Tapan itteni täs jossain vaihees en jaksa enää elää täs paskas koti suomes missä ajatuksista valvotaan ja tehää kokoajan ylisuojelevii lakeja esim tää vitun nollajuttu liikentees 60kympi alueel 62 tuli ajettuu ja vittu sakot tuli, tuskin maksan niitä koska tapan itteni ennen ehdin maksaa.
Pitää keksii jotain mukavaa ennen ku tapan itteni, ehkä koitan vetää vähä marisätkää ja speedihöyryjä ja ehkä sillälailla jaksaisin elää taas yhe päivän.
ja on täs kyllä muitakin syitä tappaa ittensä ku nää ylisuojelevat lait, on muutenki kivaa olla aina yksin ja ei muuta sisältöö tällä paskalla elämällä ku kouluu himaa ja töihi. Saan kyllä potkut töistä ku en jaksa käydä siel enää ja en oo varma jääkö viimmmenen vuosi suorittamatta amiksessa.
Jos jaksan yrittää vielä roikkuu elämässä ja kattoo kuinka käy ku saan potkut ja loppaan koulun, nii kannattaakohan edes elää.
miks elää???
11
1420
Vastaukset
- ...
No miksi kuolla ennen aikojaan? Sulla ei ole kuin tämä yksi elämä. Harmi jos se on "paskaa" mutta voit itse yrittää tehdä asialle jotain. Kuolema on sitten lopullista eikä sen jälkeen ole mitään, itsarilla aiheutat vain suurta tuskaa läheisillesi.
- tlwbackback
ennenku tapat ittes nii ryöstä vaikka pankki ja lähe
los angelesiin. siellä sit otat aurinkoo ja panet kauniita naisia..
mut jos joudut vankilaan pankkiryöstön takia nii tapat ittes sit siel vankilas.
- lolllll
mikset sitte tee asialle jotai? luuletko että sulla kuolleena matojen syömänä mullan alla sen hauskempaa on :D? herätyyyyys!
HANKI SILLE ELÄMÄLLES SISÄLTÖÄ! jos suomi on syvältä muuta muualle! jos oot yksin hanki kavereita!
tsiisus, ei se niin vaikeeta oo.- zsdv254
tekis mieli kyllä vähän läpsiä tuota lollllllia.
kavereita on hankala hankkia, jos on kovin epämiellyttävä tai vähintään epäkiinnostava ihminen. on ihmisiä, joiden kanssa kukaan ei halua tuhlata aikaa. hankipa siinä sitten kavereita - yritetään90
zsdv254 kirjoitti:
tekis mieli kyllä vähän läpsiä tuota lollllllia.
kavereita on hankala hankkia, jos on kovin epämiellyttävä tai vähintään epäkiinnostava ihminen. on ihmisiä, joiden kanssa kukaan ei halua tuhlata aikaa. hankipa siinä sitten kavereitaKyl aina löytyy joku, jota kiinnostaa samat asiat.
Epämielyttävä ihminen taitaa olla sellanen käsite mihin on erittäin vaikea kuulua.
Kyllä kaikki kavereíta saavat.
- yritetään90
Siis jos sä kokoajan mietit vaan noit lakeja niin silloinhan sä vaan teet hallaa itelles.
Ja sakkojen antaminen riippuu joskus ihan poliisist ja sen fiiliksist.
Jos työ ei tunnu oikeelt sulle niin ala samal ettii uutta, kuitenkaan irtisanoutumatta vielä vanhasta.
Ja ei se uraputki mikään tän maailman tärkein asia oo.
Sä oot kuitenkin viel amikses et on sul viel hyvä elämä edessä.
Vaik elämä ei tunnukkaan aina kivalt niin ei se meinaa et niin aina olis.
Päihteiden käytöstä ei seuraa mitään hyvää.
Hyvää kesää, kaikkea hyvää sulle ja Jumalan siunausta :) http://www.youtube.com/watch?v=LgzJeVneWNQ&feature=related
... Tsemppiä... elämästä voi selvitä... vaikka se olis vaikeeta. Ei ne lait oo ylisuojelevia... jos annettais anteeks tommoset jutut että joku ajaa hieman ylinopeutta nii pian kaikki ajais... ja sit se vauhti vaan kovenis... ... jos annat pikkusormen se vie koko käden...- Herra Nimimerkitön
Olet varmasti saanut kuulla tätä kyllästymiseen saakka, mutta olet pirun kaukana rumasta. Päinvastoin, kauniimpia olen aika harvoin nähnyt.
Toteanpahan vain...
Jatkoja!
Ammattiauttajan puoleen. Tuo kuulostaa jo pahalta. Ja jos et halua mennä ammattiauttajan puoleen, voit vielä löytää ystäviä.
1. Netti
2. Työpaikka
3. Harrastukset.
Aloita harrastus niin vio olla että saat sisältöä ja ystäviä.
(Joo voi kuulostaa tyhmiltä neuvoilta mutta olen itse kokenut nämä hyviksi omalla kohdalla ja kaveri passitin terapiaan kun sillä oli noita itsemurhakausia)- Berkana
Ihan perseestä tollanen nipotus 2km/h ylinopeudesta.
Luulis kaikkien tietävän et auton-/moottoripyörien mittarit kusee aina. Tollanen 2km/h ylitys voi tapahtua kenelle vaan ja vittuako sillä on mitään väliä ajaako 2km/h "ylinopeutta" eihän sitä edes huomaa ajaessa.
Jos saisin 15km/h ylinopeudesta sakot niin kyllä minä sen ilman suurempia vitutuksia voisin maksaa, mutta 2km/h! Ei helvetti minä sanon! - MIRR
ylisuojelevatlait. no, yleensä sillon kun tapahtuu paljon harmeja peräkkäin alkaa pikku asiatkin suututtaa ja masentaa.
ennen ku tapat ittes niin, kannattas varmaan aatella perinpohjasesti että onko elämässä MITÄÄÄÄÄN hyvää asiaa jos on edes jokin aivan pieni asia niin elä sen varassa ja eti itelles apua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645070Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti652236- 2292230
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181413Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191404Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49978- 89976
- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12889