Ois hakusessa tollanen Golffi. Farkkuna ja sillä tehokkaammalla dieselillä. Ilmastointi pitäs myös löytyä. Vuosimallina varmaan 99-01, koska budhjetti on max 20te.
Tarjotkaa, jos jollain ois myytävänä...
O: Golf Variant TDI 110hv
9
881
Vastaukset
- .....
nyt kansanvaunuu osta, ennemmin vaikka auto...lapinpoltt.......
- xxxxxx
xxxxx
- ocuisti
Mulla ei ole tuollaista myydä, mutta teki mieli tarinoida omasta Skoda-löydöstäni:
Reilu vuosi sitten mulla oli samat hakukriteerit. Oikeastaan automerkkivaihtoehtoja oli muitakin, ja mieluiten automaatti-ilmastoinnilla, koska edellisessä oli manuaalinen ja senkin käyttö alkoi toisinaan tympimään (on / off !). Budjetti oli max 24te ja vm -98 -->
Reilun 0,5vuoden ahkera haku oli päällä, mutta golffeja ei tullut vastaan yhtään noilla kriteereillä. Yksi Ocu oli, mutta sekin oli mennyt jo seur.päivänä, kun soitin. Toinen samanlainen löytyi vihdoin ja nopeana sällinä tartuin tilaisuuteen. Siitä lähtien olen ajellut suu hymyssä "itä-autolla", vaikka pari vuotta aiemmin ei olisi tullut mieleenkään olla Skodan omistaja :). Suosittelenkin siis, että istahdat myös Skodan penkille, jos sopiva yksilö löytyy. Niukasti on niitäkin tarjolla.. Hyvin varustettuja Golfeja sen sijaan näyttäisi vähitellen lipuvan Saksan maalta, joten eiköhän niitä ainakin ole saatavilla. - 4motion
Mulla olis myynnissä Golf PD TDI (115hv) Variant 4motion -00. Huippuvarusteet (mm. aut.ilmastointi). Hinta on hieman päälle tuon sun budjetin.
- ..kohdallaan!
Onhan toi toki kallein malli, mutta toisaalta on jo 3 vuoteen tykitetty aika iloisesti. Kyllä se alta 20te pitäs lähteä...eli mikäs ois tiukka hinta käteiskaupalla? Jos kerran pidät kiinni yli 20 kiloeurosta, niin sitten ei tällä kertaa aivan kohtaa myyjän ja ostajan kriteerit.
- 4motion
...myynnissä Golf PD TDI (115hv) Variant 4motion -2000. Huippuvarusteet (mm. aut.ilmastointi). Hinta hieman päälle tuon sun budjetin...
- MLA
Itsellä olisi tarjota 2002 vuosimallia oleva Golf Variant 100hv PowerDiesel TDI malli. Mm. Trendline varusteltu, ilmastoitu ja Eberi kaukosäädöllä.
Hintaa tuolla on tosin hieman enemmän kuin tuo 20000e, kun on vielä tehtaan takuutakin jäljellä ja autolla on ajettu vasta alle 40tkm. Ilmoittele jos kiinnostaa. Pitää luopua tuosta, kun tuli tilattua Touran. - MLA
MLA kirjoitti:
Itsellä olisi tarjota 2002 vuosimallia oleva Golf Variant 100hv PowerDiesel TDI malli. Mm. Trendline varusteltu, ilmastoitu ja Eberi kaukosäädöllä.
Hintaa tuolla on tosin hieman enemmän kuin tuo 20000e, kun on vielä tehtaan takuutakin jäljellä ja autolla on ajettu vasta alle 40tkm. Ilmoittele jos kiinnostaa. Pitää luopua tuosta, kun tuli tilattua Touran.Vastasin väärään viestiin. Tarkoitus oli vastata pää viestiin :)
- ...
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654