Mauritiuksen hotelli tarjontaa katsoessa, moni hotelli on puolihoidolla. Palstoilla on ollut puhetta AI eduista, mutta onko se AI todella kannattava kaikin puolin? Länsirannan hotelleilla sen lisähinta kahdelta on 1500 e, niin kantsiiko todella ? Onko lähellä kauppoja, ravintoloita josta tuon lounaspuolen saa hoidettua ja mikä on hintaero ? Käsittäkseni AI ei sisällä kaikkia ruokia/juomia silti vaikka ehkä nimestä saa sen luulon, onko näin ?
All in all, kumpaa Mauritiuksen käviät suosittelette (Puoli vai kokohoito) ja syystä että ? Lopuksi vielä olisiko jollakin omakohtaisia kokemuksia millainen hotelli on la pirague ?
T: mamas & papas
all inclusive vai puolihoito
2
1826
Vastaukset
- päästäinen
Jos haluaa rentoutua resortissa, kannattaa ottaa all inc. Jos taas tykkää ja aikoo reissata saarella, puolihoito riittää. Joka resortissa all inc. on omanlaisensa, pitää siis perehtyä oman resortin tarjontaan. Meillä oli erittäin kattava all inc. ja olimme siihen erittäin tyytyväiset. Rahaa ei tarvittu resortissa ollenkaan, kaikki kuului hintaan (ruuat, juomat, snorklaus, sukellusretket, vesiaktiviteetit, erilaiset liikuntamahdollisuudet, spa..). Erittäin ison painoarvon annan resortin ravintolatarjonnalle: jos on 2 viikkoa, pitää olla hyvät ravintolat ja niissä valinnanvaraa ja vaihtoehtoja, ettei kyllästy. Meidän resortin ympärillä ei ollut 5 km säteellä minkäänlaista baaria, kahvilaa tai ravintolaa, joten ei siellä oikein olisi pärjännytkään ilman all inc.:a, ellei olisi reissannut joka päivä.
- käyty on
Hei!
Olimme lomalla helmikuussa 2006 kyseisessä hotellissa. Mukava paikka, hyvä palvelu. Ainoana miinuksena voidaan todeta, että kauppoja ei juurikaan ole lähellä ( ainakaan silloin). Pieniä putiikkeja löytyy, jos kävelee n. 3km. Kävelyteitä ei silloin ollut, ja jos oli, ne olivat yhden hengen levyisiä, mentiin peräkkäin kuin kuuluisat porsaat. Hintataso aika korkea kaupoissa, ( hotellissa ainakin olut maksoi maltaita)suosittelemme all inclusivea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279