käy vilkaisemassa

Allah on suuri

6

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fariseus

      Tuostakin pikkupojasta kasvatetaan toden näköisesti aivopesty martyyri ihmispommi, jota mullahit ohjailevat mielensä mukaan. Voi lapsiparkaa, kunpa säilyisi yhtä viattomana läpi elämänsä, kuin on kuvassa.

      • ............................

        ei ollut musiikki vaan Koraanin resitointi.Ja poika ei ole mikään lapsiparka vaan onnellinen lapsi niinkuin kaikki uskovien muslimien lapset.


      • Fariseus
        ............................ kirjoitti:

        ei ollut musiikki vaan Koraanin resitointi.Ja poika ei ole mikään lapsiparka vaan onnellinen lapsi niinkuin kaikki uskovien muslimien lapset.

        Nuo murhanhimoiset imaamit, mullahit ja ajatollahit sikiävät?
        Toisaalta onhan tuolla todisteena kuvallista tarinaa jossa kolme ja puolivuotias tyttönenkin tietää,että Juutalainen on apina ja sika ja se pitää tappaa, että sellaista lähimmäisen rakkautta.


      • myös..
        Fariseus kirjoitti:

        Nuo murhanhimoiset imaamit, mullahit ja ajatollahit sikiävät?
        Toisaalta onhan tuolla todisteena kuvallista tarinaa jossa kolme ja puolivuotias tyttönenkin tietää,että Juutalainen on apina ja sika ja se pitää tappaa, että sellaista lähimmäisen rakkautta.

        kyseisen tytön elinolot kun kuuntelet mitä hän sanoo.Jos itse asuisit suuressa pakolaisleirissä niin leirin aseistetut vartijat tankkeineen tuskin silmissäsi näyttäisivät kovinkaan positiivisilta.

        Mitä tulee murhanhimoisiin imaameihin ,kannattaisiko oikeasti kenties kuunnella myös niitä toisenlaisia imaameja joista kukaan ei puhu.

        Olisiko niin että joillain tahoilla on sellaiset intressit että he haluavat työntää ihmisille vääristynyttä kuvaa Islamista.Itse sanoit toisaalla että siskosi on naimisissa muslimin kanssa.Luulisi siis sinunkin hieman tietävän mistä on kyse.

        Politiikkaa kaikki tyynni,ei mitään uutta auringon alla.


      • ....
        myös.. kirjoitti:

        kyseisen tytön elinolot kun kuuntelet mitä hän sanoo.Jos itse asuisit suuressa pakolaisleirissä niin leirin aseistetut vartijat tankkeineen tuskin silmissäsi näyttäisivät kovinkaan positiivisilta.

        Mitä tulee murhanhimoisiin imaameihin ,kannattaisiko oikeasti kenties kuunnella myös niitä toisenlaisia imaameja joista kukaan ei puhu.

        Olisiko niin että joillain tahoilla on sellaiset intressit että he haluavat työntää ihmisille vääristynyttä kuvaa Islamista.Itse sanoit toisaalla että siskosi on naimisissa muslimin kanssa.Luulisi siis sinunkin hieman tietävän mistä on kyse.

        Politiikkaa kaikki tyynni,ei mitään uutta auringon alla.

        Ilmeisesti palstan muslimit ovat niin aivopestyjä, etteivät näe islamin valheellisuutta. Sehän on käytännössä kaikkialla maailmassa väkivaltaisin uskonto. Ei siihen mitään panssareita tarvita. Kyllä he osaavat pommejaan räjäyttää missä vain. Heitähän suorastaan käsketään tappaa toisinajattelijoita. Myös naiset ovat heille puolikkaita ihmisiä. Mitä ovatkaan ns. kunniamurhat. Eivät ne ole mitään muuta kuin naisten, mukamas oikeutetusti, murhia. Ottakaa nyt, rakkaat muslimit (säälin teitä syvästi), ottakaa nyt silmä käteen ja katsokaa, mitä teidän uskonveljenne/siarenne tekevät maailmalla. Katsokaa, mitä opettaa valheellinen rakkauden kirjanne: kuolemaa toisinajattelijoille. Mitä opettavatkaan minareeteissa kiljuvat opettajat: tappakaa ja vihatkaa. Tälläisesta väkivallasta kannattaa teidänkin ottaa pitkät.


    • .....

      Sitä olisi kuunnellut enemmänkin.

      Osaako joku sanoa mistä Koraanin suurasta oli kyse?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe