KAIKKI NAISET JA MIEHET!!

pepepoikkeus

Hei! Minnuu kiinnostaa niin paljon tietää et millasta naisilla on intissä? Onko tullu ns. V*ittuilua? Miten se on sit tosi tilanteessa et jaksaako hyvä peruskunotnen nainen kantaa sen rinkan ja kaikki muut varusteet? Itse lähden inttiin heti koulun loputtua, motivaationi on korkealla. Koska olen niin tympiintynyt sellasiin epäasiallisiin kommentteihin, haluan näyttää että nainenkin pärjää,(kaikki miehetkään ei jaksa samaa kuin hyväkuntoinen nainen!) Tarkoitus ei ole mennä inttiin "jakamaan itseänsä" Niinkun moni äijjä kuvittelee.. Vaan saada kokemusta ja kunniaa.

Miehetkin voi kertoa et miten he ajattelevat siitä JOS heillä on ollu naispuolisia joukkekavereita? Sellaisia kommentteja ei tarvita kenellä ei ole kokemusta kyseisestä asiasta. Intin käyneille naisille kultaa ja kunniaa. Jos nainen jaksaa käydä intin niin kuulkaas pojat, sehän on lupaus että puolustetaan maata jos sota tulee.. Kaikki tietää sen sinne mennessään!

8

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klthsuwkutkt

      "Tarkoitus ei ole mennä inttiin "jakamaan itseänsä" Niinkun moni äijjä kuvittele"

      -Tuskin kukaan nyt oikeesti kuvittelee että kukaan sinne menisi itseään jakeleen. Itsellä on inttitytöistä sellanen käsitys että haluavat päteä jotenkin..

    • Sivarimajuri

      " Itse lähden inttiin heti koulun loputtua, motivaationi on korkealla. Koska olen niin tympiintynyt sellasiin epäasiallisiin kommentteihin, haluan näyttää että nainenkin pärjää,(kaikki miehetkään ei jaksa samaa kuin hyväkuntoinen nainen!)"

      Motiivisi on huono, mutta hyvin inttiin sopiva. Tuollainen ajattelu kuuluu lähinnä feminismille, joka on nykyään läpimätä aate. Eli ei kannata muutamien idioottien antaa provosoida itseään typeriin tekoihin. Tuo nainen ei pärjää -väite tulee nykyään useammin uhoavien naisten suusta kuin naisia halveksuvien miesten suusta. Tasa-arvo on saavutettu (paitsi juuri asevelvollisuus asiassa) ja kenestäkään täysijärkisesti ihmisestä naisten pärjäämisessä ei ole mitään ihmeellisempää kuin miestenkään pärjäämisessä, joten sinun näyttämisenhalusi miehille menee kyllä ihan hukkaan. Jos jotain vastaan haluat kilpailla niin tee ihmeessä sitä itseäsi vastaan. Se on tervettä ja kehittää ihmistä.

    • ---

      Tuolla on paljon keskusteluja aiheesta: http://www.aamukampa.net

      Yleensä ottaen. Kun nyt olet menossa inttiin, niin keskity motivoimaan itseäsi sillä maanpuolustustahdolla äläkä mieti kunnian saamista tai muille näyttämistä. Sillä kunniaa ei intin käymällä saa. Sen kanssa pitää jaksaa elää, että tässä maassa on paljon äänekkäitä ihmisiä joiden mielestä sinusta ei voi olla armeijassa mihinkään vaikka mitet hyvin olisit tehtäväsi suorittanut. Välttämättä ei aina itse palveluksessa kuule sellaista niin paljoa, mutta viimeistään siviilimaailmassa sitten.

      Toki on sitten niitäkin jotka arvostavat intin käymistä, mutta suhtautuminen naiseen on usein sellaista että "ohhoh, kuinka pystyitkin siihen (mihin lähes kaikki miehetkin)". Ja "kuinka jotkut luuserimiehet ei mene inttiin kun jopa tuollainen pieni nainen siellä pärjää..." Eli onko tuo nyt mikään kohteliaisuus, vaikka sen sanoja varmaan niin kuvitteleekin.

      Parhaansa pitää tehdä, mutta ei siksi että sillä saisi arvostusta. Valmius maanpuolustukseen ja oma kiinnostus ovat vahvoja motivaation lähteitä. Moni sanoo että omasta saapumiserästä keskeyttivät ne jotka olivat kokeilemassa tai todistamassa jotain.

      Jos kunto on hyvä niin tietysti jaksaa fyysiset suoritukset. Kuitenkin nyky-yhteiskunnassa suurella osalla ihmisistä ei ole kovinkaan kaksinen kunto, ainakin kun katsotaan niitä asioita mitä intissä tarvitaan. Eli vaikka omasta mielestä peruskunto olisi ok, niin kannattaa harjoitella mm. sen painavan repun kanssa liikkumista. Varsinkin naisen, koska meillä keskimäärin on vähemmän massaa niin harjoittelulla on hyvä tasoittaa tilannetta.

    • gonamiesonerimies

      Hei! Minnuu kiinnostaa niin paljon tietää et millasta naisilla on intissä?

      -Naisilla on samanlaista kuin miehillä eri suihkuvuorot vissiin. Meillä oli naisia tuvallinen niin eivät joutuneet meidän miehien tupiin.

      Onko tullu ns. V*ittuilua? Miten se on sit tosi tilanteessa et jaksaako hyvä peruskunotnen nainen kantaa sen rinkan ja kaikki muut varusteet? Itse lähden inttiin heti koulun loputtua, motivaationi on korkealla.

      -Intissä jokainen saa vittuilua osakseen ja siihen vastataan vittuilulla, mutta siitä että olisi nainen ei kyllä kukaan vittuile.

      Jaksaako hyvä peruskunotnen nainen kantaa sen rinkan ja kaikki muut varusteet?

      -Jos on kunnossa niin jaksaa. Lyhyys / paksuus ei ole ongelma.

      Itse lähden inttiin heti koulun loputtua, motivaationi on korkealla.

      -Kunhan pysyt pitämään tämän motivaation siellä niin asiat ovat hyvin.

      Koska olen niin tympiintynyt sellasiin epäasiallisiin kommentteihin, haluan näyttää että nainenkin pärjää,(kaikki miehetkään ei jaksa samaa kuin hyväkuntoinen nainen!

      -Ken haluaa pystyy (kaikki miehetkään ei jaksa.. tuo on totta ne naiset mitkä tunsin intissä olivat parempia(MOTIVAATIO) kuin moni meistä miehistä)

      Tarkoitus ei ole mennä inttiin "jakamaan itseänsä" Niinkun moni äijjä kuvittelee.. Vaan saada kokemusta ja kunniaa.

      -Meillä nainen kuului ryhmään siinä missä muutkin. En usko että kukaan ajatteli tyyliin "Tuokin tullut itseään tänne jakamaan" MUTTA JOS RUPEAT TEKEMÄÄN NUMEROA SIITÄ ETTÄ OLET NAINEN niin saat varmasti paskaa niskaan.

      Miehetkin voi kertoa et miten he ajattelevat siitä JOS heillä on ollu naispuolisia joukkekavereita?

      -Mahtavia tyyppejä ja paremmin motivoituneita kuin inttiin "pakotetut" miehet.

      Jos sinne lähdet niin pahimmat mokat mitä voit tehdä on: valittaminen, movettaminen. Ja muista se on eri maailma.

      Itse muuten ystävystyin muutaman saman saapumiserän naisen kanssa ja vieläkin pitelen yhteyttä.

    • xjgfjsfkgklg

      "Vaan saada kokemusta ja kunniaa."

      En väitä ettet pärjäisi, mutta tuo^ lauseesi on niiin naurattava, että tarkemmin ajateltuna se alkoi vituttaa..Siis tuo Saada kunniaa.. voi_____! Ite en anna paskan arvoa.. Kuule jos kunniaa haluat, niin hakeudu palo-ja pelastusopistoon.. Oliko se nyt Mikkelissä? Tokihan tuo intti siihen auttaa, mutta kunnian perässä jos meinaat mennä niin unoha, ei se oo mitää ramboiluu.. Ite olen menossa, koska laki sanoo, että miesten on pakko.

      • Anonyymi

        ..hmm...kunnia mitattanee mitalleissa... urheus voittettujen taistelujen määrällä...ja kokemus kaatuneitten lukumäärällä...


    • Anonyymi

      Isäukko oli sodassa...sanoi että ainoat jotka tietää sodasta jotain ,nukkuu siellä hautausmaalla.

    • Anonyymi

      Intti on hukkaan heitetty vuosi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe