Oon huomannu että rapu naiset vetoavat minuun. Sitäpaitsi ne on seksikkäitä! Rrrrrrr... T: härkämies.
Rapu nainen on hot!
13
3146
Vastaukset
- rapunainen,
Ja ne on hot myös sisäpuolelta, tietäisitpä vain! ;))) Joku tajusi... :D
- näin että
viisainta on välttää rapunaisia. Pahempia marisijoita ja nalkuttajia ei maa päällään kanna.
- ehkä sun kotipaikkakunnalla on
näin että kirjoitti:
viisainta on välttää rapunaisia. Pahempia marisijoita ja nalkuttajia ei maa päällään kanna.
jonkinsortin marisija rapunainen. Täällä ei niitä näy. Kuten jo aiemmin kävi ilmi: seksikkäitä, mysteerisiä ja älykkäitä otuksia. Eipä pahemmi marise. Itse pistin huomiolle että nää leijonanaiset on ihmeellisiä mariseen... :O jännä juttu.
- söpis rapu
Nii onki, tyttöravut ovat erittäin hotteja sisältä ja ulkoa. He ovat kuumaa laavaa ja sopivat hyvin varsinkin härkämiesten kanssa yhteen.Rapu pitää omastaan aina hyvää huolta ja antaa parastaan. Sitä ei vaan voi vastustaa sen jälkeen, kun saksiin on kiinni jäänyt on riippuvainen niistä :))
- ollaankin..
Sattuipa sopivasti, itse seurustelen härkämiehen kanssa.. ;) Härkä ja rapu sopii muutenkin tosi hyvin yhteen.
- hoitoja
Olen huomannut että rapunaiset on helppohoitoisia HOITOJA. Ne uskovat kaiken mitä sanoo ja helppo päästä eroon. Suosittelen!!
- raps rapukka
ja sinä et ole sanojesi mittainen mies, kun petaat hoitojasi. läpimädän raputyttö huomaa ja siksi luovuttaakin sellaisen helpolla. Katsos yleensä rapu luottaa siihen mitä MIES puhuu... ei nilviäiset.
- ~***~
raps rapukka kirjoitti:
ja sinä et ole sanojesi mittainen mies, kun petaat hoitojasi. läpimädän raputyttö huomaa ja siksi luovuttaakin sellaisen helpolla. Katsos yleensä rapu luottaa siihen mitä MIES puhuu... ei nilviäiset.
Eikä ravusta kyllä helposti pääse eroon. Jos nimittäin pääset sellaseen kontaktiin rapunaisen kanssa, niin sillon tää nainen on oikeesti kiinnostunut eikä kyllä todella päästä helposti irti. Että et taida tietää ollenkaan mitä puhut:)
Mutta tietenkin, löytyy niitä helppoja ravuistakin, ei kaikki sovi tietenkään siihen yleisimpään rapu muottiin.
Mutta se on totta että me ollaan seksikkäitä:)
ja viehättäviä.
Kunpa vaan minäki pääsisin sen härkämieheni iskemään.:) - rapsrapunen
~***~ kirjoitti:
Eikä ravusta kyllä helposti pääse eroon. Jos nimittäin pääset sellaseen kontaktiin rapunaisen kanssa, niin sillon tää nainen on oikeesti kiinnostunut eikä kyllä todella päästä helposti irti. Että et taida tietää ollenkaan mitä puhut:)
Mutta tietenkin, löytyy niitä helppoja ravuistakin, ei kaikki sovi tietenkään siihen yleisimpään rapu muottiin.
Mutta se on totta että me ollaan seksikkäitä:)
ja viehättäviä.
Kunpa vaan minäki pääsisin sen härkämieheni iskemään.:)Oletko sinä just niitä helppoja hoitoja, joka jää roikkumaan. Tiedän rapu valitsee tarkkaan kenelle itsensä antaa niin ainakin teen. Ja tarkoitan ainakin itse päästän paskanpuhujan irti, jos huomaan erehdyksen, että hän on tollainen hoidonhakija vaan, joka on paskaa puhunut saadakseen. Yäk miksi roikkuisi sellaisessa. ???
- Anonyymi00010
RRRRRRRR
- Anonyymi00011
Myö oon syntyhärkä ja mua innostaa eniten kauris-naiset koska niiden itsevarmuus on hyvä juttu. tietty syvyys katseessa ja itsevarmuus ja hillitty &kaunis meikki. Rauhallisuus ja aistikkuus.
- Anonyymi00012
Mut en lähtis suhtteeseen kauris-naisen kaa koska tietty itsevarmuus hieman epäilyttää että voi olla sellainen nainen ehkä dominoiva luonne ja liian itsevarma sekä hankala tai jotain muuta vastaavaa. Mieluummin olen kiltin naisen kanssa jonka kanssa voi jakaa empaattisia helliä hetkiä ja pääsee sielun tasolla parempaan yhteyteen =)
mut kaurisnaisten itsevarmuus ja seksikkyys vetää puoleen magneetin lailla =) - Anonyymi00013
Lisään vielä sen että kalanaisissa ja vaakanaisissa on se turvallisuus jota arvostan jossa pääsen itte sieluntasolla samalle tasolle heidän kanssaan. Neitsyt on liian järki-ihminen, skorpioni ja oinas muuten hyviä mutta liian räväköitä ja meneviä. Jousimies liian menevä mutta sydämellisyyttä ihailen jouskarissa toisaalta. Kauris liian itsevarma. Vesimies-nainen liian menevä , Härkänainen ihan jees mutta liian itsepäinen ja itsevarma. Kaksonen en välttämättä luottaisi. Rapunainen muuten hyvä mutta oikukas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2831605Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041569Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2631218Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki271134Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin901107Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023