Mikä on paras aika ja tapa leikata angervoja? Pihassa on ryhminä koivuangervoa, rinneangervoa ja kuninkaanangervoa.
Angervojen leikkaaminen
3
4010
Vastaukset
- Nimetön
Mainitsemistasi angervoista kaikki kukkivat saman vuoden versoilla eli vaikka leikkaisit pensaat alas keväällä,kukkivat silti samalle kesälle.Jos et halua leikata kerralla "maanrajasta" poikki,niin harvenna poistamalla vanhimpia oksia.Kevät on hyvä aika leikellä,tai sit syksyllä kun lehdet on jo pudonneet ja pensaat on lepotilassa.
- garlic*
Unohtaisin tuon syksyllä leikkaamisen. Sääolot saattavat vaihdella voimakkaasti. Jos ajoitat leikkauksen pahaan aikaan niin lämpöaallon tullessa kasvi rupeaa kasvattamaan uutta versoa ja ne sitten paleltuvat helposti. Ja sienitaudit iskevät helpommin talvella leikkauspintoihin.
Keväällä leikattaessa voit olla varma että kasvisi selviää seuraavan talven koettelemuksista paremmin, kasvin versot kerkeävät puutumaan ja näin ollen talvehtivat peremmin.
- Anonyymi
Säästin aikaa ja vaivaa https://kodinplaza.fi/ avulla! Jätin tarjoupyynnön pensaiden leikkauksesta ja sain monta tarjousta joista valitsin minulle sopivimman tekijän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876