Jetta-taloista ruusuja ja risuja

kiitos!

Ruusut ja risut Jetta-taloista otetaan vastaan :) Olemme päätymässä ko. toimittajaan ja nyt sitten jännätää miten kaikki menee.

11

3031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöhukka

Meil tuli juuri Jetta-talon suurelementti. Pojat pystyttivät näppärästi. Muutenkin hommat toimineet moitteettomasti.
      Jos olette lapsiperhe ja jos tarvis kaksostenrattaat saada sisälle niin kodinhoitohuoneeseen kannattaa vaihtaa se kymppiovi. Me ei sitä itse tajuttu ja nyt liian myöhäistä..
      Vilpittömästi suosittelen!!

• Paimiossa

Rakennettiin 2006-2007. Kaikki tapahtui jetan puolelta vähintään arvosanalla hyvä. Lisäksi esim kun tavaraa oli liian vähän muutamissa vaiheissa, niin sitä saatiin lisää tai sai itse hakea lähimmästä rautiasta. Ollaan tyytyväisiä.

• uneton yö?

Eikö Jetta-myyjällä käy kauppa, kun täytyy täällä viettää unettomia öitään Jettaa mainostaen?

Volkkarin Jetta vois olla ainoa Jetta minkä itse huolisin.

• ap.

Ap:llä ei tarvetta kaksosten rattaille. Meidän kolmoset on jo onneksi sen verta isot, että on ratasvaihe takana :)

• Jetan 2004 rakentanut
        uneton yö? kirjoitti:

Eikö Jetta-myyjällä käy kauppa, kun täytyy täällä viettää unettomia öitään Jettaa mainostaen?

Volkkarin Jetta vois olla ainoa Jetta minkä itse huolisin.

Niin kirjoittele vaan sieltä kaupungin vuokrakasarmin vuokrakaksiosta löpinöitäsi tänne nettiin, älä vaan putoa hetekasta sen kaljalle tuoksuvan morsiammesi vierestä muovimatolle. Oottele lottovoittoa tai tätin kuolemaa niin pystyisit Älvärin ostamaan voisit röyhistellä palstalla miten rakensit talon ihan ominkäsin ja hyvin hurisee.
        saatathan nähdä unta että omistaisit Jetan.

• multipersoona kun pitää
        Jetan 2004 rakentanut kirjoitti:

Niin kirjoittele vaan sieltä kaupungin vuokrakasarmin vuokrakaksiosta löpinöitäsi tänne nettiin, älä vaan putoa hetekasta sen kaljalle tuoksuvan morsiammesi vierestä muovimatolle. Oottele lottovoittoa tai tätin kuolemaa niin pystyisit Älvärin ostamaan voisit röyhistellä palstalla miten rakensit talon ihan ominkäsin ja hyvin hurisee.
        saatathan nähdä unta että omistaisit Jetan.

itse itselleen kirjoitella. Mutta se on varmasti riidatonta ;)

• heräsi

Tietääkö kukaan tämän seinän esim. u-arvoa? Mainostetaan markkinoiden parhaaksi, mutta onko se sitä?
      www.jetta-talo.fi/seinarakenne.htm

• Jetta-rakentaja

mikä sitten on markkinliden parhain seinärakenne....?

Jetalla on kiistatta yksi parhaista kuitenkin.

• minä 1978

u arvo on seinien osalta 18

• pian häipyy

Kumma juttu, Jetta taloa on moitittu ja sivu on vielä täällä, onko seriffi sairastunut, kun ei hoida hommaansa?

Onkin kuulunut huhuja ettei lestaatriolaiset enää jaksa oikoa yhden umpihullun suvun järjettömyyksiä.
      Ei vissiin enää huvita kuluttaa elämäänsä istumalla autossa ja salakuunnella muiden perheelämää.

Kuinkahan moni tämänkin jutun takia sairastuu ja kuolee?

• keksinyt

uuden konstin , jolla voit estää keskustelun Jetta-taloista. Asiattomilla kommenteilla saat seriffin poistamaan koko keskustelun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe