Browning Gold Phoenix 12/89

Hanhi

Onko kellään kokemuksia ko. aseesta? Millaista kuvioo tekee ja mikä 89-paukku toimii ja upottaa?
Tekeekö syöttöhäiriöitä pienemmillä latauksilla ja niin ees päin...

3

3308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiniks

ostin pari vuotta sitten, hinta laatu suhde hyvä, hinta on vaihdellut, ei ole ollut lataus häiriöitä, lintu sorsa ja jänis mettällä on ollut lumi vesi räntäsateessa ja pakkasella on toiminut,panoksia eri merkkejä kannatta kokeilla,puolarista oli varmaan kyse.

• Vilippa

On kestävä pyssy, viime kesänä ostin... lataa jopa 24g subsonic-paukuista lähes joka toisen... Kyllä 89 peittoaa hyvin jos olkapää kestää !

• jussik1

Joo tuota kuinka monta panosta teillä menee makasiiniin?? Itellä ensin meni kolme ja ei enempää. Seuraavana päivänä sinne menikin neljä. Se olikin sitten ihan siinä hulkulla, että ei olisi mennyt. Eli minulla menee neljä 12/70 panosta makasiiniin yksi piippuun. Ja sitten varmaan 12/89:jä menee kaksi tai kolme. Kuinka monta teillä menee makasiiniin.

Ps. Todella hyvä ase!! Jos harkitset ostoa, se kannattaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe