Kävin ostamassa köyttä biiltemasta, luulin ostavani halvalla, mutta tänään huomasin parempaa köyttä veneliikkeessä ja HALVEMMALLA. Tässäkö on näiden halpakauppojen moraali? Näinkö meitä köyhiä, säästäväisiä ihmisiä kohdellaan? Mihin voi enää maailmassa luottaa?
Huijausta !!
9
1718
Vastaukset
- muillekin
mistä löysit parempaa köyttä halvemmalla?
- ainakaan
ole vaikea löytää parempaa köyttä ku biltemassa, hinnasta en tiedä ...
- parempaa
Ei muuten ole vaikeaa löytää parempaa.
Ennen Bilteman köysi oli ok.
Nykyjään ihan roskaa. Monissa venetarvikeliikkeissä on ns halpalinja, joka kilpailee juuri näiden biltemoiden kanssa. Myydään vähän parempaa tavaraa ja samaan tai halvempaan hintaan.
Tuolta kyliltä sitä samaa kamaa saa kuin biltemakin käyttää. Jotain italialaista ja kiinalaista kamaa on helppo myydä bilikan hintaan. On meinaa katteet niilläkin kohillaan.
Itsellä on varaköytenä bilteman köysi ja käyttököydet marlowia. Hintaeroa on joknkin verran mutta laatuero on ihan käsittämätön. Bilikan köysi näyttää hyvältä hetken, mutta alka sitten rispaamaan.
- markkinamieäs
Tähänhän se "halpakauppojen" idea perustuukin! Ensin myydään halvalla (huonolla katteella) jonkin aikaa, jotta saataisi halpakauppa maine, lisäksi tavaran tulee olla melko hyvälaatuista. Kuitenkin maineen saatuaan voidaan laatu huonontaa ja myydä kalliimmalla ja täyttää taskut tyhmien ihmisten (minut mukaan lukien) lahjottamilla rahoilla...
- ostajamieäs
Hintavertailua saa ja kannattaa tehdä ihan vapaasti. Itse olen kyllä ollut ihan tyytyväinen biltemojen ja motonettien ym tavaraan kun vaan vähän katsoo mitä ostaa... Ei mitään kovin kriittisiä tai turvallisuutta heikentäviä rojuja kannata halvalla ostaa mutta jotkut perustarvikkeet voi (toki jos vaan ovat edes halpoja..)
- maailmassa
Ei voi mitään, näin on maailma rakennettu.
- Stubie72
En nyt tiedä bilteman köysistä, kun ei omaa kokemusta niistä ole. Mutta ainakin tuolta Marinestoren nettikaupasta löytyy laadukkaita köysiä edullisesti. Itse ostin viime vuonna ja olin erittäin tyytyväinen. Hyvin on köydet kestäneet kulutusta, eikä kulutuksen jälkiä juurikaan näy.
PS. löytyhän se osoitekin sinne suoraan (en tiedä miten tälläinen linkin teko toimii, mutta koitetaan) http://www.marinestore.fi/www/order.php?af=&card=21- pellen
laittamalla näitä kömpelöitä mainoksia tänne palstalle. Eiköhän laiteta porukalla tällainen pelle boikottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683