Kävin ostamassa köyttä biiltemasta, luulin ostavani halvalla, mutta tänään huomasin parempaa köyttä veneliikkeessä ja HALVEMMALLA. Tässäkö on näiden halpakauppojen moraali? Näinkö meitä köyhiä, säästäväisiä ihmisiä kohdellaan? Mihin voi enää maailmassa luottaa?
Huijausta !!
9
1673
Vastaukset
- muillekin
mistä löysit parempaa köyttä halvemmalla?
- ainakaan
ole vaikea löytää parempaa köyttä ku biltemassa, hinnasta en tiedä ...
- parempaa
Ei muuten ole vaikeaa löytää parempaa.
Ennen Bilteman köysi oli ok.
Nykyjään ihan roskaa. Monissa venetarvikeliikkeissä on ns halpalinja, joka kilpailee juuri näiden biltemoiden kanssa. Myydään vähän parempaa tavaraa ja samaan tai halvempaan hintaan.
Tuolta kyliltä sitä samaa kamaa saa kuin biltemakin käyttää. Jotain italialaista ja kiinalaista kamaa on helppo myydä bilikan hintaan. On meinaa katteet niilläkin kohillaan.
Itsellä on varaköytenä bilteman köysi ja käyttököydet marlowia. Hintaeroa on joknkin verran mutta laatuero on ihan käsittämätön. Bilikan köysi näyttää hyvältä hetken, mutta alka sitten rispaamaan.
- markkinamieäs
Tähänhän se "halpakauppojen" idea perustuukin! Ensin myydään halvalla (huonolla katteella) jonkin aikaa, jotta saataisi halpakauppa maine, lisäksi tavaran tulee olla melko hyvälaatuista. Kuitenkin maineen saatuaan voidaan laatu huonontaa ja myydä kalliimmalla ja täyttää taskut tyhmien ihmisten (minut mukaan lukien) lahjottamilla rahoilla...
- ostajamieäs
Hintavertailua saa ja kannattaa tehdä ihan vapaasti. Itse olen kyllä ollut ihan tyytyväinen biltemojen ja motonettien ym tavaraan kun vaan vähän katsoo mitä ostaa... Ei mitään kovin kriittisiä tai turvallisuutta heikentäviä rojuja kannata halvalla ostaa mutta jotkut perustarvikkeet voi (toki jos vaan ovat edes halpoja..)
- maailmassa
Ei voi mitään, näin on maailma rakennettu.
- Stubie72
En nyt tiedä bilteman köysistä, kun ei omaa kokemusta niistä ole. Mutta ainakin tuolta Marinestoren nettikaupasta löytyy laadukkaita köysiä edullisesti. Itse ostin viime vuonna ja olin erittäin tyytyväinen. Hyvin on köydet kestäneet kulutusta, eikä kulutuksen jälkiä juurikaan näy.
PS. löytyhän se osoitekin sinne suoraan (en tiedä miten tälläinen linkin teko toimii, mutta koitetaan) http://www.marinestore.fi/www/order.php?af=&card=21- pellen
laittamalla näitä kömpelöitä mainoksia tänne palstalle. Eiköhän laiteta porukalla tällainen pelle boikottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835