sinulle jokin rooli luonnostaan? Puheen pito? O:lle päivällinen jne.
Lankeaako
20
699
Vastaukset
- on ollut
ikuinen osani!
- taidan olla
ikuinen perässähiihtäjä.
- osunut oikein
sillä olen päällepäsmäri: muut laittavat halot halki, poikki ja pinoon antamieni ohjeitten mukaan.
- nyyhnyyh
syntipukki ja nyt olen takaa-ajettu jänis ;DD
- k/k
joka seisoo varjossa kunnes homma kusee sukilleen,silloin kiusattu talutetaan eturiviin fiksaamaan hommaa
Minut pyydetään mukaan eri yhdistyksiin ja siellä pakkaa tulemaan kontolle sihteerin hommia vähintään. Työpaikoilla minut valittiin valtuutetun hommiin. Minulla on sana hallussa, vaikka on se joskus ihan mukava seurata sivustakin kaikenlaisia juttuja....en ehdoin tahdoin ole tyrkyllä joka paikkaan. Ehkä rohkeita ihmisiä jotka uskaltavat toimia, on vähän...tai sitten kuulun pöhköihin joille voi kaikki velvoitteet työntää
- t.p.
tartuin kun kuulosti minulta.
Viimeiset kymmenen vuotta olen onnistunut
välttymään kaikilta luottamustoimilta.
Jos ei joku muonittajaa tarvitse, niin lapsenvahtia tai koiran hoitajaa ainakin vaan nepä ovatkin mieluisia pestejä.
Lapsesta asti olen lomalaisten pihamaat hoitanut se onkin nykyisin maattomalle mieleistä, saa omat yrtit kasvatella siinä sivussa.
Muutoin välistä tuntuu , että narrin virkaan minut on luotu.
- miksi juuri minä
olen se ainainen letunpaistaja: pikkuplätyt, ohukaiset, pannukakut ja uuninpohjapannulla. Pitäisiköhän unohtaa paanut järvenpohjalle?
- G.J
eli kuuntelija, se olen minä jo pienestä pitäen.
- Viidesti lemmitty
ja kolmasti naitu. Aina on joku nainen jokaa kerää pois kuljeksimasta. En valita.
- "Ai sulla on
nyt toi isä, se oli meillä viime vuonna"
- sanoo_suttura*
Ja minä olen ikuinen fixaaja ja monitoimikone.
- kuutamolla kahden
sillanrakentaja ja aamori. Sovittelen riitantuneitten välit kuntoon ja minulla on silmää myös toisilleen sopivien yhteen yhyttämisessä.
- uhallakin
Taistelija olen aina ollut mutta kun olen huomannut että oelnkin ollut oikeassa niin jatkan hamaan hautaan. Kauaa ei täällä heilu kukaan. AiVAN SAMA. Paljoo ei mua kiihota ja orientoi hautajaisissani pidettävät pitkät puheet. Se on muille oman mielenrauhan etsimistä ja suurimmaksi osaksi valhetta.
- Kaivanto
pukata aina tuo organisaattorin rooli, vaikka kuinka pyristelen. Nykyisin jo kyllä paljon vähemmän kuin ennen, onneksi. Alkavat kai uskoa kun kieltäydyn, että olen tosissani, enkä pelkästään kursaile. Makrokosmostasolla päätökset tehdään niin, että ukko päättää isot ja minä pienet asiat. Niitä isoja ei kyllä kuulema ole vielä tullut. Eli olisko se sitten tuo päättäjän rooli, joka lankeaa?
- Vanhapoikamies
se mies, jonka vierestä tuolit viedään.
Paitsi kotona, kun ei ole viejää.
- bhunjimko
Niissä olen etevä. Lähes ilmiömäinen. Mistä minä löydänkin aina...
Olen aina oikea kanaemo. Huollan ja huolehdin ja viihdyttelen. Juontaa lapsuuteen, koska olen yksitoista lapsisesta perheestä vanhimmasta päästä. Ja myöskin ammattini olen vallinnut kyseisen luoteenpiirteen pohjalta.
- Pirre*
kertoa Sinulle miljoona, kun kerran olet tuollainen kanaemo (ja mieki olen pikkuisen), että mitä pieni Helmi oli sanonut tyttäriemme työpaikan 20 vuotiaalle asukkaalle/asiakkaalle
- "Voisit sinäkin jo hieman aikuistua" :)) Pirre* kirjoitti:
kertoa Sinulle miljoona, kun kerran olet tuollainen kanaemo (ja mieki olen pikkuisen), että mitä pieni Helmi oli sanonut tyttäriemme työpaikan 20 vuotiaalle asukkaalle/asiakkaalle
- "Voisit sinäkin jo hieman aikuistua" :))Kyllä pienet lapset ymmärtävät ihmeen paljon. Niillä on sellainen vaisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592