härkkämiehille

leijonanainen

Haluaisin tietää miten te käyttäydytte ku olette kiinnostunut naisesta? Sanotteko suoraan? Flirtailu? Vittuilu? Joku muu? Ja millaisia olette naisen seurassa kenestä te ette välittää?Ja onko kokemuksia leijonanaisista? Millaisia?

6

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harka

Minä ainaki huomaan olevani kohteliaampi kiinnostusta kohtaan kuin muita tyttöjä..
      tuijottelu ja hymyily kuuluu asiaan.. härkiä vaivaa ujous.. tytön pitää näyttää kiinnostus selvästi että härkä uskaltaa näyttää tunteensa..
      Ei oo lnaisista..

• LNainen

Aluksi kiitos vastauksesta. Kysyin sen takia, koska asia meni yli mun ymmärryksen. Tapahtui niin että ks. härkä näytti olevaan kiinnostunut musta.Mutta kun kiinnostuin hänestä(kerroin sen hänelle) hän ns. löi jarrut lukkoon. Ja alkoi käyttäytymään mua kohtaan aika "vihamielisesti". Ei enää, nykyään hän vain hymyilee ja tuijottaa...ja me nähän toooosi harvoin...

• TKS

No moikka vaan... Härälle kyllä sopii LeijonaNainen varsin hyvin, mutta itepäisyyttä Leijonissa kyllä riittää.

• Lnainen

niin myös härässä...;)...onko sulla muuten jotakin kommenttia tohon edelliseen viestiin?

• TKS
        Lnainen kirjoitti:

niin myös härässä...;)...onko sulla muuten jotakin kommenttia tohon edelliseen viestiin?

Useimnmiten Härkä sanoo kyllä suoraan mitä ajattelee. Itse pystyn kyllä sanomaan asiat niin kuin ne on. Omalta kohdaltani olen huomannut, että ujous ei ainakaan ole Härän luonteen piirteitä.

• TKS

Ai kommennttia? No mitähän siitä vois kommentoida?
      No olen seurustellut Leijonanaisen kanssa kohta puolitoista vuotta ja vieläkin ollaan sen kanssa yhdessä. Välillä Leijonanaisen kanssa on tietysti pieniä riitoja/kinoja, mutta ne on aina kuitenkin sovittu. Me kuitenkin asustellaan kumpikin eri paikkakunnilla opiskelujen takia, mutta nähdään melkein joka viikonloppu ja aina kun me nähdään meillä menee tosi hyvin. Se riippuu paljon ihmisestä eli millainen on ja kuinka fiksusti asiat pystytään selvittelemään, mutta oma mielipiteeni Härkämiehenä on että leijonanainen käy härälle vallan mainiosti, jos osaa vain paneutua suhteeseen, eikä aina ota kaikkea niin kirjaimellisesti :) Riidat ja kinat kuuluvat suhteeseen, mutta jos ja kun niistä pystyy keskustelemaan ja sopimaan tulee suhteesta täydellinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1289
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      925
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      773
    Aihe