Ennen ihoni ei ollut ikinä punainen, mutta nyt tuntuu että poskia kuumottaa aika useinkin ja punaisuus tulee heti näkyviin eli couperosasta ihosta olisi kyse. Mutta kysymykseni on, että onko noi arbutin-tuotteet miten hyviä? Paljonko maksaa? Miten nopeasti tulokset näkyy ihossa? Ja kaikkea muuta voi kertoa tuotteesta.
ja mitä muita tuotteita suosittelisit- Varmaan jtn viilentäviä kasvovoiteita pitäis hankkia.
ARBUTIN
5
1076
Vastaukset
- on humpuukia
Älä usko Arbutinia, se on humpuukia. Niin on minulle ihotautilääkäri sanonut. Kokeilin itsekin sitä, eikä sillä ollut mitään vaikutusta, ei yhtään. Se voidekin oli sellaista, ettei se oikein imeytynyt, sellaista aika rasvaista.
Kokeile ensin vaihtaa kaikki ihoaineet hajusteettomiin ja mahdollisimman mietoihin. Ja tutki, aiheuttaako joku ruoka-aine kuumotusta, esim. happamat, mausteiset? Tuleeko kuumotus lämpötilanvaihteluista, vai iskeekö milloin vaan? Kuumottaako alkoholi, entä kofeiini, entä kuumat juomat? Oletko vaihtanut jotain kosmetiikkaa juuri ennen kuumotuksen alkamista? Uusia tuoksuja, uusi pesuaine, esim. lakanoille? Onko iho kuiva, muuten ärtynyt? Mieti tällaisia ensin.
Älä osta mitään kalliita rasvoja. Ei minun tietääkseni ole mitään ihmevoidetta olemassakaan, kaikki ne firmat ja kosmetologit vaan tahtoo mahdollisimman kalliilla myydä tuotteitaan, toimivuudesta viis. Näin minä olen kokenut. Jos rikkonaiset verisuonet alkavat häiritsevästi näkyä, niitä voi jollain laitteilla häivyttää, tietääkseni, ei millään rasvoilla. JOs kyseessä on ruusufinni (oikeasti kuumottaa niin että tekisi mieli dipata naama kylmään veteen, tulee sellaisia ei-finni-näppylöitä, jotka näyttävät finneiltä mutta jotka eivät ole niitä) mene ihotautilääkärille pikimmiten.
Niin ja suojaa iho auringolta. Jos kyseessä on ruusufinni, aurinko ei ole hyväksi yhtään.- grrrr
on ainaki auttanu arbutinin tehotipat hyvin ihon punotukseen sekä aknen jättämiin arpiin.. ei se sit kai kaikilla toimi mutta mä oon ainaki tyytyväinen tuotteeseen =)
- ensimmäisenviestinkirjoittaja
Nojoo haluaisin kuitenkin kokeilla että toimiiko se vai, kun kuulee että ei toimi, mutta joillain sitten toimiikin. Haluaisin vaan äkkiä että tää ongelma loppuis.
Mutta kiitos vinkeistä.:)
Mulla nytkin kuumottaa ihoa, en tiedä johtuuko se nyt kyllä siitä että oon auringossa ollut,mut tuntuu että heti kun tulee vähänkin kuuma niin olen ihan punainen.
Alkoholi tottakai vähän vaikuttaa, ainakin jos viinaa juo. Mun iho ei ole kovin kuivakaan nyt, mutta tästä lähtien yritän rasvata tarpeeksi.
- keväisin
Arbutin -neste (se tavallinen, ei age tms) on auttanut minua aurinkoihottumassa hyvin. Alan käyttää sitä keväisin helmi-maaliskuussa, joka päivä kosteusvoiteen alle. Käytän kesään asti, kunnes pullo on lähes tyhjä. Enää en pala kasvoista, eikä tule aurinkoihottumaa. Minulla on kesäisin jonkin verran pisamia ja ne ovat vähentyneet. Melko pitkäjänteistä puuhaa siis, mutta en ole ottanut ongelmaa, laitanhan muutenkin jotain voidetta, niin samalla sitten Arbutiniakin. Muista sarjan tuotteista en tiedä, en ole kokeillut. Kuten tuossa mainittiin, voiteet taitavat olla melko tukevia, eivätkä minulle siis sopisi.
- KOKEILE
KANNATTAA KOKEILLA ARBUTIN TIPPOJA.OLEN KÄYTTÄNYT VASTA VÄHÄN AIKAA JA OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN PUNOITUKSEN VÄHENEMISEEN JA TUOTE MUUTENKIN MIELLYTTÄÄ. EIHÄN ENNEN TIEDÄ, KUN KOKEILEE...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328