Kiusaaminen harrastuksena

Naapuri

Voisiko joku antaa hyviä neuvoja, miten saada naapuruston kaksi pikkupoikaa kuriin? Kohta ei muut lapset uskalla mennä pihalle, kun tämä kaksikko jahtaa, lyö ja raapii kaikkia muita, etenkin tyttöjä.
Poikien vanhemmille olen yrittänyt puhua, mutta he eivät välitä ollenkaan. Eihän heidän kullannuppunsa voi ketään kiusata..
Sanoin jo omalle lapselleni, kun hän tuli itkien pihalta kädet verinaarmuilla, että saa alkaa vapaasti lyödä ja raapia takaisin kiusaajiaan. Ennen olen ollut kaikkea tappelua vastaan, mutta kun tässä ei nyt tunnu muukaan auttavan. Tekisi mieleni itse kantaa nämä kiusaajat hiuksista metsään ja antaa risulla paljaalle iholle, mutta voisin saada syytteen niskaani enkä toki sitä halua.
Vinkkejä kaivataan kipeästi!

4

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kille

Oletko pitänyt puhuttelun pojille? Joskus toisten vanhempien on puututtava jos omat ei välitä. Jos mikään ei auta, poliisille voi tehdä rikosilmoituksen pahoinpitelystä...

• naapuri

Olen yrittänyt pitää puhuttelun kiusaajille, mutta he lähtevät yleensä karkuun kesken kaiken. Huutelevat vielä mennessään kaikkea ivallista. En tajua, miksi toiset vanhemmat eivät voi tunnustaa, että heidän lapsessaan olisi jotain "vikaa". Kaipa he kotona sitten ovat oikein mammanpoikia.

• nova
        naapuri kirjoitti:

Olen yrittänyt pitää puhuttelun kiusaajille, mutta he lähtevät yleensä karkuun kesken kaiken. Huutelevat vielä mennessään kaikkea ivallista. En tajua, miksi toiset vanhemmat eivät voi tunnustaa, että heidän lapsessaan olisi jotain "vikaa". Kaipa he kotona sitten ovat oikein mammanpoikia.

jonkin laatuinen ilmoitus täytyy tehdä että muut lapset voivat turvallisesti käydä pihalla. esim sosiaalikasvattajalle vois ilmoittaa ja kysyy neuvoo. perhe ja kasvatus neuvojilta vois myös kysellä mitä voi tehdä että nämä aikuiset saadaan hereille heidän "kullannuppujensa" käytöksen suhteen. koulupsykologi jos ovat sen ikäisiä. USKON että jonkun tahon on kuunneltava, että asiaan saadaan muutos. tsemppiä!

• kiusaaminen harrastuksena

jos et itse pysty kysy .pyydä kaveri mukaan käy kiusaamassa kiusaajan vanhempia.kysyt milta tuntuu .kyllä se siinä vaiheesa loppuu.sun lasten ei tarte pelätä.jollai ei mene puhe perlle,niin se täytyy muulla tavalla kertoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe