Onko kauriilla(nainen)ja naitsyt miehellä mtn yhteistä luonteessa yms?Tulisikohan suhde toimimaan?
Kauris ja Neitsyt?
9
3199
Vastaukset
- kaurisWoman
Toimii. Neitsyt vaan on ylipihi, mutta neitsyt niinkuin kauriskin kannattavat molemmat perinteistä perhelinjaa. Perinteistä kiinnipitäviä muutenkin molemmat. Mutta joo no niin..
- Tumma Kauris
Itse olen pikkasen retkussa erääseen suloiseen neitsytnaiseen. Erittäin hyvin tullaan juttuun ja kyllähän neitsyen pitäis kuulemma sopia kauriille, maamerkkejä kun kuitenkin molemmat ovat.
Ainakin tässä kyseisessä neitsytnaisessa on paljon semmoisia ominaisuuksia, joita mä kaurismiehenä arvostan. Sellanen naisellinen nainen. Hänestä huokuu semmosta söpöä vanhanaikaisuutta. Aina kauniit vaatteet pykälässä ja hiukset kauniisti laitettu. Ei mikään homssuinen bilehile siideripissis vaan sellanen rauhallinen, fiksu ja huumorintajuinen. Just sopiva tämmoselle vanhanaikaiselle ja konsevatiiviselle kaurismiehelle!- kaurisnauris
neitsyt on hyvä, härkä on hyvä, oinas on hyvä, kalat on hyvä, rapu on hyvä....:D
Ei mut siis tosiasiaan, neitsyt ON joo:) - k.a.u.r.i.s
kaurisnauris kirjoitti:
neitsyt on hyvä, härkä on hyvä, oinas on hyvä, kalat on hyvä, rapu on hyvä....:D
Ei mut siis tosiasiaan, neitsyt ON joo:)mutta hellyyttä ja rakkautta puuttuu suhteesta ja se ei sitten enää olekaan yhtään hyvä. En tiedä, mitä tekisin. En jaksaisi aina ole se, joka ehdottaa jotain. Kunpa olisi voimia taas jaksaa tätä elämää. Alkaa olla eväät vähissä!
- Anksuli
kaurisnauris kirjoitti:
Ei mut siis tosiasiaan, neitsyt ON joo:)Itse seurustelin 2,5 vuotta neitsyt miehen kanssa, suhde vaan loppui sillä kasvettiin erillemme. Oltiin kyllä sen verran nuoria sillo
- Anonyymi
Olen neitsyt ja olen juuri kuvamaasi kaltainen. Arvostan myös "vanhanaikaisia" hyviä käytöstapoja. Kiikarissa kaurismien
- vinkkinä sulle
Kierrä kaukaa!
- k niinkuin kauris
neitsyen kanssa taas kerran, kun puhutaan "eri kieltä, hmmmm"!!!
- Brahmsia
Ei se mulla ainakaan toiminut neitsyt-miehen kanssa. Ahdistava takertuja, ja mustasukkainenkin oli. Muuten kyllä oli paljonkin yhteisiä juttuja. Hän osasi luoda tunnelmaa vähin keinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959