mä oon 17.w likka ja mull on kihomatoja, mutt en kehtaa sanoo äitelle siit.. kutittaa iha himona iltasin.. mutt mä en vaa pysty sanoo siit äitelle.. ://
kihomatoja, nolottaa!!
4
384
Vastaukset
- beebee.
Nyt rohkaistut ja kerrot äidillesi madoista, sillä ne leviävät hyvin nopeasti myös muihin perheenjäseniin jos niiden hävittämistä ei aloiteta tarpeeksi ajoissa.
Osta apteekista matolääkettä (siinä on ohje miten käytät sitä), puhdista ja vaihda vuodevaatteet. Pese kätesi todella hyvin aina wc-käynnin yhteydessä, sekä vaihda alushousut. Ja pidä kyntesi lyhyinä jotta niiden alle ei pääse mitään. Yritä olla myös raapimatta, vaikka kutittaakin.
Vaikka tuo on hyvin kiusallinen vaiva, se on todella yleistä ja hyvin hoidettavissa, jos hoito aloitetaan ajoissa. Kerro äidillesi, hän kyllä auttaa sinua asian kanssa! - hoito-ohjeita!
- nolottaa
voisko olla, et mä sain niit kihomatoi yhestä päiväkodista, ku olin siä viikon töis..???
- voi olla..
että sait ne sieltä, luultavasti juuri näin. Tuossa yksi syy, minkä vuoksi käsidesin käyttö oln ehdottoman tärkeää pk:ssa työskenneltäessä.
Ei sinun tarvitse äidillesi välttämättä kertoa, olethan jo melkein täysi-ikäinen. Senkun soitat terveyskeskukseen ja hoidat homman. Jos tartunta ei ole levinnyt muihin, ei heitä tarvitse hoitaa, vaikka suositushan on, että koko talous hoidetaan samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1227111Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224897L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644195TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153443Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192231Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2681654- 671445
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j571366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221306