Mitä kertoo tälläisen koiran omistajasta joka tuo koiran puistoon jolla on ilmastointiteipillä kuono "suljettu". Prkl että pistää vihaksi!
Ilmastointiteippi
9
1217
Vastaukset
- Ilmoita poliisille!
Missä näin ikävä juttu tapahtui?
- *uskomatonta*
jos joku on oikeasti noin tyhmä. Tollasilta koira pois. Ei mikään ihme jos koirista joskus tulee sairaita kun ihmiset tekee niistä sellaisia, siis mielisairaita.
Hyi olkoon, minä ainakin tekisin ilmoituksen eläintensuojelijalle ja jos tietäisin missä asuu käskisin hakea koiran sieltä pois ja heti. - koiraa....
kun teippi poistetaan,sattuu varmaan aika saatanasti... ,hyvä jos ei lähde karvojen mukana ne viiksetkin...
- evb.
tosta jonnekkin.
- pois puistosta
ja sano, ettet jää ja hän voi siis vapauttaa koiransa.
Sinulla on ilmoitusvelvollisuus eläinsuojeluvalvojalle. - Ja ÄKKIÄ
Todella, oikein kunnolla hämmästyin luettuani tuon!
Älä hyvä ihminen turhia arkaile vaan soita eläinsuojelu viranomaisille, mahdollisimman pian!!
Mahtaa koirasta tuntua aika pahalta!
Kertoo juu omistajasta aika paljo, jos saa sanoa.... - aika, kai
ilmoitit siitä välittömästi eläinsuojeluvalvojalle. Poliisille voi myös soittaa ja vaatia heitä paikan päälle, jos selkeitä eläinsuojelurikkomuksia ilmenne.
Suosittelen ihan kaikille koiraihmisille, että laittavat kännyynsä valmiiksi eläinsuojeluviranomaisen numeron. Mistä sitä numeroa muuten alat etsiä metsälenkillä tai puistossa?!
Itse olen soittanut useampaankin kertaan valvojalle tai suoraan poliisille, kun näen ilmiselviä rikkomuksia! - omat säännöt
Kyllähän tuo kuonokoppa on siihen tarkoitukseen tarkoitettu. Tosin ,saman asian se ajaa kuin ilmastointiteippi, joten onkohan tässä nyt vähän ylireagoitu? Tietysti pitää varmistaa ettei teippi osu suoraan kuonoon/koiran karvoihin, sehän nyt on selvä. Edellä ei kerrottu, oliko ko.asia varmistettu. Jos minkäänlaista kipua ei tule koiralle, kyllä sen suun saa sulkea muullakin kuin kuonokopalla.
Itse olen joutunut joskus laittamaan rottikselleni kuonokopan kun se on vähän näykkäissyt sitä ärsyttäneitä pienempiä piskejä koirapuistossa- pluto
"Itse olen joutunut joskus laittamaan rottikselleni kuonokopan kun se on vähän näykkäissyt sitä ärsyttäneitä pienempiä piskejä koirapuistossa"
Hyvä "omat säännöt": joudut siis ko puistoilun jälkeen joutunut käyttämään kuonokoppaa normaalisti, pääsikö koira verenmakuun (tms?), silloin ei taida olla näykkäisystä kysymys?
Vai oletko yhä käyttänyt koirapuistossa kuono suljettuna kopalla muiden koirien kanssa?
miksi?
Miksi koiraa ei voi vain yksinkertaisesti viedä puistoon kun siellä ei muita ja poistua kun tulee muita tai vielä helpompaa olla menemättä?
Varmasti aloitus viestin koirakin nauttinut suuresti kokemusestaan olla puistossa oli ko viritelmä laillinen tai laiton?
niin omistan mielestä varmasti loistavasti =), ainakaan hänen ei itse isoa läskiä peräänsä tarvitse turhaan lenkille viedä kun koira "purkaa" tarpeensa puistoon
Ah ihmiset, kuinka viisaita voimmekaan olla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446