Nyt saa...

...Riittää!!!

Tämä on aivan naurettavaa. Valtaosa täällä palstalla liikkuvilla on jotain Volvisteja vastaan. Ensinnäkin haukkuvat Volvot syvimpään suohon ja sitten omistajat perässä ajotaidon puitteissa. Toiseksi luulevat itse olevansa liikenteessä parempia. Kukaan ei tietenkään moiti sitä Citroen C5 kuljettajaa joka tänä aamuna roikkui 30 km takapuskurissani. Ja keskikesällä sitä Opel Vectra kuljettajaa joka Turun moottoritiellä päätti ohittaa minut 160 km/h keskisormea näyttäen vasemman pientareen kautta samalla kun itse ohitin n. 130 km/h edessä 100 km/h ajavaa autoa. Oltiin kolmin rinnakkain, minä keskellä ja jännäkakka kalsareissa. Taisi olla tyypillinen Volvo -satanisti joka purkaa kiukkunsa täällä foorumissa.

Tässä vaiheessa kun olen lukenut mitä muut kuin Volvon omistajat täällä pokkana kirjoittelevat, tekisi mieli ottaa kaikki oikeudet haukkua KAIKKI Citroenin ja Opelin -autot paskoiksi autoiksi sekä kaikki opelin tai citikan omistajat aivottomiksi apinoiksi ja helvettiin Suomen maanteiltä...

Kaikki autoilla liikkuvat oli merkki mikä tahansa syyllistyvät silloin tällöin törttöilyihin, Volvo on vaan niin pirun yleinen ja iso (V70) auto Suomessa ja sen takia juuri se jää helposti mieleen. Kukaan ei kuitenkaan jaksa muistaa kun joku Octavia tai Megane teki törkeän ohituksen tai roikkui takapuskurissa...

Me Suomalaiset miehet olemme kaikki paskoja jätkiä kun päästään ratin taakse oli kyseessä automerkki tahansa.

7

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo

ni ei tarvi hyvä mies valittaa!

• rellumies

Ikävää mutta TOTTA sanomasi.

• V70

Kannattaako olla tien tukkona? Paina sitä kaasua. Itseänikin juuri hermostuttaa sinunlaisesi jaloissapyörijät.Sulla ei mitään Volvoa ole, ei Volvisti pyöri jaloissa. SELVÄ PROVO TAAS. Mistä näitä oikein sikiää?

• ...Riittää

Kiitti vaan, tässä yritän parhaani mukaan korjata sitä vaikutelmaa, että volvistit olisivat kusiaivoja. No eipä paljon kannata kun heimoveljet käyvät itse kimppuuni. Juu omistan V40 mutta tätä menoa en kauan kun alkaa nim. pikkuhiljaa hävettää, että omistan kyseisen auton. Etkö sä (V70) jumalauta tajunu mun aikasempaa tekstiä, mitä kohtaa sä et niinkuin ymmärrä??? Moottoritiellä nopeusrajoitus on 120. Itse ajoin ylinopeutta kun ohitin sitä 100 km/h ajavaa autoa kun se Opeli pyyhkäisi minunkin ohitse vasenta pienarta ajaen. Niinkö sinäkin ajat? Sinun kaltaisten paskojen mulkkujen takia viattomia ihmisiä kuolee liikenteessä.

Pakko myöntää, että olin väärässä. Anteeksi vaan kauheasti. Hankkiudun mitä pikemmin Volvostani eroon ja ostan Volkkarin. Eipähän tartte hävetä liikenteessä.

Ei hyvää päivää.

• NiFa

Etkö sä tajua että on olemassa laki? Se on kato semmoinen juttu, mikä pelastaa ihmishenkiä. Siinä jutussa, eli laissa, lukee että on olemassa nopeusrajoitukset. Satutko tietämään mitä ne on? Kun tien varrella näkyy kyltti "80", niin sinun pitää ajaa 80km/h. Ei enempää eikä vähempää. Tosin jos ajat sellaisella ajoneuvolla, millä ei pysty ajamaan kahdeksaakymppiä, niin sillä ajetaan niin paljon kuin lähtee (esim. mopo = 55km/h). Nopeusrajoitukset on tehty kaikkien turvaksi. Ja niitä kannattaa (lue: pitää) noudattaa. ei todellakaan ihme että tiellä liikkujia kuolee onnettomuuksissa, koska siellä on tuollaisia tolloja. Ootko sä sitten kova jätkä ku uskallat ajaa ylinopeutta? Isketkö itsellesi sillä tavalla jonkun huoran kun uskallat ajaa taajamaalueella (40 nop.raj.) satasta? Säälittävää. Toivon totisesti että joskus tulee sulle hirvi vastaan kun kaahaat. Hirvi tosin kuolee mutta toivottavasti sinäkin, ja jos jäät henkiin, toivottavasti edes halvaannut, niin saat ainakin miettiä, kuinka hulvattoman hauskaa kaahaaminen on!

• totta se on

Jostain kumman syystä tuolla moottoriteillä ohi pölähtää yleensä VOLVO, joko malli V/S 70 tai sitten joku 850-malli. Onkohan tuohon "hurjasteluun" sitten syynä luotto VOLVON äärimmäiseen turvallisuus (neljä tähteä).

Kyllähän muillakin merkeillä kaahareita riittää, mutta ei yhtä suuressa määrin kuin VOLVOILLA.

• foo

> Jostain kumman syystä tuolla moottoriteillä
        > ohi pölähtää yleensä VOLVO, joko malli V/S 70
        > tai sitten joku 850-malli. Onkohan
        > tuohon "hurjasteluun" sitten syynä luotto
        > VOLVON äärimmäiseen turvallisuus (neljä
        > tähteä).

Kyllä minäkin aikaisemmin köröttelin suunnilleen rajoitusten mukaan kun ajoin kottikärryllä, jossa vauhti tuntuu ja kuuluu. Äskettäin vaihdoin risteilijään, jossa vauhti ei tunnu eikä kuulu ja nopeutta saa kelattua vaikka kuinka kun vähän varvasta suoristaa. Huomasin että ajan n. 20km/h kovempaa kuin ennen ja tuntuu että kaikki ovat tientukkona. Naureskelin aluksi ajotietokoneen nopeusvaroitintoimintoa, mutta nyt se piti ottaa käyttöön ettei tule kaahattua korttia pois. Joo, ja auto ei ole Volvo, vaan se toinen ruattalainen. Mutta tämä pätee varmasti myös yhtä lailla Volvoon, Bemariin ja Audiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe