Palstalla on ollut keskustelua, miten paljon palstalle saa kirjoittaa runoja peräjälkeen.
Runojen kirjoittelussa ei ole muuta rajoitusta, kuin se, että ne ovat RAKKAUSrunoja. Palstalle saa kirjoittaa kaiken ikäiset, kokoiset sekä rotuiset runonikkarit. Runoilu on sellainen taiteenlaji, kun se inspis iskee, se ei katso aikaa eikä runojen määrää.
Muut, kuin rakkausrunot, siirrän Runot- palstalle, siellä on paikka, jonne kuuluvat nämä muut hengentuotteet. Tutustukaa myös tähän palstaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=642&subcat=240
Antoisia runoiluhetkiä kaikille, sekä rauhaa ja rakkautta heräävään kevääseen!
Opladii :)
ps, ilmoittakaa mahdollisista asiattomista viestistä palautteen kautta, niin pyrin poistamaan ne saman päivän aikana.
Hei Runoilijat
6
606
Vastaukset
- ...
Hyvää kevättä myös sinulle! :)
- *MURUKULTA*
Olen kanssasi samoilla linjoilla.
Valoisaa kevättä sinulle ja "vähän" töitä!
..ainakin rakkausrunopalstalla! ;)))
T. *MURUKULTA* :) - olet ihan
OplaDii
Piippolanvaari. - yölintu**
ja kiitos samoin sulle
hyvää kevättä,,
iloisesti ja toisia kunnioittaen, ystävyydellä ja rakkaudella :) DOLAN - meni sekaisin lukiessaan RUNO "kilpailuun"
osallistumisesta..."kai kieltäydyin"
hetkisesti-enkä niin ajatellut.
MUTTA NYT- tuli iski minuun kipinöitä...
miksi ei.
NÖYRÄNÄ kuin ANTEEKSI PYYTÄVÄNÄ
mitä olen juuri kirjoitellut-ehkäpä-
kirjoitankin--olisiko mahdollisuutta näitä vielä laittaa sinne:OSALLISTUMAAN ?
Dolan kuumiaa nyt itsensä kanssa!- oot..
mutta minkäs sitä itselleen voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815