Rapu nainen on hot!

härkämies

Oon huomannu että rapu naiset vetoavat minuun. Sitäpaitsi ne on seksikkäitä! Rrrrrrr... T: härkämies.

9

3035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunainen,

Ja ne on hot myös sisäpuolelta, tietäisitpä vain! ;))) Joku tajusi... :D

• näin että

viisainta on välttää rapunaisia. Pahempia marisijoita ja nalkuttajia ei maa päällään kanna.

• ehkä sun kotipaikkakunnalla on
        näin että kirjoitti:

viisainta on välttää rapunaisia. Pahempia marisijoita ja nalkuttajia ei maa päällään kanna.

jonkinsortin marisija rapunainen. Täällä ei niitä näy. Kuten jo aiemmin kävi ilmi: seksikkäitä, mysteerisiä ja älykkäitä otuksia. Eipä pahemmi marise. Itse pistin huomiolle että nää leijonanaiset on ihmeellisiä mariseen... :O jännä juttu.

• söpis rapu

Nii onki, tyttöravut ovat erittäin hotteja sisältä ja ulkoa. He ovat kuumaa laavaa ja sopivat hyvin varsinkin härkämiesten kanssa yhteen.Rapu pitää omastaan aina hyvää huolta ja antaa parastaan. Sitä ei vaan voi vastustaa sen jälkeen, kun saksiin on kiinni jäänyt on riippuvainen niistä :))

• ollaankin..

Sattuipa sopivasti, itse seurustelen härkämiehen kanssa.. ;) Härkä ja rapu sopii muutenkin tosi hyvin yhteen.

• hoitoja

Olen huomannut että rapunaiset on helppohoitoisia HOITOJA. Ne uskovat kaiken mitä sanoo ja helppo päästä eroon. Suosittelen!!

• raps rapukka

ja sinä et ole sanojesi mittainen mies, kun petaat hoitojasi. läpimädän raputyttö huomaa ja siksi luovuttaakin sellaisen helpolla. Katsos yleensä rapu luottaa siihen mitä MIES puhuu... ei nilviäiset.

• ~***~
        raps rapukka kirjoitti:

ja sinä et ole sanojesi mittainen mies, kun petaat hoitojasi. läpimädän raputyttö huomaa ja siksi luovuttaakin sellaisen helpolla. Katsos yleensä rapu luottaa siihen mitä MIES puhuu... ei nilviäiset.

Eikä ravusta kyllä helposti pääse eroon. Jos nimittäin pääset sellaseen kontaktiin rapunaisen kanssa, niin sillon tää nainen on oikeesti kiinnostunut eikä kyllä todella päästä helposti irti. Että et taida tietää ollenkaan mitä puhut:)
        Mutta tietenkin, löytyy niitä helppoja ravuistakin, ei kaikki sovi tietenkään siihen yleisimpään rapu muottiin.

Mutta se on totta että me ollaan seksikkäitä:)
        ja viehättäviä.

Kunpa vaan minäki pääsisin sen härkämieheni iskemään.:)

• rapsrapunen
        ~***~ kirjoitti:

Eikä ravusta kyllä helposti pääse eroon. Jos nimittäin pääset sellaseen kontaktiin rapunaisen kanssa, niin sillon tää nainen on oikeesti kiinnostunut eikä kyllä todella päästä helposti irti. Että et taida tietää ollenkaan mitä puhut:)
        Mutta tietenkin, löytyy niitä helppoja ravuistakin, ei kaikki sovi tietenkään siihen yleisimpään rapu muottiin.

Mutta se on totta että me ollaan seksikkäitä:)
        ja viehättäviä.

Kunpa vaan minäki pääsisin sen härkämieheni iskemään.:)

Oletko sinä just niitä helppoja hoitoja, joka jää roikkumaan. Tiedän rapu valitsee tarkkaan kenelle itsensä antaa niin ainakin teen. Ja tarkoitan ainakin itse päästän paskanpuhujan irti, jos huomaan erehdyksen, että hän on tollainen hoidonhakija vaan, joka on paskaa puhunut saadakseen. Yäk miksi roikkuisi sellaisessa. ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      501
      2345
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1861
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1484
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1234
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe