UPEA XF

Mietinnässä

Kun kopioidaan vähän Lexusta ja vielä vähän enemmän Aston Martinia, niin saadaan aikaan UPEA Jaguar XF!

Nyt taitaa kyllä jäädä Audi ja BMW ostamatta, ja pihaan tulla Jagge. Köyhänä täytyy tyytyä kyllä tuohon dieseliin, mutta hyvä sekin.

10

1842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkoisen XF:n

      Kyssähän se tosiaankin on edestä Seat ja sivulta Mondeo.

    • yhtäläisyydet

      Saman suunnittelijan Ian Callumin luomuksia ovat niin Jaggen uusin XK kuin Aston Martin DB7, joten ihmekös tuo, että XF:llä on jotain yhtäläisyyttä niiden kanssa.

    • kokonaisuudessaan...

      Muotoilu on pettymys. Sivuprofiili on ok mutta keula surkea. Tuossa luokassa muotoilun pitää kokonaisvaltaisesti viestiä, että ratissa on yli-ihminen ja menestyjä ja sitä XF:n keula ei tee, se on hyvin laimea, aneeminen. Jopa Lexuksen pikkumalleissa on enemmän "munaa" keulassa. Häviää uudelle Mondeollekin siinä.

      • oikein....

        Teille über-pelleille on ihan oikein että Jaggen naama pilattiin, nyt on kuin korean tai japonian peli.

        PS. Tekin vanhenette, voimanne ehtyvät, kenties joudutte viimeisinä vuosina vanhainkotiin. Toivottavasti sitten edes osaisitte arvostaa hoitajaanne, meinaan ehkä sitten tajuatte olevanne ihan tavallisia kuolevaisia.


      • Yli-ihminen
        oikein.... kirjoitti:

        Teille über-pelleille on ihan oikein että Jaggen naama pilattiin, nyt on kuin korean tai japonian peli.

        PS. Tekin vanhenette, voimanne ehtyvät, kenties joudutte viimeisinä vuosina vanhainkotiin. Toivottavasti sitten edes osaisitte arvostaa hoitajaanne, meinaan ehkä sitten tajuatte olevanne ihan tavallisia kuolevaisia.

        Eipä ole tullut mieleen, että Jaguarin omistaminen tekisi yli-ihmiseksi. Tai kenties pelkkä sen arvosteleminen.

        No, voihan se tietenkin johtua toisten loputtomasta kateudestakin.


    • Heikki

      Kun autolla on hintaa lähes 100 000 euroa, niin autoa ei ole tarkoitettu vain muutaman vuoden käyttöä ajatellen.

      Millaiselta XF näyttää 7-10 vuoden kuluttua? Toimivatko moottoroidut kojelaudan härpäkkeet edelleen? Nyt tuntuu, että auto on vain hieman parenneltu Mondeo kojelaudan kiiltävine listoineen.

      Muotoilullisesti onnistunut laatuauto vanhenee kauniisti ts. ikä ei vielä 10-vuotiaanakaan pistä pahasti silmään. Mahtaako XF yltää tähän?

      • **mistä ihmeestä**

        "Nyt tuntuu, että auto on vain hieman parenneltu Mondeo kojelaudan kiiltävine listoineen. "


        Mistä ihmeestä sen Mondeon tempaisit? Kas kun ei Nissan...


    • Koeajon varannut

      Joskus kuukausia sitten listauduin johonkin Jaguarin palveluun, että saa tietoja ja koeajon XF:lle. Kutsu julkistamiseen tuli, ja kävinkin, ja myös toiseen esittelyyn liikkeessä (en käynyt). Sittemmin on ollut täysin hiljaista. Jo ensiesittelyssä ihmettelin vähäistä mielenkiintoa myydä autoa vaikka olen sitä vakavasti miettinyt. Nyt tuosta "olen" on tulossa "oli", sillä jos sitä ei haluta myydä niin en minäkään sitä väkisin ala tilailemaan. Jos minulla olisi firmassa tuollaisia myyjiä antaisin kenkää saman tien. Aika outoa "palvelua" - ilmeisesti ei ole provikaliksa.

    • .Alfisti.

      Luokkansa komein peli, ehdottomasti.

    • jaggemiäs

      Ei tuo XF uppoa vieläkään meikäleiseen! Tylsä, tylsä ja tylsä! Alle 19" pyörillä näyttää vieläkin tylsemmältä.

      XJ näyttää siltä miltä jaguarin pitää näyttää. Pitkä, leveä ja matala, siis jaggemainen.

      Tämä uusi XF näyttää minusta lähinnä jollekin vm.99 Buickille tms. ameriikan vauhtisämpylälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe