Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vihaan isääni........

Crowley Secred

Olen 19vuotias nainen. Käyn lukiota viimeistä vuotta. Asun viellä vanhempien kanssa. Välillä tuntuu että elämä on yhtä helvettiä. Isäni nimittäin Jos en syö lautasta tyhjäksi hän saa hirveät raivo kohtaukset ja rupeaa minua nimittelemään. Ja Ennen kun hän maksoi puhelinlaskunu ja se oli jotain 30e Silloinkin hän sai aina raivokohtauksia ja rupesi nimittelemään. Minulla on 20vuotias sisko. Isäni nimittelee meitä kumpaakin. hän saa ihmeellisiä raivokohtauksia turhista syistä. Isäni on sanonut minulle ja siskolle että olemme luusereita emmekä osaa mitään tehdä. Jos minulla on unelmia isä nauraa päin naamaa että en pysty toteuttamaan unelmiani. Siskokaan ei tykkää käydä käydä kotona enää usein kun isästä ei tiedä mitä hän keksii. Haluisin muuttaa omaan kämppään mutta isäni tietenkin sanoo "et pärjää omillasi" sun muuta paskaa.

25

4159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atatatatatatatata

      ainoa laatuasi. Mun isäpappa on just samanmoinen. "Et pysty, et kykene, et onnistu...." ym, ym.

      Jos onnistunkin niin jo alkaa huuto että "Mitä tuo nyt on, ton tekee ihan kuka tahansa! Ei ole mitään hyötyä tosta"

      Rasittava äijä mut ei onnistu enää. Mä teen minkä teen ja isukki saa lla ihan niin paljon mieltä kun jaksaa. Jos se raukan olon teis sit vähän paremmaks.

      Vaikka täytyy myöntää että kyllä vähän tulee voittajafiilis onnistuttua ja laittaa naurattamaan sen jälkeinen mesoaminen.

      Tollanen käytös kertoo vaan isukkien omasta saamattomuudesta tai sen tunteesta, kateus, huono itsetunto tms. Mutta niin vitun väärin purettu ne tunteet.

      Ei anneta mokomien kääpien lannistaa, porskutetaan eteenpäin lippu korkeella vaan! :)

    • Minäkään en suostu

      Isäsi omaa huonoa itsetuntoaan teihin purkaa. Sinä pärjäät kyllä! Olisi varmaan hyvä jos pääsisit muuttamaan omillesi pian. Ihan omillesi, ei kenenkään kainaloon vaan omillesi. Näet sitten itsekin miten väärässä isäsi onkaan tuon pärjäämisasian kanssa.

    • enjaksa

      Huomaan että viestiketju on noin 4 vuotta vanha mutta olen itse tällä hetkellä aivan täysin samassa tilanteessa.
      Sekin vielä että silloin kun hän ei saa näitä raivokohtauksia, ei rakas isäni kestä olla samassa huoneessa perheensä kanssa. Katsoo täysin samaa tv-ohjelmaa eri huoneessa koska "ei kestä naisten ääniä" ei kykene käymään edes kaupassa perheensä kanssa. Säälin pikkusiskoani joka joutuu jäämään asumaan hänen kanssaan kun itse muutan pois kun valmistun tänä keväänä.
      Niinkuin jo aikasemmin huomautitte niin ei sillä ole minkäänlaisia verbaalisia kykyjä edes riidellä järkevästi vaan huutaa ja kiljuu kuin 5-vuotias lapsi ja todellisuudessa ikäähän on 54-vuotta. Kiukuttelee ja mesoo kaikesta. Säälittävä ukko.

    • paskottu naama

      Oma faija on läpeensä ahne paska ja isäpuol josta onneksn päässy eroo, alkoholisoitunu vaimon/lapsen hakkaaja.... tämmöstä täällä
      koita muija pärjätä...

    • kattila5

      Muuta äkkiä omillesi! minun isäni alisti henkisesti,minä en ollut mitään,huusi ja nimitteli,hänen paha olonsa oli aina minun tai äitini syytä ja nolasi minut aina kun tilanne salli salli. mulla meni kauan ennen kuin sain itsetuntoni takaisin. lopulta isäni sai diaknoosin,epävakaa persoonallisuus,narsistisesti häiriintynyt.

    • .

      Suosittelen tutustumismatkaa kaatopaikalle nimeltä SUOMI24.

    • iskän vihaaja 4 ever

      Minä vihaan isääni kanssa yli kaiken ! Olen vihannut jo siitä asti kun muistan olinko noin 5? Olen ny 14v tyttö. Ja sain tietää että kun synnyin isäni oli vältelly mua. Ei leikkiny mun kanssa tai kylvettäny. Hyvä että oli pitänyt sylissäkään. Sitten kun mun pikku-sisko synty nii iskä oli koko ajan sen kanssa. -.- ja nyt jos mä syön ihan normaalisti niin iskä sanoo että - jatka samaan malliin vielä pari päiväää niin et mahdu enään ovesta ulos. Ja kerran kun äitini aloitti laihdutuksen niin iskä sanoi että lähde mukaan siihen laihdutukseen. Loukkaanuin tietenkin, koska olen mielestäni normaali. Olen 164.5 pitkä ja painan 55 kg. Normaali mä oon. Mutta silti aloin pitää syömä lakkoa ja sitä kesti viikon ajan. Join vain vettä ja mehua. Söin appelsiinin päivässä. Mutta lopetin sen koska pyörryin koulussa ja jouduin sairaalaan päiväks tiputukseen ja nenän kautta ruokaa.. :S se oli ällöttävää.. No sitten mullla on myös akne joten käytän meikkiä jonkin verran että finnit ja arvet peittyisi. Iskä sanoo tietenki et - turhaan meikkaat ku ei se mitään auta. On se mua rumaks sanonu iha suoraanki joskus. Loukkaanuin taas ja pahasti tällä kertaa. Koska oli jo ennestään itsetunto ongelmii ku on tuo akne ja kaikkee. Sit en mä tiedä. mua ei enään kiinnostanu liikkua kavereiden kanssa ja käytin isoja löysiä vaatteita että mun makkarat ei näy. Ja yritin peittää aina naaman jollakin. Häpesin itseäni. KAIKKI MUN IDIOOTIN ISKÄN TAKIA !-.- sit mun on paha olla kotona ku iskä on täällä. Tuntuu ku olis vankina omassa kodissa. Täällä ei saa tehdä mitää ku iskä on kotona. Ei edes nauraa ! Aina silloin on kaikki hyvin ku iskä on poissa. Ootan aina et millo se lähtee. Puhun mun iskästä kavereille ja kaikkille vaa ukkona tai homona tai jtn. Tuntuu et mulla ei olis iskää olenkaan. Aina se kuittailee mulle kaikesta ja valittaa. Sit mun pikku-siskolle se puhuu ihan eri äänen sävylläkin! Äiti on huomannu tämän kanssa.. Oon puhunu äitin kanssa et jos ne erois. Aina välillä äiti on sillai et se haluaa ottaa eron ja aina välillä ei. Oon jo miettiny et pitäiskö vaa pakata kamat ja lähtee jonnekki.. Mul on paha olla kotona mun iskän takia.. En kestä sitä ukkoa enää ollenkaan ! Mua ei kiinnosta sen tekemiset enää yhtään..

      • .

        Miehenä pakko kommentoida tähän että isälläsi se ongelma on, sinussa se vika ei ole. Tiedät tämän varmaan sisimmässäsi itsekin. Kaiken negatiivisen mikä sieltä isäsi puolelta tulee voit jättää henkisesti noteeraamatta / suodattaa pois vaikket ulkoisesti puolustautuisikaan. Pidä liekkiä yllä sisälläsi, rakasta itseäsi. TIEDÄ että pääset vielä omillesi.


      • V****

        Se on helppo syytellä vanhempiaan, jotka kuitenkin kantavat raskaan vastuun ja pyrkivät tekemään kaiken lastensa hyväksi. Niin! Syytelkää vain!

        Vanhemmat huomauttelevat teitä sen takia koska on aihetta, jotta te oppisitte paremmin pärjäämään maailmaslla. MUTTA TE! Te syyttelette muita paljoin enemmän aiheetta ja vittuilette ja sotkette ja särjette paikkoja ettekä tajua hevon helevettiä mistään! Jos teidän pitäisi vastata asioista noiin kohta ei olisi ketään enää hengissäkään!


      • NO VOI VITTU!!!!!!
        V**** kirjoitti:

        Se on helppo syytellä vanhempiaan, jotka kuitenkin kantavat raskaan vastuun ja pyrkivät tekemään kaiken lastensa hyväksi. Niin! Syytelkää vain!

