Jeesus ilmestynyt budhalaisille

nettari

12

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • büddhalainen

      tietoa tämän uutisen luotettavuudesta - siis siitä, onko näin oikeasti tapahtunut ja munkki alkanut jo mädäntyä?

      • sana.

        Kaikkihan on totta mitä netissä ja kirjoissa lukee.


    • helevetis piipahtaneita

      nooh missäs muualla niitä kärsiviä enemmän olis,tottakai buddhat on sillä jeesaamassa.

    • nettari
      • olemassa!

        Menen sinne taas huomenna bussilla.Siellä odottelen Jeesusta tai ihan mitä vaan kunnes pääsen pois ja olen kuin uudestisyntynyt. Ei vaan ole miestä näkynyt, täytyy varmaan ottaa omat jalat alle.


    • dsadsadads

      Itse kyhättyjä nuo uutiset.. Huomaa kirjoitusasusta.
      En tiedä mihin sinä uskot mutta aika sadistiselta jumalalta sinun jumalasi näyttää jos kiduttaa huvikseen ihmisiä jotka ovat omistaneet elämänsä hyville teoille ja ajattelulle..
      Minä uskon Jumalaan joka rakastaa uskontokunnasta ja etnisestä taustasta huolimatta..

      • Qadesha

        K-uskossa ilmeisesti Jumala on luonut helvetin (koskei sellaistakaan ole ilmoitettu että Saatana olisi sen luonut) - nyt siis Jumalan täytyy tehdä kaikkensa pelastaakseen ihmiset itse luomaltaan paikalta?

        En kai koskaan opi ymmärtämään k-uskon logiikkaa.

        Mitenkähän muuten buddhalaisuus opettaa helvetistä, kuka sen on tehnyt ja miksi? Onko se vain muodostunut itsekseen olemaan eräänlaisena kiirastulena niille jotka eivät muuten meinaa päästä taannoisen maallisen pahuutensa kourista pois?


      • pikku-buddha
        Qadesha kirjoitti:

        K-uskossa ilmeisesti Jumala on luonut helvetin (koskei sellaistakaan ole ilmoitettu että Saatana olisi sen luonut) - nyt siis Jumalan täytyy tehdä kaikkensa pelastaakseen ihmiset itse luomaltaan paikalta?

        En kai koskaan opi ymmärtämään k-uskon logiikkaa.

        Mitenkähän muuten buddhalaisuus opettaa helvetistä, kuka sen on tehnyt ja miksi? Onko se vain muodostunut itsekseen olemaan eräänlaisena kiirastulena niille jotka eivät muuten meinaa päästä taannoisen maallisen pahuutensa kourista pois?

        Buddhalaisuudessa puhutaan vihan helveteistä. Ne kai ovat syntyneet ihan vain vihan seurauksena... Helvettihän voidaan ajatella mielentilana tai muuten symbolisena käsitteenä.
        Helvetti on siis väliaikainen tila, johon joutuu kun kielteistä karmaa on paljon. Kun karman on kuluttanut loppuun, sieltä pääsee pois.


    • Jaka*

      oli opastamassa kansaana oikeaan valoon.

    • fsvsfbthrrth

      Ja itserakas myös.

      "Olin ihmeissäni. Buddha helvetissä kaikista eettisistä ja moraalisista luonteenpiirteistään huolimatta!
      - Sillä ei ole merkitystä, kuinka hyvä hän oli. Hän ei uskonut iänkaikkiseen, Jumalaan ja siksi hän on helvetissä, vastasi helvetin kuningas."

      • nyt sanois....

        jos voisit auttaa ihmisiä,etkö kävelisi suoraan vaikka helvettiin hakemaan ne sieltä pois, jotka päästä voi?elämä voi olla helvetti ja taivas .jos koet elämäsi helvetilliseksi olet siellä,oppiaksesi ymmärtämään että taivaskin voi olla.jos elät elämäsi onnesi kukkuloilla sinne kerran kiivettyäsi,voit olla varma että sinut yritetään repiä alas.onnelliset ovat ne jotka ovat onnellisia, ilman että siitä muiden tarvitsee tietää.vastaamme toki jos kysytään.sitä sanotaan opettamikseksi.meitä on monia,joku tietää,joku arvaa ja kaikki tietää kuitenkin.kyse on siitä kuka etsii ja kuka ei.mee sinne tai tänne,elämän valintas on oma tiesi,jos se kantaa niin hyvä niin,jos ei niin kysy ihmeessä joltain muulta.niin se tie aukeaa.muuten ei sitten.helppoa elämää kaikille,se on mahdollista .


      • JA oi voi taas
        nyt sanois.... kirjoitti:

        jos voisit auttaa ihmisiä,etkö kävelisi suoraan vaikka helvettiin hakemaan ne sieltä pois, jotka päästä voi?elämä voi olla helvetti ja taivas .jos koet elämäsi helvetilliseksi olet siellä,oppiaksesi ymmärtämään että taivaskin voi olla.jos elät elämäsi onnesi kukkuloilla sinne kerran kiivettyäsi,voit olla varma että sinut yritetään repiä alas.onnelliset ovat ne jotka ovat onnellisia, ilman että siitä muiden tarvitsee tietää.vastaamme toki jos kysytään.sitä sanotaan opettamikseksi.meitä on monia,joku tietää,joku arvaa ja kaikki tietää kuitenkin.kyse on siitä kuka etsii ja kuka ei.mee sinne tai tänne,elämän valintas on oma tiesi,jos se kantaa niin hyvä niin,jos ei niin kysy ihmeessä joltain muulta.niin se tie aukeaa.muuten ei sitten.helppoa elämää kaikille,se on mahdollista .

        Itse uskon dharmaan mutta olen sitä mieltä, että uskonnot niin kuin helvetit ja taivaatkin luotiin sitä varten että se "innostaisi pelottaisi" ihmisiä toimimaan oikein jotta tekisimme tästä maapallosta taivaan kaltaisen paremman paikan uskonnot ovat vain suuntamerkkejä. en voi todistaa että helvetti ja taivas eivät olisi olemassa mutta tuskin ketään taas voi todistaa että ne olisivat olemassa. pääasia että niiden avulla teet maailmasta parempaa paikan tai edes yrität. Tuskin ketään tahtoo että uskonnoista tapeltaisiin että mikä on se ainut ja oikea uskonto kun niillä on yleensä se sama päämäärä, taivaan luominen maanpäälle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe