Tajusin jo kauan sitten, että elämäni on mennyt pilalle. Mun täytyy vain elää tän tosiasian kanssa. Välillä on näyttänyt, että asiat menisivät parempaan suuntaan, mutta ähäkutti, eivät menekään. Turha yrittää mitään. Olen jo nähnyt mitä elämäni on.
Itaria en voi tehdä, syitä on monia. Tuntuu silti todella raskaalta tällainen paska-elämä...tiedän ettei se tästä paljon parane, teinpä mitä vain. Mut on tuomittu onnettomaan kohtaloon, piste. Älkääkä tulko sanomaan että kyllä se siitä. Mä oon jo tarpeeks monta vuotta luullu että kyllä se siitä, mutta asiat eivät ole parantuneet siltikään, pahentuneet vaan!
Elämä pilalla
23
10078
Vastaukset
enään. Muuten oli kuin mun päästäni kirjoitettu, mutta vaikka en itsaria haluakaan tehdä niin ajatukset pyörivät enemmän ja enemmän joka päivä sen ympärillä... Nyt tsemppaan päivän ja vain jopa tunnin kerrallaan. On vain ajan kysymys mihin suuntaan joudun/pääsen.
- ehkä näistä vielä apua....
moi, en tiedä auttaako tämä mitään, mut laitan tähän oman tarinani, miten pystyin nousemaan masennuksen ja pahan olon syövereistä. tässä se on;
mä sain apua eri luontaishoidoista, jotka auttoi masennukseen, ahdistukseen, pakkoajatuksiin yms, kun en uskaltanut masennuslääkkeitä käyttää, ja luin paljon mitkä luontaistuotteet auttaa mielenterveyden ongelmiin, tässä kaikki jutut mitä käytin (ja nämä ihan oikeasti auttoivat): mäkikuismaa (masennukseen) valeriaanaa ja kärsimyskukkaa (ahdistukseen, jännitykseen, pelkotiloihin, rauhoitti ja rentoutti). E-EPA-kalaöljyä (myös pellavansiemenöljy on kuulemma hyvä, siinä samoja omega 3-öljyjä) ja sinkkiä, magnesiumia ja dolomiittia (tutustuin ortomolekulaariseen lääketieteeseen jossa mielenterveyden ongelmia hoidetaan vitamiinein, mineraalein ja rasvahapoin, ja näin tasapainotetaan ja hoidetaan aivoja ja hermojärjestelmää ja näin mieli paranee) ja bachin kukkatipat olivat mulle tosi suuri apu: bachin kukkatippoja on 38 erilaisiin ongelmiin, kuten masennukseen, pelkoihin, päättämättömyyteen, ahdistukseen, vihaan yms ja niiden käyttö on tosi helppoa; 2 tippaa jokaista valittua kukkatippaa (samanaikaisesti voi käyttää 5 eri tippaa) lasiin vettä ja pari kulausta päivän mittaan. esim. gorse ja gentian auttavat toivottumuuteen, kun ei usko että mitään hyvää enää elämässä jäljellä, mustard syvään masennukseen jne. näitä tippoja saa luontaistuotekaupoista, noita yrttejä ja E-EPA:aa saa apteekeista. lisäksi jätin kaiken kofeiinin ja suurimmaks osaks sokerit, lisäaineet ja valkoiset vehnäjauhot (ortomolekulaarisessa lääketieteessä vitamiinien yms. ohella suositellaan myös gluteenitonta dieettiä, koska gluteiini aiheuttaa joissakin paitsi fyysisiä, myös psyykkisiä oireita, jos gluteeniallergia on voimakas, esim. autismista kärsiviä gluteeniton dieetti on auttanut paljon, se on suosittu ja hyväksikoettu apu). oon lukenut paljon netistä ja kirjoista mielenterveyden ongelmien luonnonmukaisesta hoidosta, ja toivottomissakin tilanteissa ovat monet apua saaneet, eli ainakin kannattaa kokeilla! esim. www.alternativementalhealth.com ja www.orthomolecular.com on tosi toivoa antavia ihmisten kirjoittamia kertomuksia rankoista mielenterveyden ongelmista ja niistä selviämisestä luontaishoidoilla. kirja joka auttoi mua tosi paljon oli tommy hellstenin "saat sen mistä luovut" se helpotti oloa ja toi levollisuutta ja rauhaa. toivon sulle joka tapauksessa kaikkea hyvää ja että elämä hymhyilisi sulle, joku sanoi joskus että kun on ollut tarpeeksi sadetta, on auringon aika.- on..
man63 kirjoitti:
eikö tätä saa mitenkään loppumaan?
Mitenkähän sitä apua voisi tarjota, ettei
syytetä mainonnasta. Kyseiset "lääkkeet" ovat
hyviä, esim. E-epa ja mäkikuisma ovat tieteellisesti tutkittu ja toimiviksi todettu.
Ottaisit selvää asioista, niin voisit päästä
sinäkin vitutuksestasi. - /)(/)(//&&!!
man63 kirjoitti:
eikö tätä saa mitenkään loppumaan?
Enterin käyttökin sallittua.
/)(/)(//&&!! kirjoitti:
Enterin käyttökin sallittua.
johonkin Huuhaa puolelle tai jos itse niihin oikeesti uskotte, niin johonkin terveyspuolelle tai jotain... vai onko teidät sieltäkin jo potkastu pois?... Linkin niihin juttuihin voitte mielestäni ilmoittaa, mutta älkää J-lauta tyrkyttäkö mitään mikä ei ole niin varmaa kuin epävarma.
- krooninen masennus
kiitos neuvoista :) itsellä krooninen vakava masennus ja kieltäydyn lääkehoidoista sillä vastustan eläinkokeita joita siihen on käytetty..joten homeopatia ja luontaishoidot tuttuja mutta en ole kyennyt etsimään itse apua niihin mutta tekstissäsi oli paljon aineita joista kokeilen kaikkea..kiitos sinulle :)
- masistäti
on.. kirjoitti:
Mitenkähän sitä apua voisi tarjota, ettei
syytetä mainonnasta. Kyseiset "lääkkeet" ovat
hyviä, esim. E-epa ja mäkikuisma ovat tieteellisesti tutkittu ja toimiviksi todettu.
Ottaisit selvää asioista, niin voisit päästä
sinäkin vitutuksestasi... sorry vaan....
Siis siitä että toimivat kaksoisokkotesteissä...
- ehkä näistä vielä apua....
moi, en tiedä auttaako tämä mitään, mut laitan tähän oman tarinani, miten pystyin nousemaan masennuksen ja pahan olon syövereistä. tässä se on;
mä sain apua eri luontaishoidoista, jotka auttoi masennukseen, ahdistukseen, pakkoajatuksiin yms, kun en uskaltanut masennuslääkkeitä käyttää, ja luin paljon mitkä luontaistuotteet auttaa mielenterveyden ongelmiin, tässä kaikki jutut mitä käytin (ja nämä ihan oikeasti auttoivat): mäkikuismaa (masennukseen) valeriaanaa ja kärsimyskukkaa (ahdistukseen, jännitykseen, pelkotiloihin, rauhoitti ja rentoutti). E-EPA-kalaöljyä (myös pellavansiemenöljy on kuulemma hyvä, siinä samoja omega 3-öljyjä) ja sinkkiä, magnesiumia ja dolomiittia (tutustuin ortomolekulaariseen lääketieteeseen jossa mielenterveyden ongelmia hoidetaan vitamiinein, mineraalein ja rasvahapoin, ja näin tasapainotetaan ja hoidetaan aivoja ja hermojärjestelmää ja näin mieli paranee) ja bachin kukkatipat olivat mulle tosi suuri apu: bachin kukkatippoja on 38 erilaisiin ongelmiin, kuten masennukseen, pelkoihin, päättämättömyyteen, ahdistukseen, vihaan yms ja niiden käyttö on tosi helppoa; 2 tippaa jokaista valittua kukkatippaa (samanaikaisesti voi käyttää 5 eri tippaa) lasiin vettä ja pari kulausta päivän mittaan. esim. gorse ja gentian auttavat toivottumuuteen, kun ei usko että mitään hyvää enää elämässä jäljellä, mustard syvään masennukseen jne. näitä tippoja saa luontaistuotekaupoista, noita yrttejä ja E-EPA:aa saa apteekeista. lisäksi jätin kaiken kofeiinin ja suurimmaks osaks sokerit, lisäaineet ja valkoiset vehnäjauhot (ortomolekulaarisessa lääketieteessä vitamiinien yms. ohella suositellaan myös gluteenitonta dieettiä, koska gluteiini aiheuttaa joissakin paitsi fyysisiä, myös psyykkisiä oireita, jos gluteeniallergia on voimakas, esim. autismista kärsiviä gluteeniton dieetti on auttanut paljon, se on suosittu ja hyväksikoettu apu). oon lukenut paljon netistä ja kirjoista mielenterveyden ongelmien luonnonmukaisesta hoidosta, ja toivottomissakin tilanteissa ovat monet apua saaneet, eli ainakin kannattaa kokeilla! esim. www.alternativementalhealth.com ja www.orthomolecular.com on tosi toivoa antavia ihmisten kirjoittamia kertomuksia rankoista mielenterveyden ongelmista ja niistä selviämisestä luontaishoidoilla. kirja joka auttoi mua tosi paljon oli tommy hellstenin "saat sen mistä luovut" se helpotti oloa ja toi levollisuutta ja rauhaa. toivon sulle joka tapauksessa kaikkea hyvää ja että elämä hymhyilisi sulle, joku sanoi joskus että kun on ollut tarpeeksi sadetta, on auringon aika.- V**tu
onkohan sefu mukan busineksessä?
- masistäti
Mikä on siis pilalla?
Elämä kyllä mätänee ja haisee, mutta sille ei voi mitään.
Asetatko onneksi ehdoksi rahan, työpaikan, puolison jne. eli asioita joihin sinulla on vähän vaikutusmahdollisuuksia?
Jokainen tietenkin määritelle mikä on paska elämä. Minä olin tuossa pisteessä on noin 5 vuotta sitten ja sattuman kautta sain edes yhden myönteisen asian elämääni ja sen jälkeen on noustu suosta. En sano, että elämäni olisi ihanaa, mutta ainakin siedettävää... ja kukaan toinen ihminen ei voi tehdä toista onnelliseksi. Onnellisuus ja sisäinen rauha tulevat sisältä.
Elämä on. - masis-
oletteko käyneet verikokeissa? pelkkä kilpiruahasarvojen kohoaminen riittää aiheuttamaan masennusta.
- are18
Tuttua tekstiä. Juuri kun tuntuu siltä, että asiat voisivat mennä parempaan suuntaan, niin sitten vedetään matto jalkojen alta ja taas ollaan pohjalla. Mä oon jo luovuttanut myös ja yritän tyytyä kohtalooni ja kärsiä täällä.
- fkdf9f98
Masennus voidaan pian leikata aivoista pois:
http://www.hs.fi/terveys/a1371004750162 - lienee voimassa
Masennus ja elämän alakulo voi johtua niiin monesta eri syystä; hyvä jos jollain auttaa luontaistuotteet ja vaikkpa matka ahaa-elämyksineen jossain luostarissa. terapia ym. mutta ei sai vain aina niiin mene.
Kivessä kipee kun toisessa. - ennen sanottiin. - ruma nainen
Joo kyllä se pahenee jos se on menny päin peetä jo ihan nuoresta lähtien. Mulla se oli tuomittu olemaan pilalla jo syntymästä lähtien koska mun vanhempien ulkonäöt ei passanu yhteen eli musta tuli äärimmäisen ruma ja oudonnäköinen nainen. Tää on vielä sellainen vika johon ei itse voi vaikuttaa, mihin muuhun tahansa voi oikeastaan vaikuttaa, mutta ei täysin pielessä olevaan ulkomuotoon.
Tietty plastiikkakirurgia hieman saattaisi auttaa, mutta kun ei ole rahaa eikä edes mahdollisuuksia saada miljoonia jostain niin pakko kestää, tai eihän sitä pakko olisi kestää aina voi tehdä itsarin, mutta mulle se on kauhean vaikeaa koska jopa siinä asiassa en onnistu, ehkä joskus vielä onnistuis.- warhammer
Mitä väliä sillä on,makkarista saa aina valot pois.
- anna menä
Kuinka teitin elämä on pilalla kun luoja on viisaudessaan luonnut
pöydän valmiiksi on hamput ja pamput.
Eikä hamppu oo ees hauskointa mitä tuolta maaperästä nousee.
Jos tuntisin,et mun elämä on pilalla ostaisin gerbiilin ja opettaisin sen taistelemaan käärmettä vastaan.
Seksi,tupakka,alkoholi..Sillä se lähtee millä se o tullutki.
(Jos oot alle 18 niin unohda kaks ekaa.)[Jos alle 16 niin huono juttu.] - sattumuksia
Väärään aikaan väärällä planeetalla vääränlaisten ihmisten keskellä. Jotkut syntyvät hyväuskoisina ja heidän on äärimmäisen vaikea ymmärtää sitä että ihmiset ovat aina ja joka paikassa oman edun tavoittelijoita. He eivät voi ymmärtää esimerkiksi sitä että joku tekee jotain ilman minkäänlkaista palkiota. He eivät saa mitään uskonnollista tai eettistä hvyänolontunnetta "uhrautumisestaan" ja uhrikäsitekin on heille utopiaa kunnes joku siitä mainitsee ja jopa väittää että hän tekee hyviä tekoja jonkun psykologisen palkkion vuoksi. Maailma kylläkin on sellainen että näitä hyviä ihmisiä käytetään hyväksi ja he kärsivät taloudellisesti koska hyöty on heille vieras käsite. Muitten ihmisten palkinto on se että he saavat masennettua hyvän ihmisen, että saisivat hänestä ainakin sillä tavalla pahan, että hän voi pahoin itse itsensä kanssa. Miten masentuneita olisitte jos teillä olisi hedelmätarha, koti, linnut, vesiputous ja hyvä ilma. Ettei tarvitsisi näyttää kenllekään mitään, ei pärjätä, ei olla ulkoisesti hyväksyttävä eikä sisäisesti oletetun kaltainen, että olisitte olemassa niin kuin linnut, kukat ja perhoset koska ne ovat vain sattuneet syntymään niinkuin ihmisetkin.
- Ihmisiinpettynyt
Siinäpä se. Liika hyvyys kääntyy itseä vastaan ja saa masentuneeksi. Jos antaa lahjan sekin tulkitaan esim. helposti niin, että säälin toisia kun ovat niin köyhiä. Eräs kaveri taas sanoi, että rikkaita saa käyttää niin paljon hyväksi kuin pystyy. Siis ilman minkäänlaista tuntoa siitä, että hyväksikäyttö olisi väärin. Niin tai näin et voi olla koskaan varma, että toinen ihminen olisi 100 % sinun puolellasi. Siksi turvaan rukoukseen ja saan siitä voimaa.
Katkaisin välit kavereihinkin. Loppuu hyväksikäyttö. Epäonneni on heidän suurin ilonsa, silloin jaksavat olla myötätuntoisia jos silloinkaan. Jos mene huonosti olisivat lohduttamassa siitä ilosta, että nyt menee tuollakin huonosti. Ihmisiin en enää uskalla luottaa. Lämpöä saa vaikka silittämällä kissaa.
- Yksinäisyy
Joo iteki on ainakin tällä hetkellä elämässä sellainen vaihe että tuntuu et mikään asia ei oikein oo kohdallaan. Ei oo oikein kavereita, perheessäkin haukutaan suurin osa ajasta, ei oo rahaa yhtään. Ite käyn kyllä kuntosalilla vapaa-ajalla, joten fyysinen kunto varmaan ainut positiivinen asia tällä hetkellä elämässä. Iteki en oo kauheen sosiaalinen joten kavereita on vaikee saada ja nykyään tuntuu et kaikkien pitää olla jossain facebookissa tai snapchatissa jne. et on jotenkin nykyelämässä mukana. Vituttaa vähän tälläinen. Onko neuvoja miten saisin elämäni takaisin raiteilleen?
- Anonyymi
Taas joku vitun pariskunta tuli ulisemaan bussiin.
Saatana.
- Anonyymi
Olen 11 -vuotias lapsi ja jouduin isäni masennuksen takia lastenkotiin nyt olen asunut lastenkodissa noin vuoden ja äsken tunti sitten sain kuulla että jatkan lastenkodissa, elämäni on pilalla eikä näin nuoren kuuluisi miettiä vielä noin masentavia ajatuksia,minullakin on epäilty masennusta😓
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423048- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871545Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391421- 391350