Kauhun tilane oli tuossa Virrat-Ähtäri tiellä. Oli aika kova vesisade, ja olin ohittamassa koko autojonoa. Nopeus oli noin 140km/h. Huomasin samalla kun olin naapurin kaistalla, että ohjaus on aivan tunnoton, ja vastaan tuli autojono. Sattumalta kun auton nopeus hieman tippui, yhtä-äkkiä ohjaus taas alkoi tottelemaan. Mikä ihme tämän vaarantilanteen aiheutti, ja ohjauskyvyn menettämisen? Meinasi vain tulla pahaa jälkeä, vieläkin hirvittää se tilanne.
Ohjaus hetken tunnoton
5
436
Vastaukset
- Vesi
Mikähän se mahtoi olla???
Oletko kuullut vesiliirrosta...? - Tosi on
xxx
- nojuu
Ei kukaan voi olla tuollainen pattipää, joten veikkaan että taas on joku käynyt välitunnilla kirjoittelemassa.
- V70
Samoja tilanteita olen kokenut,ja ei ole todellakaan mukava olla juuri ohituskaistalla, kun pito loppuu.Omalla kohdallani kävi niin, että alkoi peräkärry sateella heittelehtimään, sen huomasi siitä, että niinkuin autoa olisi joku "vääntänyt" takapäästä loivassa kaarteessa. Vauhtia ei ollut kuin alle 120.
- S60
Itse saman jutun vuoksi laitatin leveämmät renkaat. Sitten voi päästellä sateellakin aivan huoletta, pitää nähkääs paremmin.Tottakai kapea rengas helposti lähtee luistamaan. Voihan olla, että sinulla on ohjauksen tehostimessa nestevajausta, sekin saattaa tehdä tunnottomuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314