käy vilkaisemassa

Allah on suuri

6

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fariseus

Tuostakin pikkupojasta kasvatetaan toden näköisesti aivopesty martyyri ihmispommi, jota mullahit ohjailevat mielensä mukaan. Voi lapsiparkaa, kunpa säilyisi yhtä viattomana läpi elämänsä, kuin on kuvassa.

• ............................

ei ollut musiikki vaan Koraanin resitointi.Ja poika ei ole mikään lapsiparka vaan onnellinen lapsi niinkuin kaikki uskovien muslimien lapset.

• Fariseus
        ............................ kirjoitti:

ei ollut musiikki vaan Koraanin resitointi.Ja poika ei ole mikään lapsiparka vaan onnellinen lapsi niinkuin kaikki uskovien muslimien lapset.

Nuo murhanhimoiset imaamit, mullahit ja ajatollahit sikiävät?
        Toisaalta onhan tuolla todisteena kuvallista tarinaa jossa kolme ja puolivuotias tyttönenkin tietää,että Juutalainen on apina ja sika ja se pitää tappaa, että sellaista lähimmäisen rakkautta.

• myös..
        Fariseus kirjoitti:

Nuo murhanhimoiset imaamit, mullahit ja ajatollahit sikiävät?
        Toisaalta onhan tuolla todisteena kuvallista tarinaa jossa kolme ja puolivuotias tyttönenkin tietää,että Juutalainen on apina ja sika ja se pitää tappaa, että sellaista lähimmäisen rakkautta.

kyseisen tytön elinolot kun kuuntelet mitä hän sanoo.Jos itse asuisit suuressa pakolaisleirissä niin leirin aseistetut vartijat tankkeineen tuskin silmissäsi näyttäisivät kovinkaan positiivisilta.

Mitä tulee murhanhimoisiin imaameihin ,kannattaisiko oikeasti kenties kuunnella myös niitä toisenlaisia imaameja joista kukaan ei puhu.

Olisiko niin että joillain tahoilla on sellaiset intressit että he haluavat työntää ihmisille vääristynyttä kuvaa Islamista.Itse sanoit toisaalla että siskosi on naimisissa muslimin kanssa.Luulisi siis sinunkin hieman tietävän mistä on kyse.

Politiikkaa kaikki tyynni,ei mitään uutta auringon alla.

• ....
        myös.. kirjoitti:

kyseisen tytön elinolot kun kuuntelet mitä hän sanoo.Jos itse asuisit suuressa pakolaisleirissä niin leirin aseistetut vartijat tankkeineen tuskin silmissäsi näyttäisivät kovinkaan positiivisilta.

Mitä tulee murhanhimoisiin imaameihin ,kannattaisiko oikeasti kenties kuunnella myös niitä toisenlaisia imaameja joista kukaan ei puhu.

Olisiko niin että joillain tahoilla on sellaiset intressit että he haluavat työntää ihmisille vääristynyttä kuvaa Islamista.Itse sanoit toisaalla että siskosi on naimisissa muslimin kanssa.Luulisi siis sinunkin hieman tietävän mistä on kyse.

Politiikkaa kaikki tyynni,ei mitään uutta auringon alla.

Ilmeisesti palstan muslimit ovat niin aivopestyjä, etteivät näe islamin valheellisuutta. Sehän on käytännössä kaikkialla maailmassa väkivaltaisin uskonto. Ei siihen mitään panssareita tarvita. Kyllä he osaavat pommejaan räjäyttää missä vain. Heitähän suorastaan käsketään tappaa toisinajattelijoita. Myös naiset ovat heille puolikkaita ihmisiä. Mitä ovatkaan ns. kunniamurhat. Eivät ne ole mitään muuta kuin naisten, mukamas oikeutetusti, murhia. Ottakaa nyt, rakkaat muslimit (säälin teitä syvästi), ottakaa nyt silmä käteen ja katsokaa, mitä teidän uskonveljenne/siarenne tekevät maailmalla. Katsokaa, mitä opettaa valheellinen rakkauden kirjanne: kuolemaa toisinajattelijoille. Mitä opettavatkaan minareeteissa kiljuvat opettajat: tappakaa ja vihatkaa. Tälläisesta väkivallasta kannattaa teidänkin ottaa pitkät.

• .....

Sitä olisi kuunnellut enemmänkin.

Osaako joku sanoa mistä Koraanin suurasta oli kyse?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      422
      2812
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      18
      2344
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      123
      2177
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      117
      1797
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      237
      1558
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1220
    7. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      203
      1215
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1183
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1073
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1070
    Aihe