Auttakaa!!! IHAN OIKEESTI!!!!

Jäbä

Mitä mä teen? Mul on ihan liian korkeet himot.
Vedän noin 4 kertaa päivässä käteen ja joka kerta
ku näkyy joku likka jolla on vähänkin muotoja tekee mieli vetää käteen. oon 15v.
Vittu ku ottaa päähän!!!

17

3205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on ok

jatketaan samaan malliin

• Jäbä

... kesken tunnin pyydän opettajalta lupaa mennä tumputtaa vessaan.

• ~Tyttö~

Hei kuule mulla on melkein sama ongelma.Mä tyydytän itteeni joka päivä jos on tilaisuus ja jos tulee söpö poika vastaan niin mulle tulee ihan hirvee himo...Se on mun mielestä ihan normaalia.Toiset on vähän enemmän seksistä kiinnostuneita toiset ei.

• jäbä18

mutta ei noin paha, ainakaan vielä....

• misu

moi.. tota mä kyl oon likka mut eikai se haittaa... halusin vaa kysyy et jos sä näät esim 11-12.v likan jolla on muotoja reippaasti niin rupeeko silloki tekee mieli?? aattelin vaa et ku tunnen yhen likan joka on tosi muodollinen ja on 12.v mailaa jooko [email protected] mailaa oma mailis kans joooko

• Jäbä

... haittaavan ikä kuhan on vähän muotoja

• Jäbä

... ku se 4 kertaakaan ei aina riitä.
      Jonakin päivänä saatan tumputtaa 10-15 kertaa.
      oon miettiny et jos kokeilis seksii et jos himot tippus. mut sit jos siihen jää kiinni ni pitäs olla kokoajan joku jota porata.
      EI OO KIVAA!!!!

• *~miss~*

mä en oo eläissäni ikinä ees kokeillu itsetyydytystä niin ei voi olla noin vaikeeta..hanki elämä vittu..elämäs on muutaki ku seksi, tumputtaminen ja muodot..hanki vittu itelles joku kunnon harrastus että saat jotai muuta ajateltavaa vittu..

• masameisseli
        *~miss~* kirjoitti:

mä en oo eläissäni ikinä ees kokeillu itsetyydytystä niin ei voi olla noin vaikeeta..hanki elämä vittu..elämäs on muutaki ku seksi, tumputtaminen ja muodot..hanki vittu itelles joku kunnon harrastus että saat jotai muuta ajateltavaa vittu..

Parin sun viestis lukemisen jälkeen tulin tähän lopputulokseen.
        Olet kohtuullisen tyhmä ja ärsyttävä narttu.

• yks muija...

hehe, voi sua.
        sul taitaa olle probleemeja...:D
        kannattaisko puhuu täst jutust ööh..vaik kouluhoitajan kaa? tiiän ett o vähä noloo, mut silti..

miten sä noin himoseks voit tulla jos näät muijan jolla on kunnon muodot? :D

t. 16 vee muija. [email protected]

• Jäbä
        yks muija... kirjoitti:

hehe, voi sua.
        sul taitaa olle probleemeja...:D
        kannattaisko puhuu täst jutust ööh..vaik kouluhoitajan kaa? tiiän ett o vähä noloo, mut silti..

miten sä noin himoseks voit tulla jos näät muijan jolla on kunnon muodot? :D

t. 16 vee muija. [email protected]

en tiiä

• jäbä

Nii just VETÄKÄÄ KÄTEEN!!!

• ??!!??

No, ei siitä kuulemma haittaakaan ole.

• Jäbä

nyt on tullu kuivakausi ei himota niin paljon.
      Mut kuitenkin. Käteen veto oon JEEES!!!

• tietäjä

käteen veto vähentää miehillä eturauhassyövän riskiä! joten siitä vaan tumputtamaan, mitäs se kellekään muulle kuuluu!

• jäbä

Let´s fuck and make love!!!

• Muija

Mulla on ihan sama ongelma kun mäkin nään jonkun hyvännäkösen kundin niin pitäis päästä tyydyttämään...=)...hih!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe