Tutkimusten mukaan Avast Home virustorjunnassa on paras hinta-laatu suhde.Repikää siitä Nod ja Norton miehet.
Avast
Freightliner
1
566
Vastaukset
tuo Avast, siis. Onko se luotettava, jos on ilmainen. Minulla kun on löytänyt koneessa Windows 2000:ssa kauhean määrän troijalaisia ja jopa Win32-Virut -maton aivan ohjelmatiedostoissa, niin 2 kertaa koko koneen sammutti. Eka kerralla en päässyt edes Windowsin sisälle, kun tuhosi salasanat ja tunnisteet. Nyt tämän varalta en edes avaa ennen kuin huoltoon vien. Mutta onko se todella olemassa, useat kaverini epäilee, että on turhaan liaan tarkka tai reagoi 2000:n tiedostoihin näihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713