Hei. Suunnittelen Kitchen Aid yleiskoneen ja -blenderin hankintaa. Minkälaisia kokemuksia sinulla on Kitchen Aideista?
Kokemuksia Kitchen Aidista?
4
1840
Vastaukset
- pena
Omistan KitchenAid yleiskoneen. Siitähän on viime vuosina tullut trendipellejen koriste-esine, mutta minä kyllä käytän sitä oikeasti mm. leipätaikinan tekoon ja tietysti isojen kananmunamäärien vatkaamiseen ym. Se on ravintolatason kone, joka kestänee tavallista kauemmin ja toimii luotettavasti. Ei moittimista.
- hoo
Kiitos kommentistasi! Toivottavasti et viitanut trendipellellä minuun... minäkin aion oikeasti käyttää koneita : ) Myönnän kyllä sen verran, etten halua mitään muovihökötyksiä pöydilleni seisoskelemaan, Kitchen Aidithan ovat tunnetusti erittäin kauniita, ja ilmeisen toimivia ja kestäviä.
- Pena
hoo kirjoitti:
Kiitos kommentistasi! Toivottavasti et viitanut trendipellellä minuun... minäkin aion oikeasti käyttää koneita : ) Myönnän kyllä sen verran, etten halua mitään muovihökötyksiä pöydilleni seisoskelemaan, Kitchen Aidithan ovat tunnetusti erittäin kauniita, ja ilmeisen toimivia ja kestäviä.
sinuun viitannu, olen vaan huomannu miten suosittu se kromattu yleiskone on kaikenmaailman lehdissä.
- hoo
Pena kirjoitti:
sinuun viitannu, olen vaan huomannu miten suosittu se kromattu yleiskone on kaikenmaailman lehdissä.
No nyt on yleiskone hankittuna. Pitäisi alkaa jotain leipomaan, mutta mitäkähän sitä ensimmäisenä...
: D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824737- 1842043
- 1321752
- 1741370
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351076
- 78973
- 52956
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh279918