Hei. Suunnittelen Kitchen Aid yleiskoneen ja -blenderin hankintaa. Minkälaisia kokemuksia sinulla on Kitchen Aideista?
Kokemuksia Kitchen Aidista?
4
1828
Vastaukset
- pena
Omistan KitchenAid yleiskoneen. Siitähän on viime vuosina tullut trendipellejen koriste-esine, mutta minä kyllä käytän sitä oikeasti mm. leipätaikinan tekoon ja tietysti isojen kananmunamäärien vatkaamiseen ym. Se on ravintolatason kone, joka kestänee tavallista kauemmin ja toimii luotettavasti. Ei moittimista.
- hoo
Kiitos kommentistasi! Toivottavasti et viitanut trendipellellä minuun... minäkin aion oikeasti käyttää koneita : ) Myönnän kyllä sen verran, etten halua mitään muovihökötyksiä pöydilleni seisoskelemaan, Kitchen Aidithan ovat tunnetusti erittäin kauniita, ja ilmeisen toimivia ja kestäviä.
- Pena
hoo kirjoitti:
Kiitos kommentistasi! Toivottavasti et viitanut trendipellellä minuun... minäkin aion oikeasti käyttää koneita : ) Myönnän kyllä sen verran, etten halua mitään muovihökötyksiä pöydilleni seisoskelemaan, Kitchen Aidithan ovat tunnetusti erittäin kauniita, ja ilmeisen toimivia ja kestäviä.
sinuun viitannu, olen vaan huomannu miten suosittu se kromattu yleiskone on kaikenmaailman lehdissä.
- hoo
Pena kirjoitti:
sinuun viitannu, olen vaan huomannu miten suosittu se kromattu yleiskone on kaikenmaailman lehdissä.
No nyt on yleiskone hankittuna. Pitäisi alkaa jotain leipomaan, mutta mitäkähän sitä ensimmäisenä...
: D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274