Missä kannattaisi laitattaa rakennekynnet Porissa? Netistä katottuna hinnat tuntuu olevan samalla viivalla. Erityisesti lcn-kynnet kiinnostaisi.
Rakennekynnet
22
6332
Vastaukset
- ..........
- tyytyväinen asiakas
pic&pay,n-kaupan yhteydessä on kampaamo jossa laitetaan rakennekynsiä ja minulla ainoat jotka ovat pysyneet.ne laitettiin huolella ja annettiin myös hyvät ohjeet jatkoon.kynteni olivat tosi kamalat ja edellisistä lcn,n kynsien takia ihan muhkuraiset ja kamalat.
- Porin kasvatti
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
pic&pay,n-kaupan yhteydessä on kampaamo jossa laitetaan rakennekynsiä ja minulla ainoat jotka ovat pysyneet.ne laitettiin huolella ja annettiin myös hyvät ohjeet jatkoon.kynteni olivat tosi kamalat ja edellisistä lcn,n kynsien takia ihan muhkuraiset ja kamalat.
Voisitko laittaa yhteystiedot tuonne pic&payn kampaamoon?
Olen epätoivoisesti hakenut Porista rakennekynsien edullista huoltopistettä, tuntuu hinnat olevan huipussaan, verrattuna hesan kynsistudioihin
t:Porissa nykyään asuva - Pori kasvatti
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Laittaja äityislomalla, ei palvelua
- geelikynnet
Ovat nimittäin hyvät. Itse laitatin Bio Sculpturen kynnet kynsisalongissa Antinkadulla ja olen ollut kaikin puolin tyytyväinen. Kestäneet kauan ja näyttävän näköiset. Palvelu oli myös erinomaista.
- tea eveliina
Pohjolan Kauneudessa toejoella laitettiin upeat ja huollella tehtyt kynnet ja hintakin oli sopiva.
Siellä laitetaan geelikysiä ja akryyli kysiä. Palvelu oli yksilliöstä.
- satu1972
www.kristiinapori.fi
- porin kasvatti
Täällä sain tosi tylyn vastaanoton kun hain huoltoa laitettuihin agryylikynsiini.....en suosittele
- jenni 1985
porin kasvatti kirjoitti:
Täällä sain tosi tylyn vastaanoton kun hain huoltoa laitettuihin agryylikynsiini.....en suosittele
siellä ei tehdä agryylikynsi.siellä geeli http://www.universalnails.fi/kynsistudiot_ja_koulutus/kouluttajat/
- emmi 1990
porin kasvatti kirjoitti:
yrjönkatu 5 laitettiin upeat ja huollella tehtyt kynnet ja hintakin oli sopiva.
Siellä laitetaan geelikysiä. Palvelu oli yksilliöstä.
- kynnet
Kynsiteknikko tekee sinulle upeat rakennekynnet geelillä. Saat kauniit kynnet, joista olet aina haaveillut!
Värigeeli, 3D geeli, ranskalainen, glitteria, koruja. Paljon vaihtoehtoja!
Saat kynsistä juuri sellaiset kuin itse haluat. Tee unelmastasi totta jo tänään!
[email protected]- mis liikkeesi
Missä sulla toimitilat?
- sedfghjoiokl
osta itse se uv valo sun muut nippelit ja tee itse
- mimmi123451
Tätä olen kokeillut ja seuraava huolto viikon päästä...voin suositella.
http://olgaturunen.wix.com/nailstudioturunen - Margiti
Kokemäellä hyvä kynsiteknikko piirtää käsin ja tee koristeitä ! Ota yhteyttä facebookin sivulta Beauty by Mari siältä löyty myös kuvia :)
- kynsisimo
Voi luoja...kynsiteknikko :DD Tosin tuntuu hyvältä,kun rakennekynsillä napataan palleihin kiinni ;)
- keskustassa?
Oisko Pyörä-Sportin naapurissa joku uusi kynsistudio?
- kynsi-insinööri
On siellä.
- Tarttis lakata kyl
saako tumputukse kummihanskoil jos maksaa extraa?
- KauniitKynnet
Tuolla voi käydä tutustumassa =)
https://www.facebook.com/pages/OV-Nails/419844148117331?ref=hl - Sumikkila
Onko joku kalkinpuute-epidemia kun ihmisillä ei enää ole kynsiä? Näin telkussa jollakin naisella sellaiset hirveät kotkankynnet, että niillä voisi hyvin puuhun kiivetä, jos olisi tarvis, mutta onko sellaista tarvetta? Kyöpelivuorelta oli sen naisen naamakin, eikä siihen kai geeli auta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302295
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292188Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121559Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131464Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001131
- 171067
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18828Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks122798