Mihin vanhat kiuaskivet voi viedä? Tuskin kelpaavat roskikseen sekajätteen joukkoon. Kaupungissa kun asutaan, niin ei voi ihan mihin tahansa kipata niitä.
vanhat kiuaskivet
8
7648
Vastaukset
- Pellet
Vie ne naapuriin ja sieltä saat käytetyt kivet vaihdossa.
- kierrättäjä
jos sulla olisi joitakin sukulaisia tai ystäviä niin voisit heiltä kysyä tarvitsevatko puutarhaansa. Itelläkin on kivejä kukkapenkin ympärillä, tosin ei kiukaan, mutta samalla ajatuksella ne menee.
- ex-jätehuoltaja
Näin ainakin YTV neuvoo tekemään.
- kierrättäjä
tosiaan riitä mielikuvitusta. Ainako kaikki pitäisi laittaa sekajätteisiin ja kaatopaikalle?
Minun mielestäni se on aika hyvä neuvo laittaa kukkapenkkien ympärille (jos jollakin tutulla on kukkapenkki ja tarvitsee kiviä ympärille). Varsinkin jos joku on laittamassa paljon kiviä kukkapenkin ympärille niin laittaa kiukaan kivet pohjalle (jos ei halua näkyville) niin se on vähän täyttönä sitten.
- tarviin kiviä!!!
Juuri pihamaan koristukseksi niinkuin monet ovet täällä sanoneetkin. Jos asut esim. Tampereella niin tulisin mielelläni ne hakemaan.
- Life Of Brian
kiviä myytiin kivittäjille. Vanha muinaisaikainen rangaistuskeino.
- kAlA
Luulisin että otetaan ilmaiseksi vastaan, menevät esim täytemaaksi, itse olen vienyt rikkinäisiä laattoja tähän tarkoitukseen.
- Juuuuissi
Aja maalle ja kippaa luontoon. Sillä nehän ovat vain kiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566349
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875