Mistä kauoungista saa surfin!!!Tai mistä paikasta saa surfin?Auttakaa!!
Pokemon sapphire apua!!!
9
736
Vastaukset
- Antero
Ok, kerron sulleki. Sen saa (muistaakseni) siitä kaupungista josta saa 5. badgen. Eli se on aika alussa. Sen tais saaha sen gymin päähäiskältä.
- Wille94
Sen saa petalburg citystä
- bjinxvjdknijufnvudbv
mulintownista
- ruby master
sen saa Willin talolta petalburg city:stä
- pokemon master
jos haluutte apuu niin kysykää mä tiiän kaiken!
- grrr
sä tiedä mitään vitun kala
- saari
kummanko konsolin mun kannataas ostaa: Game boy advancen vai gameboy advance sp:een ku Mulla ei oo vielä omaa konsolii.Kiitos vastauksestasi jo etukäteen!!!
- Wille94
saari kirjoitti:
kummanko konsolin mun kannataas ostaa: Game boy advancen vai gameboy advance sp:een ku Mulla ei oo vielä omaa konsolii.Kiitos vastauksestasi jo etukäteen!!!
Minun mielestä game boy advance sp koska siinä on valo
- 84 lvl kyogre
millä pallolla latias jää kiinni
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692068
- 452052