Lankeaako

aikaane vai myöhääne

sinulle jokin rooli luonnostaan? Puheen pito? O:lle päivällinen jne.

20

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ollut

      ikuinen osani!

    • taidan olla

      ikuinen perässähiihtäjä.

    • osunut oikein

      sillä olen päällepäsmäri: muut laittavat halot halki, poikki ja pinoon antamieni ohjeitten mukaan.

    • nyyhnyyh

      syntipukki ja nyt olen takaa-ajettu jänis ;DD

    • k/k

      joka seisoo varjossa kunnes homma kusee sukilleen,silloin kiusattu talutetaan eturiviin fiksaamaan hommaa

    • satumaa

      Minut pyydetään mukaan eri yhdistyksiin ja siellä pakkaa tulemaan kontolle sihteerin hommia vähintään. Työpaikoilla minut valittiin valtuutetun hommiin. Minulla on sana hallussa, vaikka on se joskus ihan mukava seurata sivustakin kaikenlaisia juttuja....en ehdoin tahdoin ole tyrkyllä joka paikkaan. Ehkä rohkeita ihmisiä jotka uskaltavat toimia, on vähän...tai sitten kuulun pöhköihin joille voi kaikki velvoitteet työntää

      • t.p.

        tartuin kun kuulosti minulta.

        Viimeiset kymmenen vuotta olen onnistunut
        välttymään kaikilta luottamustoimilta.

        Jos ei joku muonittajaa tarvitse, niin lapsenvahtia tai koiran hoitajaa ainakin vaan nepä ovatkin mieluisia pestejä.

        Lapsesta asti olen lomalaisten pihamaat hoitanut se onkin nykyisin maattomalle mieleistä, saa omat yrtit kasvatella siinä sivussa.

        Muutoin välistä tuntuu , että narrin virkaan minut on luotu.


    • miksi juuri minä

      olen se ainainen letunpaistaja: pikkuplätyt, ohukaiset, pannukakut ja uuninpohjapannulla. Pitäisiköhän unohtaa paanut järvenpohjalle?

    • G.J

      eli kuuntelija, se olen minä jo pienestä pitäen.

    • Viidesti lemmitty

      ja kolmasti naitu. Aina on joku nainen jokaa kerää pois kuljeksimasta. En valita.

      • "Ai sulla on

        nyt toi isä, se oli meillä viime vuonna"


    • sanoo_suttura*

      Ja minä olen ikuinen fixaaja ja monitoimikone.

    • kuutamolla kahden

      sillanrakentaja ja aamori. Sovittelen riitantuneitten välit kuntoon ja minulla on silmää myös toisilleen sopivien yhteen yhyttämisessä.

    • uhallakin

      Taistelija olen aina ollut mutta kun olen huomannut että oelnkin ollut oikeassa niin jatkan hamaan hautaan. Kauaa ei täällä heilu kukaan. AiVAN SAMA. Paljoo ei mua kiihota ja orientoi hautajaisissani pidettävät pitkät puheet. Se on muille oman mielenrauhan etsimistä ja suurimmaksi osaksi valhetta.

    • Kaivanto

      pukata aina tuo organisaattorin rooli, vaikka kuinka pyristelen. Nykyisin jo kyllä paljon vähemmän kuin ennen, onneksi. Alkavat kai uskoa kun kieltäydyn, että olen tosissani, enkä pelkästään kursaile. Makrokosmostasolla päätökset tehdään niin, että ukko päättää isot ja minä pienet asiat. Niitä isoja ei kyllä kuulema ole vielä tullut. Eli olisko se sitten tuo päättäjän rooli, joka lankeaa?

      • Vanhapoikamies

        se mies, jonka vierestä tuolit viedään.
        Paitsi kotona, kun ei ole viejää.


    • bhunjimko

      Niissä olen etevä. Lähes ilmiömäinen. Mistä minä löydänkin aina...

    • Olen aina oikea kanaemo. Huollan ja huolehdin ja viihdyttelen. Juontaa lapsuuteen, koska olen yksitoista lapsisesta perheestä vanhimmasta päästä. Ja myöskin ammattini olen vallinnut kyseisen luoteenpiirteen pohjalta.

      • Pirre*

        kertoa Sinulle miljoona, kun kerran olet tuollainen kanaemo (ja mieki olen pikkuisen), että mitä pieni Helmi oli sanonut tyttäriemme työpaikan 20 vuotiaalle asukkaalle/asiakkaalle
        - "Voisit sinäkin jo hieman aikuistua" :))


      • Pirre* kirjoitti:

        kertoa Sinulle miljoona, kun kerran olet tuollainen kanaemo (ja mieki olen pikkuisen), että mitä pieni Helmi oli sanonut tyttäriemme työpaikan 20 vuotiaalle asukkaalle/asiakkaalle
        - "Voisit sinäkin jo hieman aikuistua" :))

        Kyllä pienet lapset ymmärtävät ihmeen paljon. Niillä on sellainen vaisto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe