Kirjasta

Neiti Kuutamo

halusin vaan kertoa ettei yksikään kirja ole saanut aikaan samanlaisia tunteita kuin uusin potteri. Harvan kirjan on paiskannut raivosta seinään kun suosikki henkilö kuolee. Halu oli kova monessakin kohtaa, mutta Siriuksen kuolema oli viimeinen niitti.Ja komeasti muuten kirja lensikin. Muutaman tunnin mutinan, kirousten ja repimishalujen jälkeen oli kuitenkin pakko lukea kirja loppuun. Rowling on todella ylittäänyt itsensä tunteisiin (ainakin minun) vetoavalla kirjoituksella! Kumpa seuraavat osat ilmestýisi jo...

10

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady DieNo

      Älä please, spoilaa ainakaan varottamatta siitä etukäteen, Kiitush.

    • Ryhmy

      Aika lapsellista ja huonoa käytöstä spoilata varoittamatta. Varsinkin kun ite oot HP fani ni luulis sun ymmärtävän. Mä oon lukenu jo ton kirjan, mutta moni ei oo. Ja keltään kaverilta en oo menny pilaamaan sitä vaikka kyllä oon niitä kiusannu aika paljon.

      • hp fani

        Multaki meni nyt koko elämä ja kirja nautinto ihan pilalle enkä mä voi enää nauttia siitä vitos HP_kirjasta sit ku mä sen saan luettua ku mäen voi lukee sitä nyt ku mä en osaa enkkua. Miks ihmiset spoilaatte hyvän kirjan varottamatta ku jotkut ei oo lukenu sitä. Onko sit kivaa ku joiltaki menee nautinto sivu suun.


      • Dumbledore
        hp fani kirjoitti:

        Multaki meni nyt koko elämä ja kirja nautinto ihan pilalle enkä mä voi enää nauttia siitä vitos HP_kirjasta sit ku mä sen saan luettua ku mäen voi lukee sitä nyt ku mä en osaa enkkua. Miks ihmiset spoilaatte hyvän kirjan varottamatta ku jotkut ei oo lukenu sitä. Onko sit kivaa ku joiltaki menee nautinto sivu suun.

        mä oon teijän kaikkien kanssa samaam ieltä ensinnäkin ei saa spoilata ose kolahti omaan nilkkaani ku tulin tänne ja luin noit ihmisten viestei nautintoni meni jo siinä pilalle.Ku kuulin että sirius kuoli, ja sitten otiseksi musta vitonen oli kanssakin tosi tosi hyvä..mutta kutonen ilmestyy kai aikaisintaan 2006?


      • lintilla
        Dumbledore kirjoitti:

        mä oon teijän kaikkien kanssa samaam ieltä ensinnäkin ei saa spoilata ose kolahti omaan nilkkaani ku tulin tänne ja luin noit ihmisten viestei nautintoni meni jo siinä pilalle.Ku kuulin että sirius kuoli, ja sitten otiseksi musta vitonen oli kanssakin tosi tosi hyvä..mutta kutonen ilmestyy kai aikaisintaan 2006?

        2006??? Ikä terveys menee. Muuten itselläni oli ennen lukemista jo selvänä että se on joku nelikosta,( jota nyt en kerro etten pilaisi enempää lukemista)jonka päättelin siitä että J.K.R. itki kun kirjoitti sen kuoleman, ja siitä että tämä oli viides kirja. Omasta puolestani pelkäsin enemmän eräiden toisten kuolemaa.
        Muuten mitä mieltä olette teoriasta että 6. kirja päättyy Dumbledorin kuolemaan. Mietin siksi näin sillä tapana on että kaikki menee surkeasti juuri ennen loppua jolloin kaikki kääntyy hyväksi.


      • Athena
        lintilla kirjoitti:

        2006??? Ikä terveys menee. Muuten itselläni oli ennen lukemista jo selvänä että se on joku nelikosta,( jota nyt en kerro etten pilaisi enempää lukemista)jonka päättelin siitä että J.K.R. itki kun kirjoitti sen kuoleman, ja siitä että tämä oli viides kirja. Omasta puolestani pelkäsin enemmän eräiden toisten kuolemaa.
        Muuten mitä mieltä olette teoriasta että 6. kirja päättyy Dumbledorin kuolemaan. Mietin siksi näin sillä tapana on että kaikki menee surkeasti juuri ennen loppua jolloin kaikki kääntyy hyväksi.

        teoria ei ole mahdoton, mutta sen pitäis tapahtuu vasta seiskassa, koska muuten tulee liikaa hässäkkää, eikä tärkeämpii asioihin keskitytä lainkaan. kuutonen tulee varmaa 2006 tai 2007, ei missää tapaukses aiemmin...


    • Fawkes

      mä en kyllä paiskannu kirjaa seinään, mut parkuin senkin edestä.
      no jaa, mä kyllä menin kans spoilaantumaan sirin kuolemasta ja tais mennä vähän läskiks lukeminen ku odotti koko ajan kauhulla ja toivo et se oli vaan huhu...
      olen mä itkeny parissa muussakin kirjassa, mut en yhtä pahasti. oikeestaan kohta ei ollu mitenkään erikoisest kirjotettu, mä surin vaan sen kuolemaa, teksti ei saanu itkemään niinku niissä muissa kirjoissa kävi.

      • mie pieni

        tuntui siltä kuin rowling olisi ohittanut siriuksen kuolema- kohtauksen vähän liian nopeasti, vaikutelma jäi vähän epäselväksi. "Kuoliko se nyt vai ei?" fiilikseksi...


      • lintilla
        mie pieni kirjoitti:

        tuntui siltä kuin rowling olisi ohittanut siriuksen kuolema- kohtauksen vähän liian nopeasti, vaikutelma jäi vähän epäselväksi. "Kuoliko se nyt vai ei?" fiilikseksi...

        peili, se peili.


    • Harripotta

      Minua ei enaa naurata ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe