tänä vuonna kokeilla?
Katselin tuossa siemenluetteloita ja on pakko tilata ensivuodeksi jotain siemeniä kun eivät enää ehdi tänä vuonna.
Mulla on sormustinkukkaa, salkoruusua, monivuotisia orvokkeja nyt ekaa kertaa ja hyvin säilyivät taimet talven.
Nuo eivät ole harvinaisia mutta itse en ole ennen niitä kylvänyt.
Ja nyt keväällä kylvin pesusienikurkkua, kävelykeppikaalia jotka ovat uusia minulle, ja tietty perinteiset samettikukat, petuniat krassit ym ovat jo hyvällä alulla ja koulutettu jo aikoja sitten.
Mitä uutuuksia
3
451
Vastaukset
- paljoakaan
Olen laittanut paljon sellaista, mitä on ollut ennenkin, mutta ei pitkään aikaan.
Minulla on tulisalviaa, surfiniaa, lobeliaan punarevonhäntää, leijonankitaa, ruusupapua.
Vihanneksina paprikaa ja avomaan ja tuorekurkkua. Vihanneksi ei minulla ole ennen ollut, kun olen ostanut taimina. Ruusupapu myös uusi tuttavuus.
Ruusupapu laitettu kasvamaan viikko sitten, muut alkaen helmikuun loppu ja tasaisesti siitä eteenpäin maaliskuun puoleen väliin. Kaikki on tietenkin koulittu ja jännityksellä odotan, milloin alkavat kukkimaan, viivästyykö kukinta vaikka heinäkuulle. - hortsonomi
kiinanastereita ja salkoruusua, sain tuttavalta englannin tuliaisia pussillisen siemeniä. Hyvin näkyvät voivan.
- Minulle uutuus
Kuunkierto on kasvamassa. Muistuttaa elämänlankaa, onkohan kyse samasta kasvista? Mistään ei tunnu saavan tietoa kasvista kuunkierto. Minulle outo tuttavuus, tarvitsee hyvin ravinteikkaan ja läpäisevän maan.
Hidas kasvu ollut näin viileinä päivinä. Yöksi laitan sisälle. En tiedä tuleeko taimista mitään, mutta kokeilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 366955
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353711Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533632Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243076- 533002
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342769- 342622
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1252418