:
neitsyt on hyvä, härkä on hyvä, oinas on hyvä, kalat on hyvä, rapu on hyvä....:D
Ei mut siis tosiasiaan, neitsyt ON joo:)mutta hellyyttä ja rakkautta puuttuu suhteesta ja se ei sitten enää olekaan yhtään hyvä. En tiedä, mitä tekisin. En jaksaisi aina ole se, joka ehdottaa jotain. Kunpa olisi voimia taas jaksaa tätä elämää. Alkaa olla eväät vähissä!
- Anksuli
kaurisnauris kirjoitti:
Ei mut siis tosiasiaan, neitsyt ON joo:)Itse seurustelin 2,5 vuotta neitsyt miehen kanssa, suhde vaan loppui sillä kasvettiin erillemme. Oltiin kyllä sen verran nuoria sillo
- Anonyymi
Olen neitsyt ja olen juuri kuvamaasi kaltainen. Arvostan myös "vanhanaikaisia" hyviä käytöstapoja. Kiikarissa kaurismien
- vinkkinä sulle
Kierrä kaukaa!
- k niinkuin kauris
neitsyen kanssa taas kerran, kun puhutaan "eri kieltä, hmmmm"!!!
- Brahmsia
Ei se mulla ainakaan toiminut neitsyt-miehen kanssa. Ahdistava takertuja, ja mustasukkainenkin oli. Muuten kyllä oli paljonkin yhteisiä juttuja. Hän osasi luoda tunnelmaa vähin keinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san745335- 1171715
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo231640Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301608Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri511565Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a52999- 73936
- 39745
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys29739Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa59735