YLIMAINOSTETTU TAIVAS

tähti

Tämä kirjoitus kuuluisi varmaan tonne uskonto puolelle
Mutta eikös se taivas oo vähä niinku ylimainostettu juttu
No jos sinne pääsee kovan työn ja tuskan jälkeen
niin mitä siä sitte oikeen tekee.
Mä oon kuullu jotta siä olis kadukki aiva kultaa ja muuta kimallusta täynnä, niin sehän olis sitte aiva vain joittenki pintakiiltäjien paikka
No millä siä sais sitte aikansa kulumaan jos siä kerran oltaas ja elettääs ikuisesti eikä mitään muuta sitte olsi kun siä vaan ikuisuudet ihmetellä
jotta mitähän ny tekis. Leijaalla siä vain kait pitääs päivät pitkät ja kuunnella jotaki harpunsoittoa päivästä päivään ja jos musiikkimaku ei satukkaa miellyttämään niin sehän olis aiva kauhiaa.
Oliskahan siä sittekkää mukavaa ja aina uskovaaset höpöttää jotta sinne vain pitääs päästä
Ajattele ny jos sieltä haluaaski pois niin kuinkas sen sitte sanoos siä paikanpäällä suututtamatta ketään

6

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Minoon samaa mieltä.Paitti toisaalta voisha sielä käveleskellä käsikäres kultansa kans ja jutella henkeviä ja kai siä paneskellakki saa.Ei meinahan pääsis akatkaa rupsahtaa vaan olis ikusesti nuoria flikkoja.
      Vois seki tietysti piremmän päälle ruveta korpeen, mutta ihiminen ny o vaan tehty semmoseks että ei oo mihinkää tyytyväinen.
      Tai jos se plassi on niin funtsattu että siä ei tajua mistään tommosista mitää.Ei perkeles en taida semmoseen paikkaan mennä.

• Plurr

Luule ongelman olevat, että ajattelette taivasta hyvin rajallisen ihmisen näkökulmasta. Eihän taivaassa pitäisi kärsiä tuollaista negatiivisista olotiloista.

"No jos sinne pääsee kovan työn ja tuskan jälkeen niin mitä siä sitte oikeen tekee. "

Jos haluaa tekemistä, niin sitä varmasti löytyy.

"No millä siä sais sitte aikansa kulumaan jos siä kerran oltaas ja elettääs ikuisesti eikä mitään muuta sitte olsi kun siä vaan ikuisuudet ihmetellä jotta mitähän ny tekis. "

Jos haluaa ajan kuluvan, niin aika kuluu. Jos haluaa ettei kyllästy, niin ei kyllästy.

"Leijaalla siä vain kait pitääs päivät pitkät ja kuunnella jotaki harpunsoittoa päivästä päivään ja jos musiikkimaku ei satukkaa miellyttämään niin sehän olis aiva kauhiaa. "

Jos haluaa erilaista musiikkia, niin saa sitä.

"Oliskahan siä sittekkää mukavaa ja aina uskovaaset höpöttää jotta sinne vain pitääs päästä. Ajattele ny jos sieltä haluaaski pois niin kuinkas sen sitte sanoos siä paikanpäällä suututtamatta ketään."

Mitä väliä sillä enää on jos muut suuttuvat, kun lähtee pois.

• !:D

Eli jos taivaassa saa kuitenkin rakastella partnerinsa kanssa, minulla voi olla ikuinen erektio ja jatkuva siemensyöksy...

• Fibb
        !:D kirjoitti:

Eli jos taivaassa saa kuitenkin rakastella partnerinsa kanssa, minulla voi olla ikuinen erektio ja jatkuva siemensyöksy...

Mikä ettei?

Tuhannen vuoden mittaisen ograsmin jälkeen voisi olla aika uupunut. "...mä en enää jaksa..."

• Qnsäde

Taivas on olemassa luonnossa..ei ole mitään taivaspaikkaa kuoleman jälkeen, näin uskon.

• Nymfopoika

Uskontojen taivas on ideologinen houkutin ahneille, pelkääville ja itsekkäille ihmisille. Oikeamielinen ei pyri taivaaseen vaan menee helvettiin auttamaan niitä joita ihmisen pienet mutta vimmaiset heimojumalat uhkaavat siellä kiduttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen