Mistä kauoungista saa surfin!!!Tai mistä paikasta saa surfin?Auttakaa!!
Vastaukset 9
- Antero
Ok, kerron sulleki. Sen saa (muistaakseni) siitä kaupungista josta saa 5. badgen. Eli se on aika alussa. Sen tais saaha sen gymin päähäiskältä.
- Wille94
Sen saa petalburg citystä
- bjinxvjdknijufnvudbv
mulintownista
- ruby master
sen saa Willin talolta petalburg city:stä
- pokemon master
jos haluutte apuu niin kysykää mä tiiän kaiken!
- grrr
sä tiedä mitään vitun kala
- saari
kummanko konsolin mun kannataas ostaa: Game boy advancen vai gameboy advance sp:een ku Mulla ei oo vielä omaa konsolii.Kiitos vastauksestasi jo etukäteen!!!
- Wille94
saari kirjoitti:
kummanko konsolin mun kannataas ostaa: Game boy advancen vai gameboy advance sp:een ku Mulla ei oo vielä omaa konsolii.Kiitos vastauksestasi jo etukäteen!!!
Minun mielestä game boy advance sp koska siinä on valo
- 84 lvl kyogre
millä pallolla latias jää kiinni
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921305- 47901
- 95875
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85779Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57707- 42581
- 64576
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34547
- 48537