Rapu nainen on hot!

härkämies

Oon huomannu että rapu naiset vetoavat minuun. Sitäpaitsi ne on seksikkäitä! Rrrrrrr... T: härkämies.

9

3026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunainen,

Ja ne on hot myös sisäpuolelta, tietäisitpä vain! ;))) Joku tajusi... :D

• näin että

viisainta on välttää rapunaisia. Pahempia marisijoita ja nalkuttajia ei maa päällään kanna.

• ehkä sun kotipaikkakunnalla on
        näin että kirjoitti:

viisainta on välttää rapunaisia. Pahempia marisijoita ja nalkuttajia ei maa päällään kanna.

jonkinsortin marisija rapunainen. Täällä ei niitä näy. Kuten jo aiemmin kävi ilmi: seksikkäitä, mysteerisiä ja älykkäitä otuksia. Eipä pahemmi marise. Itse pistin huomiolle että nää leijonanaiset on ihmeellisiä mariseen... :O jännä juttu.

• söpis rapu

Nii onki, tyttöravut ovat erittäin hotteja sisältä ja ulkoa. He ovat kuumaa laavaa ja sopivat hyvin varsinkin härkämiesten kanssa yhteen.Rapu pitää omastaan aina hyvää huolta ja antaa parastaan. Sitä ei vaan voi vastustaa sen jälkeen, kun saksiin on kiinni jäänyt on riippuvainen niistä :))

• ollaankin..

Sattuipa sopivasti, itse seurustelen härkämiehen kanssa.. ;) Härkä ja rapu sopii muutenkin tosi hyvin yhteen.

• hoitoja

Olen huomannut että rapunaiset on helppohoitoisia HOITOJA. Ne uskovat kaiken mitä sanoo ja helppo päästä eroon. Suosittelen!!

• raps rapukka

ja sinä et ole sanojesi mittainen mies, kun petaat hoitojasi. läpimädän raputyttö huomaa ja siksi luovuttaakin sellaisen helpolla. Katsos yleensä rapu luottaa siihen mitä MIES puhuu... ei nilviäiset.

• ~***~
        raps rapukka kirjoitti:

ja sinä et ole sanojesi mittainen mies, kun petaat hoitojasi. läpimädän raputyttö huomaa ja siksi luovuttaakin sellaisen helpolla. Katsos yleensä rapu luottaa siihen mitä MIES puhuu... ei nilviäiset.

Eikä ravusta kyllä helposti pääse eroon. Jos nimittäin pääset sellaseen kontaktiin rapunaisen kanssa, niin sillon tää nainen on oikeesti kiinnostunut eikä kyllä todella päästä helposti irti. Että et taida tietää ollenkaan mitä puhut:)
        Mutta tietenkin, löytyy niitä helppoja ravuistakin, ei kaikki sovi tietenkään siihen yleisimpään rapu muottiin.

Mutta se on totta että me ollaan seksikkäitä:)
        ja viehättäviä.

Kunpa vaan minäki pääsisin sen härkämieheni iskemään.:)

• rapsrapunen
        ~***~ kirjoitti:

Eikä ravusta kyllä helposti pääse eroon. Jos nimittäin pääset sellaseen kontaktiin rapunaisen kanssa, niin sillon tää nainen on oikeesti kiinnostunut eikä kyllä todella päästä helposti irti. Että et taida tietää ollenkaan mitä puhut:)
        Mutta tietenkin, löytyy niitä helppoja ravuistakin, ei kaikki sovi tietenkään siihen yleisimpään rapu muottiin.

Mutta se on totta että me ollaan seksikkäitä:)
        ja viehättäviä.

Kunpa vaan minäki pääsisin sen härkämieheni iskemään.:)

Oletko sinä just niitä helppoja hoitoja, joka jää roikkumaan. Tiedän rapu valitsee tarkkaan kenelle itsensä antaa niin ainakin teen. Ja tarkoitan ainakin itse päästän paskanpuhujan irti, jos huomaan erehdyksen, että hän on tollainen hoidonhakija vaan, joka on paskaa puhunut saadakseen. Yäk miksi roikkuisi sellaisessa. ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe