Miten hyvin vesimiesnainen ja kaurismies mahtavat sopia yhteen? Itse olen siis horoskoopiltani vesimies(olen nainen) ja olen seurustellut maailman ihanimman miehen(kauriin) kanssa kohta 9kk. Onko suhteellamme mitään toivoa?
Poikaystäväni on mitä ihanin, niin mukava ja hellyyttä & rakkautta osoittava ja meillä on samat kiinnostuksen kohteet, olemme kokeneet samoja asioita jne. ainoa ongelmamme on että tunnen itseni kahlituksi hänen seurassaan, sillä hän odottaa kuin hysteerisenä vastausta otanko hänet miehekseni vai en (hän on suunnitellut kihloja ensi juhannukseksi).
Rakastamme toisiamme ja hän tuntuu mitä parhaalta sulhas-ehdokkaalta, mutta en haluaisi lyödä asiaa lukkoon näin äkkiä. hän ei kertakaikkiaan pysty käsittämään vapaudenkaipuutani, enkä minä hänen sitoutumiskaipuuttaan. Vaikka hän kuinka sanoo, ettei halua kahlita minua, edes sitten, kun olisimme kihloissa, tuntuu jo pelkkä ajatuskin kihloista, ahdistavalta. Olemme 20 ja 23
Tunteeko kukaan vesimies kauris -pareja, joilla menisi hyvin vielä vuosienkin jälkeen?
vesimies & kauris?
5
1341
Vastaukset
- ¤noita¤
Vesimies-kauris-suhde kuulostaa kyllä erikoiselta, koska kauris on hirveän omistushaluinen merkki ja vesimies taas rakastaa vapautta, mutta hyvinhän teillä näämmä on silti mennyt! =) Nyt luotat vaan sydämesi ääneen ja etkä katso sopiiko kauris ja vesimies yhteen tai onko muita samanlaisia pareja, koska ei horoskoopit sun elämäsi yhtä tärkeintä päätöstä saa hallita... Onnea teille!! =)
- vesimiesnainen myös
Olemme melko tuore pari itsekin, vajaa vuosi seurustelua. Kauriini on mies, joka todella hallitsee rakastamisen taidon. Tunteemme leiskuavat aidosti puoli ja toisin, ja suhteemme on kaikin puoli tyydyttävä, mielestäni hän ei minua kahlitse. Tosin olemme reippaasti teitä iäkkäämpiä, lähes nelikymppisiä. Joten voihan asia olla niinkin , että kun ikää tulee lisää, särmät hioutuvat jo senkin mukana. Onnellista jatkoa teille!
- kaurisnainen
Minä kaurisnainen, mieheni vesimies.
Yhdessä oltu yli 20 v.
Sellainen tapaus.
:) - vesimies
kaurisnainen kirjoitti:
Minä kaurisnainen, mieheni vesimies.
Yhdessä oltu yli 20 v.
Sellainen tapaus.
:)...voin vakuuttaa omalta osaltani, että toimii ja onnistuu, vaikka vesimies onkin vapaudenhaluinen ja kauris omistushaluinen...olen seurustellut kauriin kanssa 6vuotta,ja ihanaa on edelleen, kiltimpää,rakastavampaa ja luottettavampaa elämänkumppania saa hakea kun kauris on.Onnea jokaikisille kauris-vesimies liitolle!
- madeleine
vesimies kirjoitti:
...voin vakuuttaa omalta osaltani, että toimii ja onnistuu, vaikka vesimies onkin vapaudenhaluinen ja kauris omistushaluinen...olen seurustellut kauriin kanssa 6vuotta,ja ihanaa on edelleen, kiltimpää,rakastavampaa ja luottettavampaa elämänkumppania saa hakea kun kauris on.Onnea jokaikisille kauris-vesimies liitolle!
vesimies, kommenttisi oli kerrassaan ihana! :) olen myös vesimies ja toivon että saan viettää elämäni erään kauriin kanssa, juuri hänet haluan elämänkumppanikseni... mutta onkohan se vain toiveajattelua, sen näkee sitten joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835