tämä alkoi jo silloin ku olin menossa ylä-asteelle,kavereitteni kanssa käytiin viettämässä aika paljonki aikaa viikonloppusin,joskus päädyttiin johonki ihme bileisiin joissa kavereillani oli kyllä menoa mutta mulla ei tietenkään=(ihmettelin sitä muutaman vuoden kunnes sain kuulla yheltä oudolta tyypiltä joka tuli juttelemaan mulle ja kyselemään multa et miksi oon ypöykin aina ja hiljaa..vastasin tietty et en minä vaan tiedä..jonkin aikaa juteltiin sitte,kunnes hän yhtäkkiä sanoi minulle sä oot oikeen mukava tyttö,mutta sivusta kun sinua katselee oot aika vihaisen näköinen sinusta saa aivan erinlaisen kuvan mitä oikeesti oot..menin ihan sanattomaksi ja mietin hiljaa ittekseni,että jaahas,tostako se todella johtui,meni joitakin viikoja kunnes tajusin kaverini avustuksella,että minulla on liian tummat meikit aina,että se tekee minulle vihasen ilmeen,meni sitte vuosi kunnes opin sitte oleemaan vähemmällä meikillä no tuli sitte festari aika jolloin taas lähettiin kavereitten kanssa juhlimaan..noh,kaikki sujui oikeen mainiosti kunnes jätkiä alkasi virtaamaan luokseni,jotenki outoa oli olla,ku oli tottunut että kaverit saa aina kaiken mutta minä jään yksin,eräs mies sitte kysyi minulta et oletko sinä vapaa?vastasin et olen kuinka niin?hän sanoi minulle et olen niin kaunis et luulis mulla jo olevan sellanen iso mies joka tulee yhtäkkiä hakkaamaan jos mulle tulee muute vaan joku juttelemaan juttelemaan...
ärsyttää ku miehet ei uskalla lähestyy!
"pelottavan kaunis"
1
232
Vastaukset
- Mr. Pelko
sitä olettaa että kaunottarilla on mies jossain. Vaikka sitten nurkan takana:) Mistä päin "pelottava" neiti sitten on? Ihan mielenkiintoista olisi nähdä kuinka pelottava todellisuudessa olet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708