        Vanhemmat huomauttelevat teitä sen takia koska on aihetta, jotta te oppisitte paremmin pärjäämään maailmaslla. MUTTA TE! Te syyttelette muita paljoin enemmän aiheetta ja vittuilette ja sotkette ja särjette paikkoja ettekä tajua hevon helevettiä mistään! Jos teidän pitäisi vastata asioista noiin kohta ei olisi ketään enää hengissäkään!

        HAISTA KUULE VITTU!!!!! MIKAS SAIRAS NARSISTI AMMA TAI AIJANKAPPANA SINAKI SIINA OIKEIN OLET TULLAKSESI TANNE MUKA USKOTTELEMAAN ETTA ON OIKEIN KOHDELLA NUORIA JA LAPSIA HELVETILLISESTI JA PILATA HEIDAN USKONSA ITSEENSA JA ONNISTUMISEENSA JA PILATA HEIDAN ELAMASTAAN USEITA VUOSIA!?!?!?!?!?? HA!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!? MIKAS HELVETTI SINA KUULE SIELLA LUULET OLEVASI OIKEIN TULLAKSESI TANNE SAALITTAVASTI USKOTTELEMAAN ETTA VANHEMMAT MUKA VOISIVAT KAYTTAA VALTAANSA VAARIN , JA ITSEVALTIAAN TAVOIN!!!!?!?!???????!!!!! PAINU NYT KUULE AKKIA JO VITTUUN TAALTA JA OTA KUULE VASTUUTA KAYTOKSESTASI JA VAHAN AKKIA, OOT IHAN VITUN SAIRAS JA PIMEE AALIO!!!!!!!! JOKAINEN LAPSI JA NUORI ON ANSAINNUT HYVAN KOHTELUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HYVAN NUORUUDEN JA LAPSUUDEN JOTEN PAINU NYT VITTUUN SIITA!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • terveAikuinen

        Ei sun tarvitse tuollaista kestää! Olet suloinen, ihana nuori tyttö. Sinulla on oikeus omiin tunteisiin, omiin mielipiteisiin ja oikeus olla oma itsesi. Sinulla on oikeus saada ympäriltä olevilta aikuisilta rakkautta, tukea, kannustusta ja tukea elämääsi. Ei lapsi voi rakentaa tervettä minäkuvaa ja hyvää elämää, jos oma isä pitää omaa lasta henkisenä roskakorina ja heijastaa omaan lapseensa tuollaisen kuvan, jollaisena lapsi alkaa myös nähdä itsensä.

        Isäsi harjoittaa henkistä väkivaltaa!! Ja sen on loputtava! Jos äitisi ei puutu asiaan, niin voisitko mennä puhumaan terveydenhoitajalle tai soittaa mannerheimin lastenliiton auttavaan puhelimeen?

        Jos tilanteesi on oikein paha ja itse sitä haluat, niin voisit saada sijaisperheen, jossa saisit elää aikuiseksi asti ja kävisit kotona sen verran kuin sinulle on hyväksi.

        Henkisesti tasapainoinen ja ehjä ihminen ei koskaan kohtele lastaan niin kuin isäsi sinua kohtelee. Olen hyvin pahoillani sinun puolesta. Toivon sydämestäni sinulle parempaa tulevaisuutta ja sitä, että sinun tilanne ratkeaa pian.

        Halauksia ja kaikkea hyvää sinulle!


    • -l-

      Syökää sitten lautasenne tyhjikjsi ja opetelkaa käyttäytymään kunnolla.
      Isänne on oikeassa. Olette luusereita.
      Helppohan se on narista kun ei itse vastaa mistään.
      Jos kerran pärjäät omillasi niin lähde. Sinähän olet täysi-ikäinen. Ei sinua kukaan pidättele.

      • VITTUMIKAPELLEOOT

        VOI JUMALAUTA HAISTA NYT SINAKIN KUULE VAAN VITTU!!!! MIKAS HELVETIN LUUSERI SE SINAKI OIKEIN OLET!!!!!!!! KALTAISESI SAALITTAVAT KATKERAT HAMPUT OVAT TAYSIA FLOPPEJA JA TAYSIN OUT !!!!! SIINA TAAS NAKEE MIKA ALISUORIUTUJA OLET, ET EDES ITSEESI UKO NIIN TULET SITTEN TANNE HYVIN SAALITTAVASTI TOISIA, NUORIA ALIARVIOIMAAN JA LATISTAMAAN, VITTU KU SAALITTAVAA!!!!!!! EI HYVANEN AIKA VIELAPA AIKUISRKTA IHMISRLTA ,, EI USKOISIVEDES OLEVAN MAHDOLLISTA!!!!!!!! MITEN SAALITTAVA OLETKAAN!!!!!!!


        YKSINKERTAINEN HOLMOLAINEN!!!!!

        TOISTEN KUNNIOITUS ON ANSAITTAVA!!!!!!!! MIKALI KOTELET NUORIA NOIN SAAT PASKAT JA VIHAT NISKOILLESI 1000% VARMASTI!!!!!!

        NUORET OVAT TULEVAISUUS!!!!!!! HEITA ON KOHDELTAVA ARVOKKAASTI KOSKA ARVOKKAITA HE MYOS TODELLA OVAT!!!!!!!!


        NUORET


    • jooooooo1

      haistakaa vittu

      • OLETPASKA

        OLET SAALITTAVA KATKERA VANHA HARPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • teamdaddon'tloveme

      omaki isä on aika paska. hän ei ole koskaan kuulunut kunnolla eläämääni ja on eronnut äidistäni. (onneksi.)
      me ei olla muuta kuin ehkä kerran vuodessa tekemisissä pari päivää ja ne päivät ovat minulle täyttä helvettiä. isäni on ostanut kaikille sisaruksilleni vaikka mitä kallista ja minulle ei mitään. minun äitipuoleni ostaa minulle syntymäpäivä lahjat ja muut lahjat. en voi sietää sitä paskaa miestä. ja ei koskaan ole kehunut minua halannut tai mitään muutakaan ja silti kuulen siskoltani 9v. että isäni on kysynyt tältä että olenko edes halukas olemaan hänen kanssaan tekemisissä. en halua, en missään nimessä. vihaan ja pelkään sitä miesta ja aijon jättää hänet kokonaan pois ellämästäni.

    • Vihaan äitiäni

      Tuo ei nyt ollut vielä mitää verrattuna siihen miten äitini minua kohteli.

    • fdghjklöäpoiuyhgf

      Isäsi ei ole itse saanut aikaan mitä olisi halunnut ja purkaa täysin väärin se teihin.
      Toivon,e ttä saatte hyviä kannustavia ihmisiä.
      Sinä voit onnistua muista se.

    • virtumainen faija

      Mun isä oli samanlainen. Lopuksi haistatin sille pitkät ja lähin lopuks se pyyteli mua takasin

    • samanlaisia.

      teistä tulee.

    • lol:'DD

      mitä kersoja täällä käy kiroilemassa ja haukkumassa naurettavaa touhua...:'D

    • ykstäälki

      On todella surullista kun nuorilla on noin vaikeat suhteet vanhempiinsa...kyl mullakin oli omat hankaluuteni...isä kuitenkin tuki joskin oli kova antaan kritiikkiäkin äiti ennemminkin latisti aina...muistakaa kuitenkin kaikki nuoret et vaikka teillä olis ollu vaikea lapsuus/nuoruus niin itse pystytte vaikuttaan siihen mitä teistä tulee...turha hautoa vanhoja...pystytte itse parempaan.

    • mamin-poju

      Kusiniemen Tero joka asuu härmälässä ei ole Vihan vaan HALVEKSUNNAN Kohde. Eihän tommoista Naisen, Koiran ja kissan hakkaaja luuseria voi kuin sääliä, pelle nyt ja ikuisesti.

    • näinonn

      Kanattaa miettiä! koskaan ei voi tietää milloin aika loppuu!! Silloin on turhaa katua! Uskon että isäsi haluaa sinun parasta! Mutta sinä päätät!!

    • Anonyymi

      Mä kirjotin googleen haku sanaksi ”vihaan isääni” mutta se ei ole totta!!! Tää keskustelu tuli ekana vastaan ja klikkasin sitä! Mutta nyt kun oon lukenu nää teiän kaikki viestit niin tajuun KUINKA HYVIN MULLA ON ASIAT!!!! Ihmisistä usein tuntuu et muil on kaikki paremmin, mutta mulla on aivan ihana isi! Meillä oli äsken vaan ihan hirvee riita, mutta sekin lähti jostain ihan käsittämättömän pienestä ja turhasta jutusta! Oikeesti rakastan mun iskää ja äskenkin se tuli mun huoneeseen (kyllä, vähän ärsyttävää ilman lupaaaaa) ja sanoi kuinka paljon se rakastaa mua ja mäkin kyllä sitä! Oon 13v tyttö ja mä toivon niin paljon onnea teille kaikille joilla on oikeesti tosi vaikeaa:)❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe