Sain bakteerivaginoosin hoitoon zidoval-emätingeeli kuurin. Onko hyvä lääke, kokemuksia?
Minulla alkoi jo vuoden alussa esiintyi pahanhajuista valkovuotoa ja kutinaa (=bakteerivaginoosi) eli oireet ovat olleet n. neljä kuukautta ennen kuin tajusin hakea reseptin vaivaan.
Voiko olla haittaa, että bakteeritulehdus on jyllännyt näin kauan hoitamatta?
Olen myös lueskellut, että tämä vaiva on hyvin sitkeä ja uusiutuu helposti. Onko kokemuksia? Voisiko olla toivoa, että saan sen lopullisesti häädettyä kehostani?
Osaako joku kertoa mikä altistaa tälle bakteeritulehdukselle? Voiko kumppanin siemenneste, jäädessään emättimeen, aiheuttaa tulehdusta? Kun ei sitä kaikkea sieltä kuitenkaan pois saa...
Entä liika pesu?
Pesen yleensä vain vedellä, voisiko käyttää pesussa esim. Lactoline saippuaa ph 4,5?
Kumppania ei ilmeisesti tarvitse hoitaa, eli eikö tämä ole vain naisen kehossa jylläävä bakteeriepätasapaino?
Jos jollain hyviä vinkkejä sen ehkäisyyn tai hoitoon niin mielellään otetaan vastaan!
On tämä naisen elämä välillä niin mukavaa....
bakteerivaginoosi
?????
2
1196
Vastaukset
- ?????
...piti vielä kysyä, että onko Nuvaring ehkäisyrenkaan ja Zidoval emätingeelin samanaikainen käyttö ihan turvallista. Ettei vain nuvaringin ehkäisyteho laske...
- kenelläkään...
kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862